Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006737/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00008596/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mleka dla niemowląt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mleka dla niemowląt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c09925a-6e24-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057144/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.40 mleko dla niemowląt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006737/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EO/LA-2737/3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hypoalergiczne mleko początkowe dla niemowląt z częściowo hydrolizowanym białkiem serwatkowym OptiPro HA, wzbogacone w żelazo w ilości min. 0,72 mg/100 ml, (pojemności 90 ml, op.32 szt.)Preparat do postępowania dietetycznego dla wcześniaków i niemowląt o bardzo małej masie urodzeniowej z zawartością 100% serwatkowego białka podanego częściowej hydrolizie w ilości 2,9 g w 100 ml gotowego produktu, z dodatkiem MCT w ilości 1,6 g/100ml, oraz z obniżonym poziomem laktozy do 5,7 g/100ml, (pojemności 70 ml, op. 32 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 45133,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat do postępowania dietetycznego dla wcześniaków - wzmacniacz pokarmu kobiecego z zawartością 100% serwatkowego białka poddanego częściowej hydrolizie, wzbogacony w żelazo, DHA, LA, ALA oraz MCT, op. 70 saszetek po 1 g.4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 1181,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko początkowe z zawartością białka OPTI PRO 1,2 g/100 ml gotowego do spożycia produktu i stosunkiem serwatki do kazeiny 70:30 wzbogacone w HMO 2FL (oligosacharydy pokarmu kobiecego - 2-fukozylo-D-laktoza)) i kwasy LCPUFA w ilości 0,49 %(długołańcuchowe, wielonasycone kwasy tłuszczowe), nie zawiera oleju palmowego ( pojemność 70 ml., opakowanie 32 szt. ).4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 13145,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego do postępowania dietetycznego u niemowląt przedwcześnie urodzonych, z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała, karmionych piersią. Wzmacniacz mleka kobiecego. Zawiera hydrolizat białek znacznego stopnia, proporcja serwatki i kazeiny 1:1, składniki mineralne, witaminy i pierwiastki śladowe. Zwiększa wartość energetyczną mleka matki, osmolarność 100 mOsmol/l (opakowanie zbiorcze saszetka 2,2 g x 50 sztuk).4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 3241,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego do postępowania dietetycznego u niemowląt przedwcześnie urodzonych. Gotowa do spożycia, w płynie. Zawiera kompozycję oligosacharydów prebiotycznych scGOS/lcFOS w stosunku 9:1, tłuszcze, w tym: trójglicerydy średniołańcuchowe (MCT), LCPUFA w połączeniu z fosfolipidami oraz bezwodny tłuszcz mleczny (źródło ß-palmitynianu), DHA 20,0 mg/100ml, AA 20,0 mg/100 ml, ALA 68,7 mg/100 ml, witaminy, składniki mineralne, w tym żelazo 1,6 mg/100 ml, białko 2,7 g/100 ml, nukleotydy 3,4 mg/100 ml,Osmolarność 310mOsm/l, (opakowanie zbiorcze 24 szt x 70 ml) 125 op.Hipoalergiczne mleko początkowe, w płynie, przeznaczone dla niemowląt od urodzenia, z grupy ryzyka wystąpienia alergii na biała mleka krowiego. Zawiera kompletną kompozycję składników odżywczych, w tym białko serwatkowe o nieznacznym stopniu hydrolizy oraz oligosacharydy prebiotyczne GOS/FOS w stosunku 9:1 w dawce 0,8 g/100 ml, białko 1.5 g/100 ml, żelazo 0,53 mg/100 ml, kwasy tłuszczowe LCPUFA, DHA, nukleotydy 3,2 mg/100 ml, osmolarność 340 mOsmol/l, (opakowanie zbiorcze 24 szt. x 90 ml. ) 155 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 21354,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego dla niemowląt od urodzenia, do postępowania dietetycznego w przypadku ulewań. Preparat do zagęszczania mleka kobiecego, preparatu mlekozastępczego, mleka modyfikowanego. Zawiera substancję zagęszczającą w postaci mączki chleba świętojańskiego, osmolarność 11 mOsmol/l (opakowanie 135 g).4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 115,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko początkowe w płynie przeznaczone dla niemowląt od urodzenia, gotowe do spożycia. Kompletna kompozycja składników odżywczych, zawiera oligosacharydy prebiotyczne scGOS/lcFOS w stosunku 9:1 w ilości 0,8g/100 ml, HMO 2’FL, postbiotyki, w tym HMO 3’GL, 100% laktozy, β-palmitynian, DHA 16,5 mg/100 ml, AA 16,5 mg/100 ml, ALA 51,0 mg/100 ml, witaminy, składniki mineralne, zawartość białka 1,3 g/100 ml, żelazo 0,53mg/100 ml, nukleotydy 2,3 mg/100 ml, osmolarność 330 mOsmol/l (opakowanie zbiorcze 24 szt. x 70 ml)4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 11546,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dieta do postępowania dietetycznego w niedożywieniu związanym z chorobą i zaburzeniami wzrastania u niemowląt od urodzenia i małych dzieci do osiągnięcia 9kg lub 18 miesięcy. Dieta kompletna, hiperkaloryczna(1 kcal/1 ml), bogatobiałkowa 2,6 g/100 ml (serwatka i kazeina w proporcjach 60:40), % energii z białka:10,3%; z dodatkiem LCP, nukleotydów 4,3mg/100ml, a także GOS i FOS, ubogoresztkowa (0,6 g/100ml), nie zawiera glutenu, o osmolarności nie wyższej niż 305 mOsm/L, do podaży przez zgłębnik i do karmienia z butelki, (opakowanie zbiorcze 24 szt x 125 ml)4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 22325,63 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego do postępowania dietetycznego u niemowląt przedwcześnie urodzonych ze skrajnie małą masą ciała, poniżej 1000 g. Dodatek do wzmocnionego (preparatem HMF) mleka matki lub do preparatu przeznaczonego dla niemowląt przedwcześnie urodzonych, w celu uzyskania w pokarmie poziomu białka zgodnego z zaleceniami dla niemowląt urodzonych ze skrajnie małą masą ciała, poniżej 1000 g (opakowanie zbiorcze saszetka 1 g x 50 szt.).4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 165,25 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego w płynie, gotowe do spożycia, dla niemowląt od urodzenia do 6. miesiąca życia, do postępowania dietetycznego w przypadku alergii pokarmowej na białka mleka krowiego, , w diecie eliminacyjnej w diagnostyce alergii na białka mleka krowiego, w objawach związanych z alergią na białka mleka krowiego, tj. : objawy skórne (AZS, pokrzywka), zaburzenia żołądkowo-jelitowe (kolka, zaburzenia konsystencji stolca). Źródłem białka jest hydrolizat serwatki o znacznym stopniu hydrolizy, zawiera kompozycję oligosacharydów scGOS/lcFOS w stosunku 9:1 w ilości 0,8 g/100 ml, DHA 16,6 mg/100ml, AA 16,6 mg/100ml, ALA 35,8 mg/100 ml, witaminy, składniki mineralne, zawartość białka 1,6 g/100 ml, żelazo 0,53 mg/100 ml, nukleotydy 2,3 mg/100 ml, osmolarność 260 mOsmol/l, zawartość laktozy 2,9 g/100 ml (opakowanie zbiorcze 24 szt x 90 ml)4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 1884,54 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dieta kompletna, wysokoenergetyczna (1kcal/1ml), peptydowa dla niemowląt od urodzenia i małych dzieci do 18 miesiąca życia lub o masie ciała do 9 kg. Do postępowania dietetycznego w przypadku niedożywienia związanego z chorobą , zaburzeń wzrastania, zwiększonego zapotrzebowania na energię i/lub ograniczenia podaży płynów oraz nietolerancją pokarmową, do podaży przez zgłębnik i do karmienia z butelki, bogatobiałkowa 2,6 g/ 100 ml (100% hydrolizat serwatki, bezresztkowa, zawiera 50% tłuszczów MCT, z dodatkiem nukleotydów (2,8 mg/100ml), bezglutenowa, o osmolarności 295 mOsmol/l (opakowanie zbiorcze 4 x 200 ml)4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 1703,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2504,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2504,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2504,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2504,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21656,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21656,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21656,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21656,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1394,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1394,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1394,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1395,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1652,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1652,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1652,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1652,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu kolonijnego dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.