eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Sprzedaż i dostawa sprzętu elektrycznego, mebli i drukarki 3D do ZSEiU Łaziska Górne i ZSP Ornontowice przewidzianego w ramach projektu pn.: "Efektywne Funkcjonalne Szkoły II "



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa sprzętu elektrycznego, mebli i drukarki 3D do ZSEiU Łaziska Górne i ZSP Ornontowice przewidzianego w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa sprzętu elektrycznego, mebli i drukarki 3D do ZSEiU Łaziska Górne i ZSP Ornontowice przewidzianego w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebae3388-7cf0-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół ponadpodstawowych w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoly II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031853/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część nr 1: ”Sprzedaż i dostawa sprzętu elektrycznego do ZSEiU Łaziska Górne”

Zakres zamówienia obejmuje dostawę i sprzedaż:

1) Zestaw dydaktyczny dla kwalifikacji EE.05 wg specyfikacji CKE: urządzenia, aparaty i maszyny elektryczne z płytą montażową poziomą 800 mm x 600 - 6 zestawów;
2) Narzędzia i przyrządy kontrolno-pomiarowe dla kwalifikacji ELE.02 - 6 zestawów ;
3) Ścianka montażowa dla kwalifikacji ELE.02 wg specyfikacji CKE: wym. 2000 mm x 1600 mm, z puszką zasilającą podłączoną do sieci TN-S, wyłącznikiem różnicowoprądowym i wyłącznikiem awaryjnym - 3 sztuki;
4) Miernik rezystancji izolacji od 125V do 1000V -1 sztuka;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 99783,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „ Sprzedaż i dostawa mebli do ZSEiU w Łaziskach Górnych i ZSP w Ornontowicach”.

Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Zestaw mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice - 1 zestaw
2) Stół laboratoryjny z płytą meblową do ZSP Ornontowice - 5 sztuk
3) Szafa metalowa do ZSP Ornontowice - 3 sztuki
4) Zestaw mebli do pracowni elektrycznej w ZSEiU Łaziska Górne - 1 zestaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

39151000-5 - Meble różne

39151200-7 - Stoły robocze

39173000-5 - Meble do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 46746,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C. Część nr 3 „ Sprzedaż i dostawa drukarki 3D do ZSEIU w Łaziskach Górnych”.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Drukarka 3D -2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 14226,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56872,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witmax Technologies Sebastian Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331314612

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.