Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043416/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00053299/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073015 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W ZIELONEJ GÓRZE
1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ MSWiA Zielona Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970748470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wazów 42
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-044
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 452-77-00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 452-77-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poliklinika.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.poliklinika.zgora.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac20b921-a6b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035909/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043416/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 363092,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111339,45 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych płynów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1A – 1 część zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10234,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1B – 2 część zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33692700-4 - Roztwory glukozy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
4.5.5.) Wartość części: 54640,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych, środków do dezynfekcji skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1C – 3 część zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 17324,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych, pasków Glucomaxx. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1D – 4 część zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 29140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52884,04
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52884,04
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 6) ustawy PZP - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wady proceduralnej polegającej na obarczonej błędem czynności otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokonał w wyznaczonym terminie tj. w dniu 19.05.2021 r. o godz. 11:00 otwarcia oferty Wykonawcy - NEUCA S.A., która wpłynęła do Zamawiającego w terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) tj. do dnia 19.05.2021 r. do godz. 10:00. W dniu 21.05.2021 r. stwierdzono, że do Zamawiającego wpłynęła również oferta Wykonawcy - Aesculap Chifa Sp. z o.o., którą złożono w terminie i w sposób określony w SWZ, a której to nie otwarto w powyższym terminie wskutek omyłki pracownika Zamawiającego pobierającego oferty ze skrzynki podawczej ePUAP. Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co oznacza, że nieotwarcie wszystkich ofert w terminie przewidzianym w art. 222 ust. 1 ustawy PZP powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców wyrażoną w art. 16 ustawy PZP i zasadę jawności postępowania określoną w art. 18 ustawy PZP. Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający unieważnienia postępowanie, ponieważ otwarcie wszystkich złożonych ofert nie nastąpiło, zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp, tj. niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20984,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20984,40
| 2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





