eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSukcesywna dostawa artykułów zoologicznych i szczurów karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych i szczurów karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530575575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-094

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoo@zoo.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,187262,661740df63f4f2e67f6b1110a19bf36d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych i szczurów karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c21dc482-cf9d-46de-a4c2-d9ebc11438e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028896

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTG.3414-01/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130751,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Artykuły zoologiczne. Opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz rzeczowo-cenowy zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15700000-5 - Pasza dla zwierząt

15711000-5 - Karma dla ryb

15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych

03140000-4 - Produkty zwierzęce i podobne

4.5.5.) Wartość części: 87362,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Szczury karmowe. Opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz rzeczowo-cenowy zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03325000-3 - Małe zwierzęta

4.5.5.) Wartość części: 43140,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert została złożona 1 oferta na Część nr 1.
Cena oferty wynosi 205 475,30 zł, natomiast Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 81 026,85 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert została złożona 1 oferta na Część nr 2.
Cena oferty wynosi 378 000,00 zł, natomiast Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 44 200,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.