Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051636/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857428155
1.5.8.) Numer faksu: 857197417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@dobrzyniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a371250-8993-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033911/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa przeprowadzenia szkoleń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu PL-LT-5R-348 "Strengthening cooperation on crisis management and security in the LT-PL area".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051636/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wspólnego szkolenia/seminarium pn. ”Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii", w projekcie
pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 - Podczas szkolenia zostaną ustalone wspólne działania w czasie pandemii, dobre praktyki. Wymiana doświadczeń z Polski i Litwy,
w temacie zabezpieczania zdrowia i życia ludzi, metody wspólnego działania przeciw pandemii Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane
z organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
2. Wykonawca w ramach organizacji szkolenia będzie odpowiedzialny za zapewnienie miejsca (woj. podlaskie, preferowany teren powiatu białostockiego) wraz z jego aranżacją i pełnym wyposażeniem, zapewnienie trenera prowadzącego zajęcia oraz tłumacza języka litewskiego;
2.1 Wykonawca zapewni miejsce realizacji szkolenia według następującej specyfikacji:
- powierzchnia sali szkoleniowej dostosowana do liczby uczestników (30 osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii, z zapewnionym pełnym wyposażeniem oraz jego aranżacją na potrzeby szkolenia, nieograniczonym i bezpłatnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych, prezentacją multimedialną, materiałami szkoleniowymi w formie papierowej w języku polskim i litewskim oraz trenerem prowadzącym szkolenie posiadającym doświadczenie
w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń,
2.2. Zapewnienie wszystkim uczestnikom cateringu – serwisu gastronomicznego (30 osób):
Wykonawca zapewni pełną obsługę cateringową podczas szkolenia dla zaplanowanej liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów spożywczych,
po przedstawieniu propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
a) Poczęstunek w trakcie szkolenia – w dniu i miejscu realizacji szkolenia dla 30 uczestników
z uwzględnieniem herbaty, kawy i wody oraz słodkich przekąsek (ciasto, ciastka, cukierki)
dla uczestników.
b) Lunch – w dniu i miejscu realizacji szkolenia, w wydzielonym dla uczestników miejscu. Wykonawca zapewni obiad dla przewidzianej liczby uczestników – 30 osób. Minimum: danie ciepłe (pierwsze i drugie danie), zimne i ciepłe napoje.
c) Kolacja – wykonawca zapewni kolację dla wszystkich uczestników – 30 osób. Minimum: danie ciepłe (pierwsze i drugie danie), wędlina, ciepłe i zimne napoje, deser.
d) Najpóźniej 1 dzień przed szkoleniem, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu menu
do zatwierdzenia.
e) Wykonawca odpowiada za przygotowanie wszystkim uczestnikom szkolenia dostępu do kawy, herbaty i zimnych napojów oraz słodkich przekąsek (ciasto, ciastka, cukierki) w trakcie trwania całego szkolenia tj. w dniu 24.02.2022.
2.3. Zapewnienie noclegu uczestnikom szkolenia (15 uczestników z Litwy);
W ramach realizacji usługi Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla
15 uczestników z Litwy z 24 na 25 lutego 2022 - hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy
o standardzie min. 3* w pokojach jednoosobowych. Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans
i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
2.4. Zapewnienie tłumaczenia w trakcie szkolenia tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin).
3. Podstawowe założenia:
1) Przewidywana data szkolenia: 24 luty 2022 r. Szkolenie dla osób zajmujących się sytuacjami kryzysowymi i administracją z Polski i Litwy. Podczas szkolenia zostaną ustalone wspólne działania w czasie pandemii, dobre praktyki. Wymiana doświadczeń z Polski i Litwy, w temacie zabezpieczania zdrowia i życia ludzi, metody wspólnego działania przeciw pandemii (powiadamianie, reagowanie, współpraca) oraz walką z COVID-19 (życie z wirusem).
30 uczestników (15 PL, 15 LT) zostanie przeszkolonych w podejmowaniu szybkich działań
w sytuacji kryzysowej. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na obecną sytuację związaną
z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd
w związku z możliwą kwarantanną, może on ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;
2) Ilość osób uczestniczących w szkoleniu: 30 osób (15 z Litwy i 15 z Polski ).
3) Lokalizacja w granicach administracyjnych województwa podlaskiego, preferowany teren powiatu białostockiego;
4) Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godz.);
5) Język: język polski oraz język litewski;
6) Zarys planowanego programu szkolenia:
a) 9:30 – 13:30 – Wspólne szkolenie .”Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii", – cz. I,
b) 13:30 – 14:30 – Lunch,
c)14:30 – 18:30 –Wspólne szkolenie .”Znaczenie wspólnych działań w sytuacji epidemii", cz. II,
d) 19:00 – Kolacja
7) Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu szkolenia,
jak również zmiany długości poszczególnych punktów programu.
8) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
a) Zorganizować i przeprowadzić szkolenie zgodnie z opracowanym programem, ustalonymi zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.
b) Zapewnić udział przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne, będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas trwania szkolenia.
9) Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować wszystkie elementy/materiały, pomoce itp. znakami graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych
w dokumencie: „Brand book of the Interreg V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html,
10) w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy.
4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
a. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
b. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
c. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu PL-LT-5R-348 "Strengthening cooperation on crisis management and security in the LT-PL area".
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118
7.3.3) Ulica: Chopina 41 lok 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADZTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Zakup usług w zakresie ochrony własności intelektualnej w ramach projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.