eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o › Odbudowa drogi powiatowej Nr 1313R Jas³o - ul. Mickiewicza w km 2+840 - 3+794 na osiedlu Bry³y



Og³oszenie z dnia 2021-06-02


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00072404 z dnia 2021-06-02

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odbudowa drogi powiatowej Nr 1313R Jas³o - ul. Mickiewicza w km 2+840 - 3+794 na osiedlu Bry³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Jasielski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134486408

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa drogi powiatowej Nr 1313R Jas³o - ul. Mickiewicza w km 2+840 - 3+794 na osiedlu Bry³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6c3267d-c2af-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00072404

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001282/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Odbudowa drogi powiatowej Nr 1313R Jas³o – ul. Mickiewicza w km 2+840 – 3+794 na Osiedlu Bry³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê oraz wszystkie towarzysz±ce jej o¶wiadczenia oraz dokumenty sporz±dza siê z zachowaniem postaci elektronicznej w jednym z formatów danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.), tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt.
6. Wykonawca winien wczytaæ ofertê jako za³±cznik na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy eB2B, przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Dzia³em II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Dzia³em II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN-II.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi powiatowej Nr 1313R Jas³o –
ul. Mickiewicza w km 2+840 – 3+794 na Osiedlu Bry³y.
2. Odbudowa drogi powiatowej Nr 1313R Jas³o – ul. Mickiewicza w km 2+840 – 3+794 na Osiedlu Bry³y obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze, w tym m.in. roboty pomiarowe, mechaniczne karczowanie pni frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, ¶cinanie poboczy mechanicznie, roboty rozbiórkowe (¶cieki z elementów betonowych, krawê¿niki, obrze¿a, nawierzchnia z kostki betonowej), u³o¿enie krawê¿nika na ³awie betonowej z oporem, u³o¿enie obrze¿y i nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
 odbudowê korpusu drogi, w tym m.in. usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie pod utwardzone pobocza, podbudowa z kruszyw, umocnienie skarp i dna rowu – ma³a krata lub narzut kamienny, wykonanie budowli siatkowo-kamiennych – kosze z siatki stalowej bez wyprawy, formowanie i zagêszczanie nasypów, wzmocnienie powierzchni skarp geokrat±, obsianie skarp w ziemi urodzajnej;
 likwidacjê prze³omów typu ciê¿kiego;
 podbudowy, w tym: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie emulsj± asfaltow±, u³o¿enie siatki z tworzywa sztucznego, wykonanie warstwy wi±¿±cej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych o gr. 4 cm, regulacja pionowa studzienek dla urz±dzeñ podziemnych – kratki ¶ciekowe uliczne, w³azy kana³owe;
 wykonanie nawierzchni ¶cieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych o gr. 4 cm wraz z skropieniem emulsj± asfaltow±;
 roboty wykoñczeniowe, w tym uzupe³nienie poboczy, oczyszczenie z namu³u rowów oraz przepustów;
 urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu, w tym rozebranie istniej±cych i monta¿ nowych stalowych barier ochronnych;
 zjazdy indywidualne, w tym uzupe³nienie nawierzchni na zjazdach do wysoko¶ci nowej nawierzchni jezdni (uzupe³nienie mieszank± t³uczniow± 0-63 mm lub mieszank± mineralno-bitumiczn± grysowo-¿wirow±);
 roboty inne obejmuj±ce geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± odbudowanego odcinka drogi.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do specyfikacji warunków zamówienia:
1) dokumentacja projektowa – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - za³±cznik nr 6 do SWZ;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty:
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60,00 punktów, pozosta³e oferty otrzymuj± ilo¶æ punktów wyliczon± wed³ug poni¿szej formu³y:
C – ilo¶æ punktów = (najni¿sza oferowana cena brutto/cena brutto oferty ocenianej) x 60;
Kryterium II: Kryterium Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi bêdzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zadeklarowanego przez wykonawcê ponad wymagany okres 48 miesiêcy.
G – ilo¶æ punktów = (dodatkowy okres udzielonej gwarancji jako¶ci i rêkojmi w ocenianej ofercie (miesi±ce)/najd³u¿szy dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi z po¶ród wszystkich ocenianych ofert (miesi±ce))x 40

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, ¿e wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi obejmuj±cej wykonanie nawierzchni bitumicznej w ilo¶ci minimum 5000 m2 na jednym odcinku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, dotycz±ce podmiotów, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca (je¶li dotyczy);
2) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, o którym mowa w Dziale XI ust. 3 SWZ - je¶li dotyczy (wzór – za³±cznik nr 8);
3) zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia o którym mowa w Dziale XI ust. 6 SWZ - je¶li dotyczy (wzór – za³±cznik nr 9);
4) w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik - pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku sporz±dzenia pe³nomocnictwa w postaci papierowej dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê lub notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 15.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U.
z 2020r. poz. 299)
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.
4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w formie elektronicznej.
6. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ takie wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego podpisem elektronicznym osoby upowa¿nionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
7. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
8. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki udzia³u w postepowaniu mog± spe³niaæ ³±cznie. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców spe³nia warunek samodzielnie. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ zakresu i warto¶ci kilku robót budowlanych (realizowanych w ramach oddzielnych robót budowlanych), dla uzyskania wymaganych zakresów robót i warto¶ci porównywalnych w ramach warunku udzia³u w postepowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) po ewentualnej zmianie przepisu dotycz±cego wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug VAT, co skutkowaæ bêdzie zmian± kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczn± obowi±zywaæ. Wysoko¶æ wynagrodzenia nie ulegnie wówczas zmianie;
2) wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
3) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy;
4) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego na skutek zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnieñ, zdarzeñ losowych, utraty stanowiska;
5) zmiany przepisów prawa w zakresie dotycz±cym przedmiotu umowy – odpowiednio do zmian tych przepisów;
6) wyst±pienia robót zamiennych,
7) wyst±pienia tzw. „robót zaniechanych”;
8) w okoliczno¶ci zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku si³y wy¿szej, przez któr±, na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony wiêzi prawnej:
a) o charakterze niezale¿nym od stron,
b) którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy,
c) którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
d) którego nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie.
Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których Wykonawca lub Zamawiaj±cy nie mogli przewidzieæ i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidzian± dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.).
Strona dotkniêta dzia³aniem si³y wy¿szej jest zobowi±zana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ci±gu 5 dni roboczych, pod rygorem braku mo¿liwo¶ci powo³ywania siê na klauzulê si³y wy¿szej. Opó¼nienia winny byæ udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ strony ustal± nowe terminy, z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-18 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium ceny
2021-06-02 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.