eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Budowa boisk wielofunkcyjnych w Lutoryżu i Mogielnicy



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072010 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boisk wielofunkcyjnych w Lutoryżu i Mogielnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boisk wielofunkcyjnych w Lutoryżu i Mogielnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d327e9c1-8888-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa boisk wielofunkcyjnych w Mogielnicy i Lutoryżu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020513/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowa inwestycja projektowana jest na terenie Szkoły Podstawowej w Lutoryżu, na działce ewidencyjnej 433/5, gmina Boguchwała. Wjazd na działkę jest realizowany bezpo-średnio z drogi gminnej. Działka zabudowana jest budynkiem szkoły wraz z salą gimna-styczną.
W ramach robót budowlanych przewidziana jest budowa nowego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach 24,00 x 38,00 m, powierzchni 912,00 m2 i nawierzchni z trawy syn-tetycznej z wyznaczonymi boiskami do gry w piłkę nożną (niepełnowymiarowe), siatkówkę i koszykówkę. Zaprojektowano piłkochwyty o wys. 6,0 m, usytuowane wokół boiska w odle-głości 1,0 m, rozstaw słupków co 3,0 m, w piłko chwytach zaprojektowano bramę wjazdową o wymiarach 3,0 x 3,0 m oraz 2 furtki o wym. 1,0 x 2,0 m. Zaprojektowano nieznaczne zmiany w obecnym ukształtowaniu teren, tylko w obrębie projektowanego boiska. Na-wierzchnia projektowanego boiska znajdować się będzie powyżej poziomu istniejącego tere-nu. Do zniwelowania różnic wysokości zostanie wykorzystany grunt pochodzący z wykona-nego wykopu pod podbudowę boiska.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnym i poprzecznymi. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elemen-tów terenu za pomocą obrzeży gumowych, bezpiecznych. Zaprojektowano nawierzchnię boi-ska z trawy syntetycznej zasypywanej piaskiem kwarcowym, o wysokim poziomie amortyza-cji wstrząsów na podbudowie dynamicznej z kruszywa o parametrach wskazanych w projek-cie. Boisko należy wyposażyć w bramki do piłki nożnej, o wym. 2,0 x 3,0 m, stojaki do piłki koszykowej, o wysięgu 2,2 m, słupki oraz siatkę do siatkówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 347439,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowa inwestycja projektowana jest na terenie Szkoły Podstawowej w Mogielnicy, na działce ewidencyjnej 260, gmina Boguchwała. Wjazd na działkę jest realizowany bezpośred-nio z drogi powiatowej. Działka zabudowana jest budynkiem szkoły wraz z salą gimnastycz-ną.
W ramach robót budowlanych przewidziana jest budowa nowego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach 13,30 x 25,50 m, powierzchni 339,15 m2 i nawierzchni z trawy syn-tetycznej z wyznaczonymi boiskami do gry w piłkę nożną (niepełnowymiarowe) i siatkówkę. Zaprojektowano piłkochwyty o wys. 6,0 m, usytuowane wokół boiska w odległości 1,0 m, rozstaw słupków co 3,0 m, w piłkochwytach zaprojektowano bramę wjazdową o wymiarach 3,0 x 3,0 m oraz 2 furtki o wym. 1,0 x 2,0 m. Zaprojektowano nieznaczne zmiany w obecnym ukształtowaniu teren, tylko w obrębie projektowanego boiska. Nawierzchnia projektowanego boiska znajdować się będzie powyżej poziomu istniejącego terenu. Do zniwelowania różnic wysokości zostanie wykorzystany grunt pochodzący z wykonanego wykopu pod podbudowę boiska.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnym i poprzecznymi. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elemen-tów terenu za pomocą obrzeży gumowych, bezpiecznych. Zaprojektowano nawierzchnię boi-ska z trawy syntetycznej zasypywanej piaskiem kwarcowym, o wysokim poziomie amortyzacji wstrząsów na podbudowie dynamicznej z kruszywa o parametrach wskazanych w projekcie. Boisko należy wyposażyć w aluminiowe bramki do piłki nożnej, o wym. 2,0 x 3,0 m, oraz słupki i siatkę do siatkówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 159744,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259750,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259750,49

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170405402

7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259750,49

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129651,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129651,24

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170405402

7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129651,24

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.