eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857428155

1.5.8.) Numer faksu: 857197417

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@dobrzyniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a371250-8993-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033911/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa przeprowadzenia szkoleń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu PL-LT-5R-348 "Strengthening cooperation on crisis management and security in the LT-PL area".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wspólnego szkolenia/seminarium pn. ”Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii", w projekcie
pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 - Podczas szkolenia zostaną ustalone wspólne działania w czasie pandemii, dobre praktyki. Wymiana doświadczeń z Polski i Litwy,
w temacie zabezpieczania zdrowia i życia ludzi, metody wspólnego działania przeciw pandemii Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane
z organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
2. Wykonawca w ramach organizacji szkolenia będzie odpowiedzialny za zapewnienie miejsca (woj. podlaskie, preferowany teren powiatu białostockiego) wraz z jego aranżacją i pełnym wyposażeniem, zapewnienie trenera prowadzącego zajęcia oraz tłumacza języka litewskiego;
2.1 Wykonawca zapewni miejsce realizacji szkolenia według następującej specyfikacji:
- powierzchnia sali szkoleniowej dostosowana do liczby uczestników (30 osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii, z zapewnionym pełnym wyposażeniem oraz jego aranżacją na potrzeby szkolenia, nieograniczonym i bezpłatnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych, prezentacją multimedialną, materiałami szkoleniowymi w formie papierowej w języku polskim i litewskim oraz trenerem prowadzącym szkolenie posiadającym doświadczenie
w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń,

2.2. Zapewnienie wszystkim uczestnikom cateringu – serwisu gastronomicznego (30 osób):
Wykonawca zapewni pełną obsługę cateringową podczas szkolenia dla zaplanowanej liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów spożywczych,
po przedstawieniu propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

a) Poczęstunek w trakcie szkolenia – w dniu i miejscu realizacji szkolenia dla 30 uczestników
z uwzględnieniem herbaty, kawy i wody oraz słodkich przekąsek (ciasto, ciastka, cukierki)
dla uczestników.
b) Lunch – w dniu i miejscu realizacji szkolenia, w wydzielonym dla uczestników miejscu. Wykonawca zapewni obiad dla przewidzianej liczby uczestników – 30 osób. Minimum: danie ciepłe (pierwsze i drugie danie), zimne i ciepłe napoje.
c) Kolacja – wykonawca zapewni kolację dla wszystkich uczestników – 30 osób. Minimum: danie ciepłe (pierwsze i drugie danie), wędlina, ciepłe i zimne napoje, deser.
d) Najpóźniej 1 dzień przed szkoleniem, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu menu
do zatwierdzenia.
e) Wykonawca odpowiada za przygotowanie wszystkim uczestnikom szkolenia dostępu do kawy, herbaty i zimnych napojów oraz słodkich przekąsek (ciasto, ciastka, cukierki) w trakcie trwania całego szkolenia tj. w dniu 24.02.2022.

2.3. Zapewnienie noclegu uczestnikom szkolenia (15 uczestników z Litwy);
W ramach realizacji usługi Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla
15 uczestników z Litwy z 24 na 25 lutego 2022 - hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy
o standardzie min. 3* w pokojach jednoosobowych. Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans
i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
2.4. Zapewnienie tłumaczenia w trakcie szkolenia tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin).
3. Podstawowe założenia:
1) Przewidywana data szkolenia: 24 luty 2022 r. Szkolenie dla osób zajmujących się sytuacjami kryzysowymi i administracją z Polski i Litwy. Podczas szkolenia zostaną ustalone wspólne działania w czasie pandemii, dobre praktyki. Wymiana doświadczeń z Polski i Litwy, w temacie zabezpieczania zdrowia i życia ludzi, metody wspólnego działania przeciw pandemii (powiadamianie, reagowanie, współpraca) oraz walką z COVID-19 (życie z wirusem).
30 uczestników (15 PL, 15 LT) zostanie przeszkolonych w podejmowaniu szybkich działań
w sytuacji kryzysowej. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na obecną sytuację związaną
z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd
w związku z możliwą kwarantanną, może on ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;
2) Ilość osób uczestniczących w szkoleniu: 30 osób (15 z Litwy i 15 z Polski ).
3) Lokalizacja w granicach administracyjnych województwa podlaskiego, preferowany teren powiatu białostockiego;
4) Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godz.);
5) Język: język polski oraz język litewski;
6) Zarys planowanego programu szkolenia:
a) 9:30 – 13:30 – Wspólne szkolenie .”Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii", – cz. I,
b) 13:30 – 14:30 – Lunch,
c)14:30 – 18:30 –Wspólne szkolenie .”Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii", cz. II,
d) 19:00 – Kolacja
7) Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu szkolenia,
jak również zmiany długości poszczególnych punktów programu.
8) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
a) Zorganizować i przeprowadzić szkolenie zgodnie z opracowanym programem, ustalonymi zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.
b) Zapewnić udział przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne, będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas trwania szkolenia.

9) Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować wszystkie elementy/materiały, pomoce itp. znakami graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych
w dokumencie: „Brand book of the Interreg V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html,
10) w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy.

4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
a. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
b. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
c. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu PL-LT-5R-348 "Strengthening cooperation on crisis management and security in the LT-PL area".

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118

7.3.3) Ulica: Chopina 41 lok 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-023

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.