Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00016250/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KSIĘGOWA ORAZ PROWADZENIE SPRAW PŁACOWYCH SPÓŁKI EKOSYSTEM SP. Z O.O. WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021916240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Michalczyka 23
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717586900
1.5.8.) Numer faksu: 717586922
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekosystem.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekosystem.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ekosystem.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KSIĘGOWA ORAZ PROWADZENIE SPRAW PŁACOWYCH SPÓŁKI EKOSYSTEM SP. Z O.O. WE WROCŁAWIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b16566-9010-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 720000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia: zamówienie obejmuje realizację usługi w zakresie kompleksowej obsługa księgowej wraz z pełnieniem funkcji Głównego Księgowego oraz prowadzenia spraw płacowych spółki Ekosystem Sp. z o. o., która obejmować będzie następujące zakresy główne:
2.1. Księgi rachunkowe – prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z rozliczeniami podatkowymi dla spółki;
2.2. Prowadzenie spraw płacowych - sporządzanie list płac, kartotek wynagrodzeń, itp.
a) sporządzanie i wysyłanie deklaracji (ZUS, PIT 4 i PIT 11/8),
b) rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych;
2.3. Sporządzenie kompletnego sprawozdania finansowego i wszelkie rozliczenia podatkowe za dany rok obrotowy w obowiązującej formie - wprowadzaniem i dekretowaniem dokumentów księgowych do systemu oraz za-mknięcie miesiąca wraz ze złożeniem deklaracji podatkowych prowadzone będą w całości przez Wykonawcę, jednocześnie Wykonawca zapewni wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom Zamawiającego samo-dzielny, bierny dostęp do ksiąg w celu możliwości weryfikacji księgowań i generowania raportów (dla zadanego okresu, zapisywanych w formacie plików programu Excel lub zapewniających eksport danych do arkusza kalkulacyjnego Excel), obejmujących co najmniej:
a) zapisy z dziennika,
b) zestawienie obrotów i sald z kont analitycznych i syntetycznych,
c) bilans oraz rachunek zysków i strat.
2.4. Sporządzanie sprawozdań finansowych, skonsolidowanych sprawozdań finansowych, sprawozdań z działalności, które winny spełniać wymagania przewidziane w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U.2021.217 ze zm.)
Zamawiający informuje, iż miesięczna liczba pozycji księgowych wynosi około 1500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79211000-6 - Usługi księgowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MAX BIURO RACHUNKOWE AGATA OKUNIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020798318
7.3.3) Ulica: Ul. Henryka Pobożnego 20a
7.3.4) Miejscowość: Trzebnica
7.3.5) Kod pocztowy: 55-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU MAX, BIURO RACHUNKOWE AGATA OKUNIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PHU MAX, BIURO RACHUNKOWE AGATA OKUNIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wodomierzy wraz z wdrożeniem zdalnego systemu odczytu i nadzoru w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla SMLW ,,Kozanów IV" we Wrocławiu
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych celem przeprowadzenia w dniach 6-8 października 2025 r. szkolenia pracowników okręgu Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa leków i środków leczniczych weterynaryjnych, drobnego sprzętu weterynaryjnego dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - 4 części
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych ( dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
- Remont sanitariatów na parterze w Szkole Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.