Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052652/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072300 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1141D na odcinku Trzebcz - Komorniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390688630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767299264
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pzdp.bip.gov.pl http://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Drogi publiczne powiatowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1141D na odcinku Trzebcz - Komorniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d00dd39-b2e7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004017/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont drogi nr 1141D na odcinku Trzebcz - Komorniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDP.254.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1141D na odcinku Trzebcz - Komorniki”. Przedmiotowe postępowanie dotyczy odcinka o dł. ok. 2.000 mb, od km 0+550 do km 6+92+550. Do realizacji przewidziane są roboty budowlane: a. remont istniejącej nawierzchni jezdni i mijanek – ok. 8.300 m2, wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie nierówności, profilowanie masą mineralna większych nierówności, ułożenie warstwy ścieralnej, (destrukt powstały w wyniku frezowania należy przeznaczyć do wbudowania w pobocze drogi), b. remont pobocza drogi (wzmocnienie destruktem/kruszywem z dodatkowym miałowaniem) z korytowaniem na szerokość 0,5 m, głębokość 10 cm – ok. 1.150 m2, c. pielęgnacja zieleni przydrożnej (podkrzesanie drzew do wysokości 5 m, wycinka zakrzaczeń), d. oczyszczenie i udrożnienie rowów przydrożnych oraz przepustów. Teren objęty robotami: działki o nr ewidencyjnych nr 154 obręb 0007 Komorniki, nr 36/2 obręb 0014 Trzebcz, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice – obszar wiejski. W ramach zadania Wykonawca robót ma obowiązek także: a. Przed rozpoczęciem robót opracować, zatwierdzić i wprowadzić czasową organizację ruchu, na czas prowadzenia robót. b. Powołać Kierownika budowy oraz kierowników robót z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - posiadających właściwe uprawnienia do nadzorowania robót w poszczególnych branżach. Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy winna posiadać: uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami bez ograniczeń [lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów], co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi, od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w okresie realizacji przedmiotu umowy. c. Zapewnić nadzór Kierownika budowy na terenie budowy w trakcie wykonywania robót budowalnych stanowiących przedmiot Umowy, co najmniej trzy dni w tygodniu oraz w razie potrzeby na wezwanie osób kontrolujących budowę. d. Zapewnić przejęcie terenu budowy przez Kierownika budowy w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. e. Powiadomić właścicieli sieci i zarządców oraz stosowne służby o planowanym terminie rozpoczęcia robót – zgodnie z uzgodnieniami, opiniami oraz decyzjami, w tym o planowanym terminie wprowadzenia organizacji ruchu tymczasowego (na min. 7 dni przed wprowadzeniem). f. Zorganizować, w porozumieniu z Zamawiającym, zaplecze i miejsce postojowe dla sprzętu niezbędnego do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
g. Własnym staraniem i kosztem doprowadzić na potrzeby realizacji umowy niezbędne media oraz pokryć koszt ich poboru. h. Wykonać cały przedmiot umowy zgodnie z przepisami BHP, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej, oraz usunąć wszelkie wady i usterki z należytą starannością i pilnością. i. Zapewnić wykwalifikowanych pracowników, jacy są niezbędni do odpowiedzialnego i terminowego wykonania robót. j. Niezwłocznie informować Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia zadania. k. Uczestniczyć w naradach, zwołanych przez Zamawiającego, w udostępnionym na ten cel zapleczu budowy lub siedzibie Zamawiającego. Ponieść wszelkie koszty z tytułu: niezbędnych wyłączeń pasa drogowego, uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu umowy, usunięcia awarii, kolizji z niezinwentaryzowanymi i nieujętymi w przekazanej dokumentacji urządzeniami, wyrządzonych szkód wobec Zamawiającego lub osób trzecich powstałych w trakcie wykonywania robót będących konsekwencją działań Wykonawcy, jego zaniedbań, czy zaniechań, a także szkód wyrządzonych przez Podwykonawców. m. Przygotować przedmiot umowy do odbioru, po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, odtworzyć nawierzchnie zdemontowane lub uszkodzone w trakcie prowadzenia robót budowlanych. n. Po zakończeniu robót pozostawić cały teren budowy czysty i nadający się do użytkowania oraz usunąć zaplecze budowy. Wszystkie elementy i materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wbudowania na placu budowy stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i terminie niekolidującym z wykonaniem innych robot. W zakresie transportu odpadów oraz do przekazywania odpadów podmiotowi, który posiada zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, Wykonawca jest zobowiązany zachowywać wymogi Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 poz. 779 ze zm.). Wykonawca nie posiadający zezwolenia do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia jw. o odpadach, powierzy realizację zadań w wyżej wymienionym zakresie podmiotowi posiadającemu powyższe zezwolenie. Koszt związany z rozbiórką, transportem, utylizacją ww. materiałów Wykonawca powinien zawrzeć w cenie ofertowej. Pozyskanie miejsca utylizacji materiałów wraz z dowodem odbioru odpadów leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca powinien na etapie przygotowania oferty ustalić rzeczywiste odległości odwozu materiałów przeznaczonych do utylizacji. Ewentualna zmiana tych odległości w stosunku do założonych w ofercie stanowi ryzyko Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym. (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.) i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez czas wykonywania robót. Wykonawca zobowiązany jest poinformować odpowiednie służby i jednostki komunikacji i transportu o utrudnieniach w ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. 2017 poz. 784). Wykonawca powinien, w okresie realizacji przedmiotu umowy być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400.000,00 zł. Wykonawcy udzielą gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi będzie zgodny z okresem gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości będzie wynosił od 2 do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Pozostałe warunki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 5 ofert. Wartość oferty najkorzystniejszej i równocześnie oferty z najniższą ceną to 440.536,31 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zgodnie z informacją przekazaną w dniu 27.05.2021 r. zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 400.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440536,31
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670682,10
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy dróg od posesji 102 do 102E i przepompowni w miejscowości Jędrzychów"
- Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
- " Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.