eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073015 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W ZIELONEJ GÓRZE

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ MSWiA Zielona Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970748470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wazów 42

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-044

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 452-77-00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 452-77-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poliklinika.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.poliklinika.zgora.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac20b921-a6b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035909/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043416/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 363092,77 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111339,45 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych płynów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1A – 1 część zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10234,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1B – 2 część zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692700-4 - Roztwory glukozy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

4.5.5.) Wartość części: 54640,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych, środków do dezynfekcji skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1C – 3 część zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 17324,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych, pasków Glucomaxx. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1D – 4 część zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 29140,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52884,04

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52884,04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20984,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20984,40

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.