Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635275/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00661837/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY NOWOGARD”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913926228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: apawlik@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10319701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY NOWOGARD”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c4bbd1-ad07-4e02-8be9-f7543c8b2c1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ABPP.271.7.2.2024.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343170 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Nowogard
3. Zakres zamówienia:
1) Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zwanej dalej ustawą o PiZP, a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym:
a) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
b) przygotowanie meryto
c) ryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
d) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
e) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
f) udział fizyczny w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
g) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy o PiZP, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8il 8j i 8k ustawy o PiZP,
h) prezentacja projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
i) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu),
j) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
k) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
l) na min. 2 tygodnie przed posiedzeniem komisji Rady Miejskiej w Nowogardzie przekazanie Zamawiającemu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uzasadnieniami i rozstrzygnięciami, w uzgodnieniu z Zamawiającym, a także uzasadnieniem, o którym mowa w art. 13h ustawy o pizp., do uchwalenia, zredagowanych w edytorze aktów prawnych w formacie XML, zgodnym z formatem używanym przez redakcję dziennika urzędowego Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz w formie wydruków tekstu planu wraz z załącznikami graficznymi (w skali i ilości uzgodnionej z zamawiającym), złożonymi do formatu A4,
1) udział projektanta w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej w Nowogardzie poprzedzającej uchwalenie ww. planu w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych;
2) na min. 10 dni przed posiedzeniem Rady Miejskiej w Nowogardzie przekazanie Zamawiającemu załączników graficznych do planu w skali oryginału, złożonymi do formatu A4 (w liczbie uzgodnionej z Zamawiającym)
3) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską w Nowogardzie takiej konieczności lub w wyniku uwzględnienia przez Radę Miejską uwag – w przypadku wprowadzenia przez Radę Miejską w Nowogardzie zmian powodujących konieczność ponownego: zaopiniowania, uzgodnienia projektu planu - warunki wykonania zmian zostaną określone w stosownej umowie;
4) skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych i przekazanie do oceny przez Wojewodę, obejmującej:
1. oryginał dokumentacji planistycznej w formie książkowej, zbindowanej, wraz ze wszystkimi załącznikami;
2. 1 kopia dokumentacji planistycznej w formie książkowej, zbindowanej, wraz ze wszystkimi załącznikami;
5) Ostateczne przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formie:
a. jeden egzemplarz kolorowy planszy rysunku planu w skali 1:25000, zafoliowany lub wydrukowany na foli, z zamieszczoną legendą i skalą- w uzgodnieniu z Zamawiającym;
b. jeden egzemplarz wydruku tekstu(ów) planu zawierający również złożony do formatu A4 rysunek planu zbindowany – w uzgodnieniu z Zamawiającym;
c. dwie płyty CD/DVD, zawierające:
sporządzoną/zeskanowaną dokumentację planistyczną w formie pliku *.pdf;
tekst planu wraz z załącznikami w formacie *.doc;
rysunki planu w skali oryginału (tj. 1:25000), w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300DPI, do odczytu plików *.jpg oraz pdf;
prognozę oddziaływania na środowisko (rysunki, mapy w skali oryginału, w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300DPI, do odczytu plików *.jpg i części tekstowej *.doc, *.pdf, *.rtf);
zeskanowane podkłady mapowe - w formacie .tiff.;
opracowane w ramach prac pliki projektowe: warstwy GIS w pełnej postaci w formacie SHAPE i/lub pliki formacie z rozszerzeniem typu *dwg w pełnej postaci, z możliwością ich edycji;
m) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
n) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
- ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zwanej dalej „ustawą",
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 ze zm.),
- ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
- zgodnie z aktami prawa miejscowego,
- z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
- innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
Powierzchnia objęta planem 338,7 km2
Zamówienie musi być realizowane zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w HARMONOGRAMIE RZECZOWO-FINANSOWYM stanowiącym załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Refunda Maciocha i Wspólnicy Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971772666
7.3.3) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 3H/36
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-659
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REFUNDA MACIOCHA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REFUNDA MACIOCHA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku" w ramach zadania Wsparcie infrastruktury wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Nowogardzie
- Dostawa produktów mrożonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja hali sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym w Nowogardzie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przedszkole nr 4 - stworzenie zespołu szkolno-przedszkolnego poprzez remont i przystosowanie 6 sal pod dzieci 3-6 lat
- Dostawa produktów kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Kotuń
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Siepraw
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.