eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódMODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI REHABILITACJI SPZOZ MIĘDZYCHÓD



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI REHABILITACJI SPZOZ MIĘDZYCHÓD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 10

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spzoz-miedzychod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032838

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI REHABILITACJI SPZOZ MIĘDZYCHÓD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a74c16-bc1b-4aa8-8370-3ab758856f9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051484/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI REHABILITACJI SPZOZ MIĘDZYCHÓD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG/ZP-20/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja pomieszczeń Pracowni Rehabilitacji polegająca na przebudowie pomieszczeń:
 Kinezyterapii
 Gabinetu masażu
 Fizykoterapii
 Hydroterapii
 Szatni
 WC
 Komunikacji oraz pozostałych zespołów pomieszczeń objętych opracowaniem/projektem
Prace modernizacyjne i dostosowawcze pomieszczeń polegać będą na drobnych pracach budowlanych (prace rozbiórkowe, przygotowawcze, wymiana okładzin ściennych i podłogowych oraz sufitów, wymiana stolarki drzwiowej), pracach instalacyjnych (instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna, instalacja PPOŻ);
Projektowany teren inwestycji zlokalizowany jest w strefie zabudowy usług zdrowia.

Zakres modernizacji/prac budowlanych obejmuje główne roboty budowlane:

W ramach inwestycji planuje się m.in. wykonanie następujących robót budowlanych:
- prace zabezpieczające okna
- rozbiórki ścianek działowych, zabudów g-k, murowanych pionów, instalacji
- skucie, demontaż okładzin ściennych i podłogowych
- demontaż parapetów
- murowanie nowych ścianek działowych
- montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wyrównanie powierzchni ścian, szpachlowanie i malowanie
- wyrównanie powierzchni posadzek – wykonanie wylewek
- wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych – zakres zgodnie z dokumentacją rysunkową
- wykonanie sufitów podwieszonych
- montaż nowych parapetów
- oklejenie szyb okiennych
- remont instalacji elektrycznej
- montaż nowego oświetlenia, gniazd
- montaż instalacji teletechnicznej
- remont instalacji wod-kan
- remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 951301,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1135313,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 951301,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951410421

7.3.3) Ulica: Ul. Poznańska 28

7.3.4) Miejscowość: Kamionna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-421

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a)
ELEKTROSYSTEMY Jakub Jacek Wylegała
Sikorskiego 1A 64-400 Międzychód,
NIP 595-146-74-15
(zakres robót: branża elektryczna)
b)
GRUPA A.Z.AGORA
Ul. Gen. Sikorskiego 37, 64-400 Międzychód
NIP 5950000483
(zakres robót: branża sanitarna)
c)
MEGA ALARM S.C.
Ul. Młodych 30/7, 64-920 Piła
(zakres robót: branża p.poż.)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 951301,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.