eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Przebudowa dróg gminnych w Podrzewiu, Wilczynie, tj.: Część I Zamówienia: Przebudowa ul. Św. Floriana w Podrzewiu; Część II Zamówienia: Przebudowa ul. Na Wzgórzu w Wilczynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Podrzewiu, Wilczynie, tj.: Część I Zamówienia: Przebudowa ul. Św. Floriana w Podrzewiu; Część II Zamówienia: Przebudowa ul. Na Wzgórzu w Wilczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.8.) Numer faksu: +48612919131

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w Podrzewiu, Wilczynie, tj.: Część I Zamówienia: Przebudowa ul. Św. Floriana w Podrzewiu; Część II Zamówienia: Przebudowa ul. Na Wzgórzu w Wilczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe29c81-d030-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004482/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych w Podrzewiu, Wilczynie, tj.: Część I Przebudowa ul. Św. Floriana w Podrzewiu; Część II Przebudowa ul. Na Wzgórzu w Wilczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088157/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234731,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Zamówienia: Przebudowa ul. Św. Floriana w Podrzewiu polega na przebudowie pasa drogowego ulicy Św. Floriana w Podrzewiu od km 0+005,19 do km 0+147,01 poprzez wykonanie: nawierzchni jezdni z kostki ażurowej brukowej betonowej (typ EKO, kwadrat ekologiczny itp.), nawierzchni opasek i zjazdów z kostki zwykłej pełnej brukowej betonowej, odwodnienia poprzez uformowanie konstrukcji drogi w formie rynny, ograniczenia całości konstrukcji jezdni i opasek opornikami betonowymi 12x25 na ławie betonowej z oporem C12/15. Realizacja zamówienia zlokalizowana jest w miejscowości Podrzewie i obejmuje pas drogi gminnej na działce o nr ewid. 499/4 w obrębie 610 Podrzewie. Zadanie i zakres robót objęte jest projektem budowlano – wykonawczym, przedmiarem robót oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (zwane dalej „SST”), które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wycinka jednego drzewa w km 0+23 str. L wraz z karczowaniem pnia i utylizacją karpiny oraz gałęzi; opracowanie i wdrożenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z montażem właściwego oznakowania na czas budowy, regulacja wysokościowa wszystkich mediów w obszarze budowy, wykonanie robót w obrębie strefy kontrolowanej gazociągu zgodnie z stosownym uzgodnieniem projektu.
Podstawowe parametry techniczne drogi:
 klasa drogi gminnej D - droga dojazdowa,
 prędkość projektowa – Vp=30km/h,
 kategoria ruchu – KR1,
 szerokość pasa drogowego od 4,0m do 5,0m,
 szerokości jezdni jednopasowej 3,50m,
 szerokość poboczy utwardzonych kostką brukową – 0,30m – 1,00m,
 spadek poprzeczny jezdni - 2% (daszek wklęsły).
Konstrukcje:
 nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8cm (jezdnia - typ ażurowy: EKO, kwadrat ekologiczny itp.; opaska i zjazdy – kostka pełna) na podsypce cementowo piaskowej
gr. 5cm,
 warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej – kruszywo łamane 0/31,5mm – warstwa o gr. 20cm,
 warstwa z geowłókniny filtracyjnej igłowanej o gramaturze min. 250g/m2,
 warstwa odsączająca z piasku średniego – gr. 10cm.
Uwaga ! Ażurową nawierzchnię jezdni należy wypełnić miałem kamiennym (najlepiej granitowym lub bazaltowym).
2. Szczegółowy zakres robót każdej części zamówienia został wskazany w: właściwej dokumentacji budowlano – wykonawczej, przedmiarze robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej „SST”), zapisach SWZ i projekcie umowy.
3. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlano – wykonawczą, SST, SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska oraz na ustalonych umową warunkach.
4. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych
i porządkowych; zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy; wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu; wykonania geodezyjnych czynności pomiarowych, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; udziału osób pełniących indywidulane funkcje w budownictwie: osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; opracowania i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu (w tym zakup i montaż znaków); koszty związane z odbiorem wykonanych robót
i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wypełnienia warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały.
5. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła
lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez Wykonawcę, użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jako minimalne parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard. Dopuszcza się zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SWZ i jej załącznikach.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, tym samym Wykonawca może przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty
i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów
o zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań, Zamawiający rozumie przez to, że w ofercie ujęto materiały i rozwiązania opisane w SWZ i jej załącznikach przez Zamawiającego.
7. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp wskazuje rodzaj czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. z dnia 18.06.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 ze zm.) przez Wykonawcę oraz podwykonawców i dalszych podwykonawców oraz osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy
tj. wykonywanie bezpośrednio czynności o charakterze robót budowlanych m. in. branży robót budowlanych w zakresie budowy dróg oraz innych prac fizycznych, rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. Tym samym przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego podwykonawca lub dalszy podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych im zadań, wszystkich pracowników fizycznych, a także prowadzących pojazdy (kierowców), obsługujących maszyny i urządzenia (operatorów). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przy realizacji przedmiotu umowy wszystkie osoby, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot umowy, tj. kierujących pojazdami, operatorów maszyn i urządzeń, operatów sprzętu, osób wykonujących prace fizyczne przewidzianych do wykonywania w ramach czynności polegających na realizacji przebudowy dróg gminnych w Podrzewiu i Wilczynie. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę wynikać będą także z dokumentacji budowlano - wykonawczej i SST.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia, weryfikacji zatrudnienia oraz czynności kontrolnych Zamawiającego wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ - Projekt Umowy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą i dalszym podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszych podwykonawców pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę.
9. Termin wykonania zamówienia dla Części I i II Zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
15 listopada 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 152421,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Zamówienia: Przebudowa ul. Na Wzgórzu w Wilczynie polega na przebudowie pasa drogowego ulicy Na Wzgórzu w Wilczynie na długości ok. 97mb poprzez wykonanie: nawierzchni jezdni, opaski i zjazdów z kostki brukowej betonowej, odwodnienia poprzez spadki poprzeczne
i podłużne, ograniczenia całości konstrukcji jezdni i opasek opornikami betonowymi 12x25 na ławie betonowej z oporem C12/15, wyplantowania terenów zielonych, nawiezienia warstwy humusu
i obsiania trawą. Realizacja zamówienia zlokalizowana jest w miejscowości Wilczyna i obejmuje pas drogi gminnej na działce o nr ewid. 37/27 w obrębie 616 Wilczyna. Zadanie i zakres robót objęte jest projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (zwane dalej „SST”), które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: opracowanie i wdrożenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z montażem właściwego oznakowania na czas budowy, regulacja wysokościowa wszystkich mediów w obszarze budowy.
Podstawowe parametry techniczne drogi:
 klasa drogi gminnej D - droga dojazdowa,
 prędkość projektowa – Vp=30km/h,
 kategoria ruchu – KR1,
 szerokość pasa drogowego od 5,0m do 6,0m,
 szerokości jezdni jednopasowej 4,0m, dwupasowej 5,0m,
 szerokość opaski 0,5m,
 spadek poprzeczny jezdni - 1%.
Konstrukcja jezdni z wykorzystaniem istniejącej podbudowy:
 nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8cm (jezdnia – kostka szara, opaska – kostka czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-7cm,
 istniejąca nawierzchnia z płyt betonowych.
Konstrukcja jezdni, opasek i zjazdów:
 nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8cm (jezdnia – kostka szara, opaska – kostka czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm,
 warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej – kruszywo łamane 0/31,5mm – warstwa
o gr. 25cm,
 warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10cm.
2. Szczegółowy zakres robót każdej części zamówienia został wskazany w: właściwej dokumentacji budowlano – wykonawczej, przedmiarze robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej „SST”), zapisach SWZ i projekcie umowy.
3. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlano – wykonawczą, SST, SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska oraz na ustalonych umową warunkach.
4. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych
i porządkowych; zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy; wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu; wykonania geodezyjnych czynności pomiarowych, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; udziału osób pełniących indywidulane funkcje w budownictwie: osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; opracowania i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu (w tym zakup i montaż znaków); koszty związane z odbiorem wykonanych robót
i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wypełnienia warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały.
5. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła
lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez Wykonawcę, użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jako minimalne parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard. Dopuszcza się zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SWZ i jej załącznikach.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, tym samym Wykonawca może przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty
i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów
o zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań, Zamawiający rozumie przez to, że w ofercie ujęto materiały i rozwiązania opisane w SWZ i jej załącznikach przez Zamawiającego.
7. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp wskazuje rodzaj czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. z dnia 18.06.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 ze zm.) przez Wykonawcę oraz podwykonawców i dalszych podwykonawców oraz osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy
tj. wykonywanie bezpośrednio czynności o charakterze robót budowlanych m. in. branży robót budowlanych w zakresie budowy dróg oraz innych prac fizycznych, rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. Tym samym przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego podwykonawca lub dalszy podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych im zadań, wszystkich pracowników fizycznych, a także prowadzących pojazdy (kierowców), obsługujących maszyny i urządzenia (operatorów). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przy realizacji przedmiotu umowy wszystkie osoby, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot umowy, tj. kierujących pojazdami, operatorów maszyn i urządzeń, operatów sprzętu, osób wykonujących prace fizyczne przewidzianych do wykonywania w ramach czynności polegających na realizacji przebudowy dróg gminnych w Podrzewiu i Wilczynie. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę wynikać będą także z dokumentacji budowlano - wykonawczej i SST.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia, weryfikacji zatrudnienia oraz czynności kontrolnych Zamawiającego wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ - Projekt Umowy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą i dalszym podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszych podwykonawców pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę.
9. Termin wykonania zamówienia dla Części I i II Zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
15 listopada 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 82310,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renomex Sp. z o. o. Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236524

7.3.4) Miejscowość: Duszniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renomex Sp. z o. o. Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236524

7.3.4) Miejscowość: Duszniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.