Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044383/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00044383/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30 (po zmianach)
- 2021/BZP 00044699/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073641 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi rolnicze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Słupi Wielkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301631408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia Wielka 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupia Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-022
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 23 07
1.5.8.) Numer faksu: 61 285 23 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@slupiawielka.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://slupiawielka.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.slupiawielka.coboru.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doświadczalnictwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi rolnicze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97a7763a-a989-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006055/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi rolnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044383/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDOO/DOT/128/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208080,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na zbiorze kombajnem zbożowym wraz z rozdrobnieniem słomy rzepaku, jęczmienia jarego, pszenicy ozimej w SDOO Słupia Wielka.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 62900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na zbiorze kukurydzy na ziarno w SDOO Słupia Wielka.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 34100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na załadunku, transporcie i rozrzuceniu wapna defekacyjnego, obornika i kompostu w SDOO Słupia Wielka.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 14080,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na prasowaniu słomy w SDOO Słupia Wielka.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na zbiorze kombajnem zbożowym wraz z rozdrobnieniem słomy jęczmienia jarego i ozimego, pszenicy ozimej, rzepaku oraz łubinu wąskolistnego w ZDOO Śrem.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na zbiorze kukurydzy na ziarno w ZDOO Śrem.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na wynajmie ciągnika rolniczego o mocy min 160KM wraz z operatorem w ZDOO Śrem.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na rozrzuceniu wapna w ZDOO Nowa Wieś Ujska .4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na rozrzuceniu obornika w ZDOO Nowa Wieś Ujska .4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na zbiorze kombajnem zbożowym wraz z rozdrobnieniem słomy w ZDOO Bobrowniki.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57888,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63935,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57888,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOMASZ KOSICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851661432
7.3.3) Ulica: ORKOWO 5
7.3.4) Miejscowość: ŚREM
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSICKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57888,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32832,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32832,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOMASZ KOSICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851661432
7.3.3) Ulica: ORKOWO 5
7.3.4) Miejscowość: ŚREM
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSICKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32832,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11869,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11869,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11869,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7851661432
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PHU TOMASZ KOSICKI
7.3.3) Ulica: ORKOWO 5
7.3.4) Miejscowość: ŚREM
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11869,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-21 do 2021-10-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6372,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6372,0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6372,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOMASZ KOSICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851661432
7.3.3) Ulica: ORKOWO 5
7.3.4) Miejscowość: ŚREM
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSICKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6372,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26244,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27648,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26244,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DOROTA KOSICKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851716529
7.3.3) Ulica: ORKOWO 5
7.3.4) Miejscowość: ŚREM
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26244,0
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23328,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25704,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23328,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DOROTA KOSICKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851716529
7.3.3) Ulica: ORKOWO 5
7.3.4) Miejscowość: ŚREM
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23328,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2021-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona czynna ekosystemów nieleśnych Ojcowskiego Parku Narodowego
- Ochrona czynna ekosystemów nieleśnych Ojcowskiego Parku Narodowego
- KPN/10/2024 "Usługa prowadzenia wypasu bydła i owiec, na terenie łąk w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.