Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00477935/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórki gminnych obiektów budowlanych na terenach zarządzanych przez ZZK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórki gminnych obiektów budowlanych na terenach zarządzanych przez ZZK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bebf08d5-7544-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040310/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rozbiórki obiektów budowlanych na terenach nieruchomości: ul. Brzezińska 16, ul. Jedności Narodowej 171A, ul. Karpacka 11, ul. Mielecka 2a, ul. Stanisławowska 68, ul. Jeleniogórska 16.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477935/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/182/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64468,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są rozbiórki gminnych obiektów budowlanych na terenach zarządzanych przez ZZK, położonych we Wrocławiu przy ul. Karpackiej 11, ul. Mieleckiej 2a, ul. Stanisławowskiej 86.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) rozpoznanie warunków robót budowlanych, podłączeń instalacji, dostępności terenu (w tym przede wszystkim utrudnień dla przejazdu sprzętu i środków transportu technologicznego) oraz innych ograniczeń dla potrzeb rozbiórki,
2) wygrodzenie, zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
3) rozbiórki obiektów,
4) usunięcie (taczkami bądź kolebami) gruzu papowego oraz materiałów z rozbiórki, w tym drewna i wywózka odpadów do miejsca zagospodarowania odpadów,
5) wykonanie wygrodzenia siatką terenu po rozbiórkach oraz ocieplenie elewacji budynku przy ul. Karpackiej 11 - wg wskazań w Projektach dla danego obiektu,
6) przygotowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (powykonawczy operat geodezyjny) z aktualizacją mapy zasadniczej, zgłoszenie likwidacji obiektów w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu oraz uzyskanie poświadczonych urzędowo mapy z naniesionymi zmianami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIODOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9121883523
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra, KPP Dzierżoniów, KPP Jawor, KPP Lubań, KP Bolków, KP Pieńsk, KP Bogatynia.
- 1/SP/D/2024 Dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,92 kW dla Szkoły Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
- Przebudowa budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu w celu poprawy dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Wykonanie usług medycznych z zakresu badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- 35.2024 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- "Przebudowa drogi wewnętrznej części ul. Osiedlowej i ul. Osiedle Mestwina w Somoninie"
- Termomodernizacja budynku remizy OSP w Dralinach przy ul. Wiejskiej 3A
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- Przebudowa obiektu świetlicy w Pogrodziu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.