eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Remont dachu budynku Biblioteki Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Biblioteki Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756453300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@kans.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kans.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.kans.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku Biblioteki Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa34bfd6-8e9c-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00231245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dachu w budynku Biblioteki i Centrum Informacji Naukowej Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521137

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT-2151-3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dachu budynku nr 13 – Biblioteki, należącego do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze, zlokalizowanego w kampusie uczelnianym przy
ul. Lwóweckiej 18 w Jeleniej Górze 58-506. Zespół budynków, w tym budynek nr 13, został objęty ochroną konserwatorską poprzez ujęcie w wykazie ewidencji zabytków z 2010 r. pod pozycją 936.
2. Celem przeprowadzenia remontu jest odtworzenie warstw izolacji i pokrycia dachu tego budynku, które uległy zdegradowaniu i nie nadają się do dalszej eksploatacji.
3. Roboty budowlane będą się odbywać w czynnym obiekcie, Biblioteka jest czynna dla pracowników i studentów w godzinach od 7.00-16.00 od poniedziałku do piątku. Praca w czynnym obiekcie wymaga zachowania porządku, kultury osobistej oraz dokonywania bieżących uzgodnień z osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego.
4. W zakresie robót remontowych jest:
a) demontaż istniejącej instalacji odgromowej;
b) demontaż urządzeń dachowych zamontowanych w miejscach innych niż kominy (wentylatory i wyrzutnie dachowe, agregaty wody lodowej);
c) demontaż rynien, płotków śniegowych, ław i stopni kominiarskich;
d) demontaż istniejącego pokrycia dachowego z dachówki cementowej wraz z obróbkami blacharskimi;
e) demontaż łat drewnianych oraz usunięcie zdegradowanej membrany dachowej;
f) miejscowa wymiana izolacji termicznej z wełny mineralnej w miejscach, w których stwierdzone zostanie jej zawilgocenie lub przemieszczenie;
g) montaż nowej membrany dachowej oraz łat drewnianych;
h) wykonanie dodatkowej nowej warstwy pokrycia z papy na lukarnach (wraz z wywinięciem papy pod dachówkę na styku z połacią dachową i wykonaniem nowych obróbek);
i) wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej;
j) wykonanie nowych obróbek blacharskich;
k) montaż uprzednio zdemontowanych rynien, płotków śniegowych, ław i stopni kominiarskich;
l) montaż uprzednio zdemontowanych urządzeń dachowych wraz z wykonaniem nowych obróbek i uszczelnień;
m) naprawa obróbek dachowych przy wentylatorach na dachu krytym blachą na rąbek stojący lub wymiana na nowe;
n) odtworzenie instalacji odgromowej;
o) wykonanie nowych obróbek i uszczelnień przy oknach zamontowanych w lukarnach;
p) dostawa nowych urządzeń i nowych materiałów;
q) wywóz odpadów- utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki i pobudowlanych oraz socjalnobytowych Wykonawcy;
r) jeżeli materiały podlegające demontażu zostały uszkodzone i nie nadają się do ponownego montażu to po stronie Wykonawcy jest zakup, dostawa i montaż z elementów nowych;
s) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazaną dokumentacją projektową;
t) wykonanie dokumentacji powykonawczej (dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną, Wykonawca sporządza w 1 egzemplarzu papierowym i 1 egzemplarzu elektronicznym - skan zawierającą m.in.: spis treści, wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, oświadczenie Kierownika budowy lub Kierownika robót o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, dokumenty (deklaracje, atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane – dokumenty ostemplowane „wbudowano” i opisane przez Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, uzupełniony dziennik budowy, rysunki wchodzące w skład dokumentacji projektowej z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, oświadczenie kierownika budowy/robót o zakończeniu budowy;
u) wykonanie zabezpieczenia budynku, w szczególności wejść do budynków, w taki sposób, aby uchronić pieszych przed ewentualnym spadkiem niekontrolowanych przedmiotów z dachu, dachówek, zmurszałych elementów, narzędzi poprzez np. rozstawienie rusztowań z siatkami, stworzenie bezpiecznego przejścia tunelowego, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót itp.
v) wykonanie zabezpieczenia poziomu II piętra, w taki sposób, aby zabezpieczyć kondygnację przed negatywnymi skutkami prowadzonych robót budowlanych np. zalaniem, kurzem, pyłem, warunkami atmosferycznymi;
w) wykonanie zabezpieczenia otworów w połaci dachu, stropu lub wlotów instalacyjnych, w taki sposób, aby zabezpieczyć poniższe kondygnacje przed negatywnymi skutkami prowadzonych robót budowlanych np. zalaniem, kurzem, pyłem, warunkami atmosferycznymi;
x) przeprowadzenie procedur odbiorowych z Zamawiającym;
y) wszelkie inne czynności, bez których nie można należycie wykonać Przedmiotu Zamówienia, w tym dokonania wymaganych prawem zgłoszeń i uzyskania niezbędnych pozwoleń, o ile takie zgłoszenia lub pozwolenia okażą się konieczne;
z) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i zgłoszenie do zasobów geodezji i kartografii m. Jeleniej Góry – o ile takie zgłoszenie będzie konieczne;
aa) wykonanie opinii kominiarskiej dla wszystkich przebudowywanych kominów;
bb) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414145,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414145,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Blacharsko – Dekarski Marek Wawrzyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971011110

7.3.3) Ulica: Kłoda 56a

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414145,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.