Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00630903/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361148600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Sikorskiego 134
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 270-07-65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sds.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sds.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/10694
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fdd047c-69b9-423d-866e-90f27d3dec491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fdd047c-69b9-423d-866e-90f27d3dec49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00265155/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDS.26.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198611,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usług dowozu max.20 mieszkańców Gliwic z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach przy ul. Sikorskiego 134 i odwiezienia do domu pojazdem Wykonawcy.
2. Przewóz osób realizowany będzie dwa razy dziennie (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych oraz dni wolnych ustalonych z Zamawiającym), w godzinach rannych i popołudniowych w dni robocze Zamawiającego.
3. Godziny: przyjazd do ŚDS o godzinie 9:15, wyjazd z ŚDS o godzinie 15:15.
4. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin realizacji przewozów w przypadku organizowania imprez okolicznościowych przez ośrodek wsparcia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości umowy (dni w których ma być realizowana usługa) ze względu na wprowadzenie przez ograny nadzorujące obostrzeń lub decyzji zawieszających pracę placówki.
6. Liczba dni w których ma być wykonywana usługa to max. 250 ( dni robocze od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.)
7. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapewnia, że minimalna liczba dni w których wykonywane będą przejazdy to 60 dni. Ilość wykorzystanych przejazdów jest uzależniona od bezpośrednich potrzeb Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej liczby.
8. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość zrealizowanych przejazdów. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby przejazdów określonej w pkt. 6.
Obecnie osoby do transportu należy zabrać z następujących ulic:
Juliana Ordona, Wałbrzyska, Zygmuntowska x 2, Wolskiego, Gwiazdy polarnej x2, Kochanowskiego, Kwiatowa, Staromiejska, Czajki, Kosmonautów, Kozielska, Wilgi x3, Św. Bronisławy, Zachodnia, Bekasa, Żeromskiego, Zygmuntowska x 2, Pszczyńska, Bydgoska, Jasińskiego, Kolejarzy, Sztabu powstańczego.
9. UWAGA! w trakcie realizowania zamówienia ulice mogą ulec zmianie o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym.
10. Trasy przewozu wykonawca ustala sam, przewożone osoby powinny przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 90 minut.
11. Każdorazowo przewożonej grupie osób niepełnosprawnych musi towarzyszyć opiekun zapewniony przez Wykonawcę.
12. Opiekun:
a) ma zapewnić bezpieczne wsiadanie do pojazdu oraz wysiadanie z pojazdu;
b) ma zaprowadzić podopiecznych do Ośrodka i przekazać terapeucie, w drodze powrotnej przekazać osobę niepełnosprawną rodzicowi/opiekunowi;
c) ma czuwać nad bezpieczeństwem w trakcie przewozu osób;
d) musi mieć ukończony kurs pierwszej pomocy;
e) powinien charakteryzować się: komunikatywnością, empatią, kulturą osobistą.
13. Osoby realizujące zamówienie (kierowca i opiekun) zobowiązane są do przestrzegania zasad kultury, w szczególności kulturalnego odnoszenia się do osób korzystających z przewozów.
14. W ramach realizacji przedmiotu umowy kierowcy zobowiązani są do:
a) udzielania pomocy w przemieszczaniu się pasażera z budynku do pojazdu i odwrotnie,
b) dbania o bezpieczny wjazd do samochodu, przewóz i wyjazd z samochodu osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim.
15. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez kierowców posiadających prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz ważne badania lekarskie, w liczbie zaproponowanych pojazdów.
16. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone:
a) środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (należy przedłożyć homologację, a w przypadku jej braku- opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych), spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego;
b) przez osoby posiadające kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia tego typu usług.
17. Pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a w przypadku pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich- dodatkowo w pasy biodrowo-barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampę.
18. Część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
19. Środek transportu powinien być przystosowany do poruszania się po osiedlowych, wąskich uliczkach w celu zapewnienia transportu osoby niepełnosprawnej bezpośrednio z miejsca zamieszkania.
20. Wózek inwalidzki, z którego osoba niepełnosprawna zmuszona jest korzystać w trakcie podróży, musi być pewnie zamocowany do konstrukcji pojazdu i skierowany tyłem do kierunku jazdy.
21. Wykonawca winien dysponować minimum 2 pojazdami, w tym przynajmniej jednym pojazdem umożliwiającym przewóz co najmniej 1 osoby na wózku inwalidzkim nieskładanym oraz minimalną liczba miejsc 20 w jednym pojeździe
22. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu zastępczego spełniającego wymagania określone w innych przepisach prawa oraz niniejszej umowie oraz zapewniającego czas dojazdu wg złożonej oferty, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych osób.
23. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NNW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy.
24. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu celem zaakceptowania szczegółowy rozkład jazdy.
25. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
26. Zamawiający zabrania przewozu osób trzecich.
27. Wykonawca oświadcza, że do wykonywania przedmiotu umowy będzie wykorzystywał nie więcej niż 4 pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
28. W przypadku, gdy liczba pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu umowy będzie większa niż wskazana w pkt. 27, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo ruchu drogowym wykorzystywanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy wynosi
co najmniej 10%, zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. elektromobilności i paliwach alternatywnych (w brzmieniu obowiązującym na dzień
24 grudnia 2021 r., tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.). Do oświadczenia Wykonawca dołączy wykaz wszystkich pojazdów, które będą używane przy realizacji przedmiotu umowy, zawierający marki i numery rejestracyjne pojazdów oraz oznaczenie pojazdów elektrycznych i/lub napędzanych gazem ziemnym.
29. W przypadku zmiany przepisów ustawy w zakresie, o którym mowa w pkt. 32, wymagania
w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy.
30. W okresie związania umową Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli liczby pojazdów, przy wykorzystaniu których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy. W tym celu przez cały okres realizacji przedmiotu umowy Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy informacji i dokumentów potwierdzających używanie przy wykonywaniu przedmiotu umowy pojazdów w liczbie, o której mowa
w pkt. 27 i/lub pkt. 28
31. Nie wypełnienie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 27 i/lub 28 stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy i zagrożone będzie karą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOROSINSKI CZESŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311859408
7.3.3) Ulica: Jeczmienna 31
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOROSIŃSKI CZESŁAW
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOROSIŃSKI CZESŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa geodezyjno-kartograficzna w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Architektów (droga gminna nr 130513 S) w Gliwicach - Etap 1 i 2"
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) śniadań + drugie śniadanie, obiadów dwudaniowych i podwieczorków do Zespołu Przedszkoli Miejskich nr 1 w Gliwicach 2026 r.
- Ochrona i dozór obiektów Zespołu Szkół Łączności w roku 2026
- Rozbudowa systemu kopii zapasowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
- 69-P-25 Jednorazowe wyroby medyczne - powtórka
- Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych w 2026 roku
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2026 roku do 25 czerwca 2026 roku
- Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu w roku 2026
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych oraz uczniów niepełnosprawnych pięcioletnich i sześcioletnich z trenu Gminy Łobez do placówek oświatowych w 2026 r.
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





