eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DusznikiŚwiadczenie usług transportowych w zakresie dowozu oraz odwozu dzieci ze szkół



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu oraz odwozu dzieci ze szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.8.) Numer faksu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu oraz odwozu dzieci ze szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ca669e3-f41e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004482/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu oraz odwozu dzieci ze szkół, tj.: I Dowóz i odwóz dzieci ze SP w Grzebienisku; II Dowóz i odwóz dzieci ze Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134500/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 472044,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu oraz odwozu dzieci ze szkół w latach szkolnych 2021/2022 i 2022/2023 i podzielony jest na części,
z czego pierwsza część zamówienia obejmuje dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej
im. Józefa Gibowskiego w Grzebienisku, a część druga dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach. Szczegóły przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia są następujące:
Część I Zamówienia: Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Grzebienisku:
1) Realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni;
2) Zamawiający ustala dzienną ilość kilometrów: kilometry rzeczywiste plus techniczne
w wysokości 121 km dziennie;
3) Dzieci (liczba dzieci określona w załączniku nr 1a do SWZ pn. Liczba dzieci uczęszczających
do Szkoły Podstawowej w Grzebienisku z poszczególnych miejscowości) dowożone są
do Szkoły Podstawowej im. J. Gibowskiego w Grzebienisku przy ul. Szkolnej 16 na godz. 8.15 oraz odwożone po zakończonych zajęciach, trasami, które przedstawia załącznik nr 1b
do SWZ pn. Rozkład jazdy autobusu szkolnego;
4) Ilość przystanków w poszczególnych miejscowościach:
 Sarbia - 3 przystanki,
 Mieściska - 2 przystanki,
 Kunowo - 2 przystanki,
 Grzebienisko Huby - 1 przystanek,
 Ceradz Dolny - 1 przystanek,
 Brzoza - 2 przystanki,
 Grodziszczko - 1 przystanek,
 Wilkowo - 1 przystanek,
 Wierzeja - 1 przystanek;
5) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w niektórych dniach - zależnie od organizacji roku szkolnego (np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, święto szkoły itp.);
6) Autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na trasie;
7) Dowozy realizowane są jak w w/w załączniku nr 1b do SWZ - od poniedziałku do piątku - zgodnie z organizacją danego roku szkolnego;
8) Wymagany jest dodatkowy jeden pełen kurs odwozów po zajęciach pozalekcyjnych
w dwóch kierunkach dla ok. 40 uczniów raz w tygodniu po godz. 16.00 (szczegóły ustalane będą z dyrektorem szkoły);
9) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi;
10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) przewóz dzieci z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1a do SWZ, zgodnie
z rozkładem jazdy wskazanym w załączniku nr 1b do SWZ (załączniki stanowią
integralną część umowy) w dniu nauki szkolnej,
b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami
transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz
godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus powinien posiadać tyle miejsc
(zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na
danej trasie – maksymalna liczba dzieci na danej trasie wynosi 96 (dot. kierunek
pierwszy), 70 (dot. kierunek drugi), ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie
wykonywania przedmiotu zamówienia,
c) podstawienie na własny koszt autobusu zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych,
d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (m.in.- przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC ),
f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,
g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,
h) zapewnienie opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego. Opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, stanowcza, mająca doświadczenie w pracy z dziećmi, posiadająca dobry stan zdrowia. Powinien dbać o to, ażeby przywozy i odwozy odbywały się trasą wg ustalonego harmonogramu. Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo dowożonych uczniów. Powinien dopilnować ażeby dzieci wsiadały i wysiadały do pojazdu tylko przednimi drzwiami, natomiast tylne drzwi muszą być zamknięte i zabezpieczone. Przy wsiadaniu dzieci, opiekun stoi na zewnątrz i wchodzi jako ostatni, zamyka drzwi i zajmuje miejsce, natomiast przy wysiadaniu otwiera drzwi pojazdu, wychodzi na zewnątrz pierwszy
i nadzoruje wysiadanie. Jeżeli zachodzi potrzeba nadzoruje przejście dzieci przez jezdnię. Przez cały czas przywozów i odwozów powinien być odpowiednio ubrany (kamizelka odblaskowa ). W trakcie przejazdu na bieżąco kontroluje porządek i bezpieczeństwo
w pojeździe i podejmuje skuteczną interwencję w razie jego naruszenia. W razie konieczności w celu zapewnienia bezpieczeństwa, opiekun ma prawo do podjęcia decyzji o zatrzymaniu pojazdu w celu przywrócenia bezpiecznych warunków jazdy (wtedy kierowca zobowiązany jest do zatrzymania pojazdu w najbliższym miejscu niezagrażającym bezpieczeństwu na drodze). Dalsza droga odbywa się po uzgodnieniu
z dyrektorem szkoły, z którym ma kontakt telefoniczny. Po przyjeździe autobusu do szkoły w godzinach rannych opiekun oddaje uczniów pod opiekę wychowawcy świetlicy, a przed odjazdem odbiera od wychowawcy świetlicy i sprawuje nad nimi opiekę do chwili opuszczenia pojazdu przez dzieci, a w przypadku przechodzenia przez jezdnię do momentu przeprowadzenia uczniów na drugą stronę ulicy. O wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy, np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa, choroba dziecka i inne, natychmiast informuje dyrektora Szkoły Podstawowej
w Grzebienisku,
i) przedstawienie opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia,
j) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
2. W przypadku, gdy jednemu Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie na obie części zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał jedną polisę ubezpieczeniową, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Części I. ppkt. 10) lit. j) oraz Części II. ppkt. 10) lit. j) powyżej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
3. Termin wykonania zamówienia dla Części I i II Zamówienia: od dnia 01.09.2021 r. do dnia
30.06.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 252890,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu oraz odwozu dzieci ze szkół w latach szkolnych 2021/2022 i 2022/2023 i podzielony jest na części,
z czego pierwsza część zamówienia obejmuje dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej
im. Józefa Gibowskiego w Grzebienisku, a część druga dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach. Szczegóły przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia są następujące:
Część II Zamówienia: Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach:
1) Realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni,
2) Dzienna długość trasy wynosi około 178 km,
3) Dzieci dowożone są do Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Brzechwy w Szamotułach przy
ul. Kołłątaja 1 na godzinę 7.45, zgodnie z załączonym wykazem miejsc odbioru, proponowanymi godzinami odbioru i prognozowaną liczbą dzieci (załącznik nr 1 c do SIWZ pn. Wykaz miejsc odbioru i odwozu dzieci) oraz odwożone z w/w szkoły w te same miejsca,
4) Ostateczne godziny odbioru dzieci z wyznaczonych miejsc oraz odbioru dzieci ze szkoły zostaną ustalone z Wykonawcą przed rozpoczęciem dowozów do szkoły (uzgodnienia
z dyrekcją szkoły),
5) W trakcie realizacji umowy na dowóz do w/w szkoły dopuszcza się zmianę ilości dowożonych dzieci i miejsc odbioru tych dzieci,
6) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, np. rekolekcje, święto szkoły itp.,
7) Autobus/bus powinien posiadać tyle miejsc siedzących (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci,
8) Dowozy realizowane są zgodnie z organizacja danego roku szkolnego od poniedziałku do piątku,
9) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu/busu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi,
10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) dowóz i odwóz dzieci po zakończonych zajęciach ze Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1c do SWZ (załącznik stanowi integralną część umowy) w dniu nauki szkolnej,
b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy
o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci, ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia;
c) w przypadku awarii pojazdu dowożącego dzieci do podstawienie na własny koszt pojazdu zastępczego, który zabierze dzieci z wyznaczonych miejsc i dowiezie do szkoły w Szamotułach,
d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) posiadanie podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC itd.),
f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,
g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,
h) zapewnienia opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego. Opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, stanowcza, mająca doświadczenia w pracy z dziećmi, posiadająca dobry stan zdrowia. Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo dowożonych uczniów od momentu odebrania dzieci od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ich nauczycielowi/opiekunowi w szkole. Pomaga każdemu dziecku zarówno podczas wsiadania jak i wysiadania. Opiekun przy wsiadaniu/wysiadaniu dzieci stoi na zewnątrz i służy pomocą. Każdorazowo jako ostatni wchodzi do pojazdu zamyka drzwi i zajmuje miejsce dając kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie konieczności do zatrzymania się. Jeżeli zachodzi taka potrzeba przeprowadza dzieci przez jezdnię i przekazuje rodzicom/opiekunom. Dba o porządek, bezpieczeństwo i odpowiednie zachowanie dzieci podczas jazdy. O wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa, choroba dziecka i inne, natychmiast informuje kierownika Gminnego Zespołu Oświatowego w Dusznikach,
i) przedstawienie opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia,
j) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2. W przypadku, gdy jednemu Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie na obie części zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał jedną polisę ubezpieczeniową, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Części I. ppkt. 10) lit. j) oraz Części II. ppkt. 10) lit. j) powyżej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
3. Termin wykonania zamówienia dla Części I i II Zamówienia: od dnia 01.09.2021 r. do dnia
30.06.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 219154,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260706,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321786,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260706,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881496966

7.3.4) Miejscowość: Uścięcice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260706,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186280,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186280,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186280,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ŁAJKA" RADOSŁAW ŁANOSZKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871043513

7.3.4) Miejscowość: Duszniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186280,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.