eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oñsk › Modernizacja krytej p³ywalni w P³oñsku



Og³oszenie z dnia 2022-03-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja krytej p³ywalni w P³oñsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto P³oñsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta P³oñsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377847

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³ocka 39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oñsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plonsk@plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja krytej p³ywalni w P³oñsku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8af55032-9879-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00073124

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00330825/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja krytej p³ywalni w P³oñsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamawiaj±cy, tj.
platformy Marketplanet OnePlace, zwanej dalej platform± zakupow± Zamawiaj±cego.
2.Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie
komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z Wykonawcami za po¶rednictwem platformy zakupowej
znajduj±cej siê pod adresem: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login.
2) Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), okre¶la dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako:
-dokumenty w formacie „pdf"-zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
-dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny
plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego
dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3) niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. w³±czona obs³uga JavaScript;
5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
4) dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,
ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL,XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, pdf; rar
5) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez wykonawcê na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna Urzêdu Miejskiego w P³oñsku o przetwarzaniu danych dla uczestników postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia b±d¼ w zwi±zku z realizacj± zamówienia przez Wykonawcê zawarta jest w pkt 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja krytej p³ywalni w P³oñsku” s± roboty budowlane polegaj±ce m.in. na:
- demonta¿u sufitu podwieszanego nad hal± basenu g³ównego, nad basenem ma³ym, czê¶ci± basenu do nauki p³ywania oraz w pomieszczeniach szatni,
- wykonaniu nowego sufitu podwieszanego nad hal± basenu g³ównego, nad basenem ma³ym, czê¶ci± basenu do nauki p³ywania oraz w pomieszczeniach szatni,
- rozbiórce istniej±cych elementów architektury p³ywalni,
- wymianie przeszklenia w balustradach na szk³o bezpieczne oraz ¶rub mocuj±cych balustrady i porêcze na wykonane z stali kwasoodpornej AISI 316 (klasa A4),
- wymianie przeszklenia w przegrodzie pomiêdzy basenem do nauki p³ywania a basenem g³ównym na szyby ze szk³a bezpiecznego,
- oczyszczeniu „pla¿” i poboczy przestrzeni basenowej za pomoc± specjalistycznych ¶rodków chemicznych, które pozwol± w 100% usun±æ kamieñ osadowy z p³ytek oraz inne zabrudzenia,
- remoncie szatni basenowych i ³azienek polegaj±cym m.in. na wymianie sufitu (szatnie), malowaniu sufitów w ³azienkach, uzupe³nieniu ubytków w tynkach i malowaniu ¶cian w szatni oraz ³azienkach, uzupe³nieniu fug w szatniach. Wymianie podlega armatura prysznicowa w natryskowniach (wylewki, przycisk uruchomiaj±cy) oraz mieszacz wody u¿ytkowej i pompy dozuj±ce,
- wymianie na nowe grzejników i suszarek,
- remoncie pomieszczeñ podbasenia polegaj±cym m.in. na wykonanie pod³óg przemys³owych z zastosowaniem cienkowarstwowej, zacieranej posadzki betonowej typu PCC, uzupe³nieniu tynków, malowaniu ¶cian w pomieszczeniach podbasenia. Prace w zakresie pod³óg podbasenia nale¿y wykonaæ na ca³ej jego powierzchni z wy³±czeniem miejsc pod urz±dzeniami,
- remoncie schodów zewnêtrznych,
- remoncie schodów – wyj¶cie od strony basenu do nauki p³ywania polegaj±cym na skuciu istniej±cych p³ytek i zdemontowaniu barierki oraz na po³o¿eniu nowej posadzki wraz z monta¿em nowych barierek,
- wymianie terakoty, balustrad na schodach i widowni w hali basenu g³ównego wraz z monta¿em siedzisk,
- remoncie zje¿d¿alni w zakresie: wymiany porêczy, maskownic wentylacji, oczyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej dachu i skrzynek wentylacji nawiewnej oraz wykonania napraw glazurniczych oraz wykonaniu nowego o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego wie¿y,
- wymianie kratek przelewowych wzd³u¿ d³u¿szych boków du¿ej niecki basenowej. Szczeble powinny byæ wykonane z PP i posiadaæ strukturê antypo¶lizgow±, odporne na chemiê basenow± oraz promieniowanie UV,
- wymianie urz±dzeñ technologii basenowej wraz z czê¶ciow± wymian± instalacji i automatyki steruj±cej,
- wymianie automatyki steruj±cej procesami technologicznymi,
- monta¿u nowej centrali wentylacyjnej czê¶ci rekreacyjnej,
- monta¿u nowej centrali wentylacyjnej dla pomieszczenia ma³ego basenu,
- monta¿u nowej centrali wentylacyjnej dla pomieszczenia basenu g³ównego,
- monta¿u nowej centrali wentylacyjnej szatni,
- wymianie zniszczonych (skorodowanych) kana³ów wentylacyjnych w podbaseniu,
- wymianie z przebudow± instalacji wentylacyjnej w przestrzeni sufitowej krytej p³ywalni. W pomieszczeniu basenu ma³ego przewidziano wymianê równie¿ elementów nawiewnych i wywiewnych zamontowanych w zabudowach obok zje¿d¿alni oraz w zabudowie nad wej¶ciem do pomieszczenia,
- wymianie pomp obiegowych basenów – 4 szt., o porównywalnych parametrach (z korpusem ozonoodpornym wykonanym z br±zu wraz z niezbêdnym orurowaniem, armatur± odcinaj±c± oraz regulacyjno-zabezpieczaj±c±. Pompy nale¿y wymieniæ razem z zaworami odcinaj±cymi od strony zbiornika oraz zaworami zwrotnymi. Wymianie podlegaj± równie¿ przepony kompensacji drgañ,
- dostawie wraz z monta¿em wanny typu SPA wraz z zestawem uzdatniania wody, orurowaniem i armatur±. Zaprojektowano wymianê wanny wraz z zestawem przygotowania wody na cele wanny z hydromasa¿em tj. filtra, pomp, dmuchawy, zbiornika przelewowego, wymiennika ciep³a, dozowników reagentów, urz±dzenia kontrolnopomiarowego, uk³adu steruj±cego oraz kompletu armatury wraz z orurowaniem,
- wymianie ozonatora. W komplecie z ozonatorem nale¿y wymieniæ ca³y uk³ad wprowadzania ozonu (m.in. pompê, in¿ektor, mieszacz oraz orurowanie), zlokalizowany w pobli¿u pomp obiegowych,
- monta¿u wymienników ciep³a wraz z orurowaniem i armatur± – 4 szt.,
- monta¿u uk³adów pomiarowo-steruj±cych chloru wolnego, pH i redox wraz ze sterownikami,
- wymianie filtrów wody basenowej. W miejsce dwóch istniej±cych filtrów wody basenowej nale¿y zainstalowaæ nowe, trzy jednakowe o ¶rednicy fi 2000. Musz± byæ one ozonoodporne, oraz wype³nione z³o¿em filtracyjnym zawieraj±cym m.in. warstwê wêgla aktywnego. Wraz z filtrami nale¿y wykonaæ nowy rura¿ wraz z armatur±,
- wykonaniu systemu telewizji dozorowej obejmuj±cej pomieszczenia basenu ma³ego, basenu do nauki p³ywania oraz basenu g³ównego,
- wymianie istniej±cego o¶wietlenia na typu LED,
- wymianie nag³o¶nienia na nowe, dostosowanego do warunków panuj±cych na basenie. W dy¿urce ratowników nale¿y zamontowaæ w przystosowanej szafie (pcv, aluminium, itp.) wzmacniacz, tuner, odtwarzacz p³yt lub innych no¶ników muzyki – karty, pendrive, mikrofon bezprzewodowy ze stacj±. Na terenie p³ywalni nale¿y zamontowaæ 25 g³o¶ników. Sprzêt powinien byæ odporny na warunki basenowe (wilgoæ, temperatura opary chloru itp). Urz±dzenia o mocy dostosowanej do w³a¶ciwego nag³o¶nienia obiektu. Zaleca siê wykonanie analizy akustycznej,
- wymianie szafek basenowych na nowe,
- wymianie lin torowych (7 sztuk), nawrotnych (2 sztuki) i falstartowych oraz wymiana podestów startowych i stopni do wchodzenia s³upków startowych,
- budowie groty solnej polegaj±cej o powierzchni ok. 17,5m2, polegaj±cej na opracowaniu wstêpnego projektu, wykonaniu wewnêtrznej instalacji elektrycznej, nag³o¶nienia, budowie i monta¿u konstrukcji no¶nej ¶cian solnych, konstrukcji s³upów solnych, konstrukcji no¶nej sufitu, wykonanie tê¿ni solankowej, monta¿u cegie³ i/lub bry³ solnych na ¶cianach, wykonaniu sufitu imituj±cego sklepienie jaskini wraz z „gwie¼dzistym niebem”, monta¿u o¶wietlenia ¶cian i monta¿u g³o¶ników.

Inwestycja jest dofinansowana ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.

2. Szczegó³owy opis zamówienia zawarty zosta³ w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 10 do SWZ. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przedmiary s± jedynie materia³em pomocniczym i nie nale¿y siê sugerowaæ wy³±cznie nimi podczas przygotowywania oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

16.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
16.1.1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
a) w zakresie do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ nale¿ycie:
co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na budowie, przebudowie, modernizacji lub
remoncie krytych p³ywalni, basenów lub parków wodnych (Aquaparków) o warto¶ci brutto co
najmniej 3 000 000,00 z³, zawieraj±c± w zakresie monta¿ urz±dzeñ technologii basenowej o
warto¶ci brutto co najmniej 2 000 000,00 z³ lub dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie krytych p³ywalni, basenów lub parków wodnych (Aquaparków) o warto¶ci brutto co najmniej 1 500 000,00 z³ i warto¶ci brutto robót w zakresie monta¿u urz±dzeñ technologii basenowej co najmniej 1 000 000,00 z³ ka¿da.

b) w zakresie potencja³u osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadaj±ce uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia:

1) jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy – posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ
2) jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika robót – posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ
3) jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika robót – posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz.U. z 2020, poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b)wykazu osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 17 SWZ) nale¿y z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie przez niego wskazanym i w formie okre¶lonej w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu spe³nienia powy¿szych warunków musi wraz z ofert± z³o¿yæ zobowi±zanie tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie ¿adnej z przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, ¿aden ze wspólników spó³ki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) ani ¿aden podmiot, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ustala siê wadium do zamówienia w wysoko¶ci: 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spó³dzielczy w P³oñsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
na przelewie bankowym nale¿y wskazaæ tytu³ przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn. Modernizacja krytej p³ywalni w P³oñsku.
znak: ZP.271.4.2022
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Za wadium wniesione w terminie uwa¿a siê:
1) dla wadium wnoszonego w pieni±dzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (data i godzina);
2) dla wadium wnoszonego w formie innej ni¿ pieniê¿na - z³o¿enie razem z ofert±.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zane wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Wadium nale¿y za³±czyæ do oferty wykonawcy.
7. Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 98 Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3) Warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 16.1.1) ppkt a-b- wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± spe³niaæ ³±cznie lub co najmniej jeden z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z wykonawc±, który z³o¿y najkorzystniejsz± ofertê zostanie podpisana umowa zgodnie z wzorem za³±czonym do SWZ (za³±cznik nr 4 do SWZ). Zmiany zawarte s± w paragrafie 13 projektu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertê wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie nr 9.1. SWZ nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.