eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Usługi promocji w Internecie... -2 postępowanie"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073286 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługi promocji w Internecie... -2 postępowanie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://wup.lodz.ibip.pl/public/?id=201051

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługi promocji w Internecie... -2 postępowanie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba3b759f-9206-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000221/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi promocji w Internecie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-03/21-USL/03

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28455,28 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi promocji w Internecie polegające na
przygotowaniu kreacji display (statycznych oraz animowanych) i kompleksowej ich realizacji m.in. w serwisach lokalnych (z województwa łódzkiego) oraz branżowych z geotargetowaniem na województwo łódzkie i o ile to możliwe na wskazaną grupę docelową z województwa łódzkiego. Zamówienie obejmuje osobne kampanie dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 i Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Wymagana ilość kliknięć ogółem to minimum 5 tys., a wymagana liczba wyświetleń to minimum 3 mln. dla każdej kampanii.
W/w usługi promocyjne w Internecie mają na celu promocję Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz rozpowszechnienia informacji na temat działań i efektów realizacji obu programów.
Do Wykonawcy należeć będzie przygotowanie raportu podsumowującego zrealizowane zadania oraz uzyskane wyniki/wskaźniki.
2. KOD CPV: 79341400-0 (usługi prowadzenia kampanii reklamowych), 72400000-4 (usługi w Internecie).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub na obie części zamówienia. Wykonawcy dokonują wyceny tych części zamówienia, które są w stanie zrealizować. Oferta nie musi obejmować realizacji wszystkich części zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 p.z.p., ani w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.
6. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa
w art. 100 p.z.p.
7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi promocji w Internecie polegające na przygotowaniu reklamy animowanej trwającej do 30 sekund, według wytycznych Zamawiającego, promującej programy unijne i przekierowującej do strony internetowej (rpo.wup.lodz.pl oraz power.wup.lodz.pl). Film reklamowy powinien osiągnąć minimum 15 tys. wyświetleń.
W/w usługi promocyjne w Internecie mają na celu promocję Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz rozpowszechnienia informacji na temat działań i efektów realizacji obu programów.
Do Wykonawcy należeć będzie przygotowanie raportu podsumowującego zrealizowane zadania oraz uzyskane wyniki/wskaźniki.
2. KOD CPV: 79341400-0 (usługi prowadzenia kampanii reklamowych), 72400000-4 (usługi w Internecie).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub na obie części zamówienia. Wykonawcy dokonują wyceny tych części zamówienia, które są w stanie zrealizować. Oferta nie musi obejmować realizacji wszystkich części zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 p.z.p., ani w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.
6. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa
w art. 100 p.z.p.
7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ideo Force Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142314435

7.3.3) Ulica: Jana Czeczota 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-607

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7250,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7250,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RODUQ Rafał Stefaniszyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382688470

7.3.3) Ulica: Stryjska 24

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-506

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7250,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie 6 miesięcy od dnia następującego po dniu podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem że:
a) okres trwania publikacji reklamy zostanie uzgodniony z Zamawiającym po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia, jednak każda kampania nie może trwać krócej niż 3 tygodnie (dotyczy Części I zamówienia),
b) kampania powinna być prowadzona minimum 14 dni (dotyczy Części II zamówienia).

W postępowaniu wpłynęła także oferta Wykonawcy XO MEDIA Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195,
53-150 Wrocław, jednak Zamawiający nie był w stanie jej odszyfrować, mimo kilku prób rezultat deszyfrowania za pomocą miniPortalu UZP był taki sam – komunikat: „Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP”. Zaistniała sytuacja została zgłoszona przez Zamawiającego do administratora systemu teleinformatycznego tj. miniPortalu. Administrator poinformował, iż Wykonawca wskazał niepoprawne ID postępowania, co skutkuje brakiem możliwości otwarcia oferty. Z uwagi na fakt, iż ustawa Prawo Zamówień Publicznych nie definiuje pojęcia „oferty”, Zamawiający przyjmuje jej definicję określoną w Kodeksie Cywilnym, tj. „Oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy”. Zgodnie z ww. brzmieniem, przesłane pliki nie stanowią oferty, ze względu na fakt, iż oświadczenie woli obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia – Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z oświadczeniem woli Wykonawcy.
2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.