Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016522/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072446 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza oraz prowadzenie parkingu strzeżonego do przechowywania pojazdów usuwanych (...)- pełna nazwa zadania w sekcji IX ogłoszenia, pkt.I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 295 67 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekopecka@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza oraz prowadzenie parkingu strzeżonego do przechowywania pojazdów usuwanych (...)- pełna nazwa zadania w sekcji IX ogłoszenia, pkt.I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f71fcab0-8010-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza oraz prowadzenie parkingu strzeżonego do przechowywania pojazdów usuwanych w trybie art. 130a Ustawy Prawo o ruchu drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIF.271.4.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 879982,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania
następujących czynności: 1. Usuwania pojazdów z dróg, które będzie się odbywać na wniosek uprawnionych podmiotów na podstawie wydanych przez nich dyspozycji usunięcia pojazdu z
drogi zgodnie z art. 50a oraz art. 130a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy.2. Przechowywania pojazdów usuniętych z dróg na parkingu strzeżonym do czasu odbioru pojazdu przez osobę uprawnioną
do jego odbioru lub do czasu demontażu lub sprzedaży w drodze przetargu ofert lub licytacji publicznej pojazdu przejętego na rzecz Gminy,3. Dysponowania parkingiem na terenie Gminy
Dąbrowa Górnicza, przeznaczonym do przechowywania w ustawowym terminie 3 miesięcy
pojazdów usuniętych z dróg na podst. art. 130a ustawy Prd, do czasu odebrania przez osobę
uprawnioną, o powierzchni nie mniejszej niż 600 m². Parking powinien spełniać następujące
cechy techniczne: - strzeżony, ogrodzony, posiadający bramę wjazdową, oświetlony, o
utwardzonej powierzchni tj. nawierzchnia terenu: z masy bitumicznej, szutrowa, betonowa, z
kostki brukowej, trylinki, posiadający: zadaszone miejsca parkingowe zabezpieczające pojazdy
przed warunkami atmosferycznymi o pow. minimalnej 20 m², zabezpieczone pomieszczenie do
przechowywania części lub elementów pojazdów i ich wyposażenia, które mogłyby ulec
zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu parkowania, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi
określonymi w Formularzu ofertowym-tabela nr 3, 4. Dysponowania terenem przeznaczonym do
przechowywania pojazdów usuniętych na podst. art. 130a ustawy Prd, a nieodebranych przez
uprawnioną osobę w ustawowym terminie 3 miesięcy posiadającym co najmniej następujące
cechy techniczne: dozór w postaci całodobowego monitoringu kamer i/lub dozoru
ochrony/stróża, ogrodzony, oświetlony, o utwardzonej powierzchni tj. nawierzchnia terenu: z
masy bitumicznej, szutrowa, betonowa, z kostki brukowej, trylinki, zgodnie z wymaganiami
szczegółowymi określonymi w Formularzu ofertowym- tabela nr 4 ; 5. Dysponowanie terenem
przeznaczonym do przechowywania pojazdów usuniętych na podst. art. 50a ustawy Prd,
posiadającym co najmniej następujące cechy techniczne: dozór w postaci całodobowego
monitoringu kamer i/lub dozoru ochrony/ stróża, ogrodzony, oświetlony, o utwardzonej
powierzchni tj. nawierzchnia terenu: z masy bitumicznej, szutrowa, betonowa, z kostki brukowej,
trylinki, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi w Formularzu ofertowym- tabela nr
4; przedmiotowy teren może być zlokalizowany w miejscu parkingu strzeżonego wymienionego
w punkcie 3; 6. Łączna powierzchnia terenu przeznaczona do przechowywania pojazdów
usuniętych na podst. art. 130a ustawy Prd, a nieodebranych przez uprawnioną osobę w
ustawowym terminie 3 miesięcy oraz terenu przeznaczonego do przechowywania pojazdów
usuniętych na podst. art. 50a ustawy Prd powinna wynosić minimum 600 m².7.Teren, o którym
mowa w pkt 4 i 5 może znajdować się w miejscu parkingu strzeżonego wymienionego w pkt 3
pod warunkiem, że łączna powierzchnia parkingu strzeżonego i terenu wyniesie łącznie
minimum 1200 m² i zapewnione zostaną wymagania minimalne odpowiednie dla każdego z
nich;8. Zapewnienia czasu dojazdu na miejsce odholowania pojazdu od chwili otrzymania
zgłoszenia zgodnie z deklaracją złożoną w formularzu ofertowym;9. Całodobowego tj. 24
godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przyjmowania pojazdów usuniętych na podstawie
wydanych dyspozycji na parking strzeżony;10. Wykonania dokumentacji zdjęciowej
potwierdzającej stan zewnętrzny usuwanego pojazdu na etapie przejmowania go od
uprawnionego podmiotu;11. Przekazania pojazdu na parking strzeżony, o którym mowa w pkt 3
lub teren określony w pkt 4 i 5 na podstawie prawidłowo wypełnionej dyspozycji usunięcia
pojazdu wydanej przez uprawniony podmiot, w tym:11.1 na parking strzeżony dla pojazdów
usuniętych na podst. art. 130a ustawy Prd, w celu przechowywania pojazdu do czasu odebrania
przez osobę uprawnioną, nie dłużej jednak niż z upływem ustawowego terminu 3 miesięcy,11.2
na teren o którym mowa w pkt 5 dla pojazdów usuniętych na podstawie art.50a ustawy Prd ,12.
Wykonania dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej stan pojazdu po umieszczeniu usuniętego
pojazdu na parkingu;13. Niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu każdorazowo pocztą
elektroniczną na wskazany adres e-mail skanu otrzymanej dyspozycji usunięcia pojazdu oraz
dokumentacji zdjęciowej pojazdu, o których mowa w punkcie 10 i punkcie 12;14. Prowadzenia
ewidencji otrzymanych dyspozycji usunięcia pojazdów, ewidencji usuniętych pojazdów i
ewidencji pojazdów odebranych i nieodebranych z parkingu, oraz umożliwienia każdorazowo na
żądanie Zamawiającego wglądu do tej ewidencji;15. Zabezpieczenia informacji oraz danych
osobowych zebranych w trakcie wykonywania czynności objętych umową; 16. Zabezpieczenia
pojazdu oraz znajdujących się w nim rzeczy przed uszkodzeniem, dewastacją lub kradzieżą;17.
Naliczania opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym, o którym mowa w punkcie 3, zgodnie z deklaracją ofertową;18.Comiesięcznego naliczania ryczałtowej
opłaty za teren do przechowywania pojazdów usuniętych na podstawie art.130a ustawy Prd, a
nieodebranych przez uprawnioną osobę w ustawowym terminie 3 miesięcy oraz
przeznaczonego do przechowywania pojazdów usuniętych na podstawie art. 50a ustawy Prd;19.
Wydania pojazdu osobie uprawnionej do jego odbioru po okazaniu dowodu tożsamości oraz
zezwolenia na odbiór pojazdu (jeśli jest wymagane zgodnie z treścią dyspozycji usunięcia
pojazdu);20. Przedłożenia Zamawiającemu do 5 dnia każdego miesiąca wykazu pojazdów
umieszczonych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim z podziałem na tryb usunięcia,
zawierający datę umieszczenia, markę pojazdu, numer rejestracyjny, datę odbioru przez osobę
uprawnioną, wyliczenia należnych do uiszczenia przez osobę uprawnioną do odbioru pojazdu
opłat;21. W przypadku nieodebrania pojazdu w terminach określonych w art. 50a oraz w art.
130a ustawy Prd powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego oraz uprawniony podmiot
dokonujący usunięcia, nie później, niż w terminie 3 dni od dnia upływu tego terminu; 22. W
przypadku nieodebrania pojazdu w terminach określonych w art. 130a Ustawy Prd po upływie
ustawowego terminu 3 miesięcy dokonania nieodpłatnie przemieszczenia pojazdu na teren, o
którym mowa w punkcie 4 oraz wprowadzenia zmiany w naliczaniu opłat za przechowywanie
pojazdu; 23. Jednorazowego przemieszczenia na koszt wybranego Wykonawcy na parking oraz
teren Wykonawcy, pojazdów, które przed rozstrzygnięciem przetargu zostały usunięte w trybie
art. 50a oraz 130a ustawy Prd i są przechowywane na dotychczasowym parkingu u
dotychczasowego Wykonawcy;24. Demontaż pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20
stycznia 2005r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (tekst. jedn. Dz. U. z 2020r.,
poz. 2056) oraz przedłożenie zaświadczenia o demontażu wykonanego przez uprawnioną
Stację demontażu pojazdów, tablic rejestracyjnych oraz dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu,
o ile znajdują się w posiadaniu Wykonawcy, w ciągu 7 dni po otrzymaniu zlecenia od
Zamawiającego pod rygorem kar umownych;25. Przedłożenia Zamawiającemu zbiorczego
zestawienia pojazdów zdemontowanych, z podaniem łącznej wagi zdemontowanych wraków
pojazdów, w celu wystawienia przez Zamawiającego faktury dla Wykonawcy, płatnej w
terminach określonych w umowie;26. Przedłożenia Zamawiającemu do dnia 31 stycznia roku
kolejnego po roku bieżącym, zbiorczo zarchiwizowanej na nośniku CD dokumentacji zdjęciowej
usuwanych i przechowywanych pojazdów.Szczegółowy opis czynności realizowanych w ramach
przedmiotu zamówienia ujęty został §1 ust.1 projektu umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1082378,26
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082378,28
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1082378,28
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Miejskie MZUM.PL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-106-95-53
7.3.3) Ulica: ulica Aleja Józefa Piłsudskiego 74
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza na wskazany parking oraz demontaż pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 stycznia 25 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji.
AGF Arkadiusz Wróbel,
Ul. Ks. N. Bończyka 11,
41-400 Mysłowice.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MIEJSKIE MZUM.PL S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MIEJSKIE MZUM.PL S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1082378,28
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
- Zakup usług rekr. świadcz. przez parki wodne, dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz młodszych zamieszk. na terenie Dąbrowy Górniczej, w okresie wakacji 2025 r. w ramach Dąbrowskiej Akcji Lato w Mieście
- DOSTAWA I MONTAŻ ZROBOTYZOWANEJ, MODUŁOWEJ LINII DO NAUKI PROGRAMOWANIA DO PRACOWNI ZAWODOWEJ ELEKTRYCZNO - ELEKTRONICZNEJ W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA SYMULATORA SPAWANIA DO PRACOWNI ZAWODOWEJ TECHNIK MECHANIK W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wykonanie remontu i wzmocnienia galerii komunikacyjnej oraz wzmocnienie stropu odcinkowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kołłątaja 21B i C w Dąbrowie Górniczej.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Numer postępowania: ZP/19/2025. Świadczenie kompleksowych, całodobowych usług (...), holowania i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- NADZÓR INWESTORSKI przy wzmocnieniu przez przebudowę nawierzchni drogi krajowej Nr 61 na odc. Laski - Różan w km 72+700 - 93+500.
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.