eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskSprzedaż i dostawa płyt terazzo



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa płyt terazzo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 35 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa płyt terazzo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fb0ad50-90bb-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062306/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż płyt terazzo i krawężników z analogicznego materiału oraz preparatu do impregnacji w/w materiałów wraz z dostawą transportem Wykonawcy i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 lub na teren budowy w msc. Płońsk (miejsce dostawy zostanie wskazane dla pojedynczej dostawy).
2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący asortyment:
Lp. Opis asortymentu Ilość Jedn. Odniesienie do specyfikacji
1 Płyty terazzo multiwymiar, gr. 8cm, piaskowane, impregnowane, 4863,00 m2 00 00 N3, w tym:
1a 80x20 cm 1945,00 m2
1b 40x40 cm 1945,00 m2
1c 60x40 cm 973,00 m2
2 Płyty terazzo 50x50 cm, gr. 8cm, piaskowane, impregnowane 991,00 m2 00 00 N2
3 Płyty terazzo 60x60 cm, gr. 8cm, piaskowane, impregnowane 1650,00 m2 Zgodnie z 00 00 N1
4 Płyty terazzo 200x25 cm, gr. 8cm, piaskowane, impregnowane 151,00 m2 00 00 N4
5 Krawężnik terazzo, wystający 6 cm 263,00 mb 00 00 K1
6 Krawężnik terazzo, wystający 12 cm 604,00 mb 00 00 K2
7 Krawężnik terazzo, wtopiony 2 cm 204,00 mb Zgodnie z 00 00 K1

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji materiałowej stanowiącej Załącznik nr 7 do swz. Ceny materiałów zgodne z ofertą Wykonawcy będą obowiązywać przez cały okres związania umową.
4. Ilość preparatu do impregnacji należy oszacować dla czterokrotnej impregnacji powierzchni płyt wymienionych w ust. 2 (pierwsza impregnacja wliczana jest w cenę dostarczanego materiału) na podstawie wydajności preparatu.
5. Zamówienie będzie realizowane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy).
6. Termin realizacji pojedynczej dostawy – wg oferty Wykonawcy w czasie określonym w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (minimalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 48 godzin, maksymalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 72 godziny).
7. Faktyczna ilość zamawianych wyrobów będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Odbiór ilościowy w dniu dostawy.
8. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału.
9. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z każdą dostawą.
10. Wraz z każdą dostawą, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych i/lub dokumentów wymienionych w ust. 9.
11. Zakwestionowane przez zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako niespełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci.
12. Zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.
13. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub wad dostarczonych materiałów, Wykonawca dostarczy towar wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia wad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113120-2 - Płyty chodnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. 25.02.2022 r. do godz. 10:00, wpłynęła 1 oferta.
Oferta Nr 1 złożona przez Firmę Probet – Dasag Sp. z o.o. podlega odrzuceniu.
Zgodnie z art. art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.