Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00672297/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń i instalacji elektrycznych zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stefanska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10416151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń i instalacji elektrycznych zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda610a7-2367-40db-a9f4-71e91c4241da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00073384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226851/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Konserwacje i naprawy awaryjne urządzeń i instalacji elektrycznych zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 71-ZP-12-24/206
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:Dla części 1 pn. „Konserwacja i naprawa awaryjna agregatów prądotwórczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG” w załączniku nr 3A do SWZ Dokumentacja, zawierającym: specyfikację techniczną, opis czynności do wykonania oraz wykaz urządzeń. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:Dla części 2 pn. „Konserwacja i naprawa awaryjna instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG” w załączniku nr 3B do SWZ Dokumentacja, zawierającym: specyfikację techniczną, typy opraw oraz wykaz urządzeń. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 1 niniejszego postępowania została złożona jedna oferta Wykonawcy- Elektro Serwis Witold Pociask, ul. Szkolna nr 6, 39-207 Brzeźnica, która znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zamówienia do kwoty oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1, Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia przeznaczył środki finansowe w wysokości:
usługi konserwacji: 138 851,92 zł brutto, usługi napraw awaryjnych : 11 148,08 zł brutto.
Cena oferty Wykonawcy za realizację usługi konserwacji wynosi: 836 670,60 zł brutto. Cena oferty przewyższa znacząco możliwości finansowe Zamawiającego, a jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnia część 1 postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836670,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836670,60 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134593,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134593,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134593,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gryf Serv Jakub Pławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581800024
7.3.4) Miejscowość: Gryfino
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137136,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
całkowite wynagrodzenie za realizację usługi konserwacji ustalone zostało na podstawie oferty Wykonawcy i nie może przekroczyć kwoty:
134 593,20 zł brutto
Całkowita wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne przez okres obowiązywania umowy nie może przekroczyć kwoty: 2 543,41 zł brutto
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń kosmetycznych na rzecz Zespołu Szkół Rzemieślniczych w Szczecinie
- EP/220/57/2025: Dostawa, instalacja i uruchomienie komory laminarnej dla SPWSZ w Szczecinie
- Podłączenie światłowodem budynków przy LM Gąski oraz Oddziału Technicznego w Darłowie do PMT
- "Dostawa drobnego sprzętu medycznego, artykułów jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" - II postępowanie"
- "Bezpieczne i doświetlone przejścia dla pieszych na Wiosny Ludów i Chopina (SBO2024) 7 przejść dla pieszych w 2 lokalizacjach."
- Świadczenie usługi Pogotowia Dźwigowego oraz serwis dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala USK - 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia w miejscowościach Kolęda, Świętoszyn, Piękocin, Ruda Milicka, na terenie gminy Milicz
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji oraz urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
- Dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie do Urzędu Dzielnicy Wilanów
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Aktualizacja Planu adaptacji do zmian klimatu Miasta Rzeszowa do roku 2030
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.