eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieszkowice › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach
w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320916300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Willowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mieszkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-505

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolemieszkowice@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach
w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0852bf-7d24-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSM.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 382403,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Mięso, wędliny, świeży drób
1. Mięso gulaszowe z indyka kg 80
2. Filet z piersi kurczaka kg 350
3. Filet z indyka bez skóry kg 150
4. Kurczak w całości kg 200
5. Podudzie z kurczaka kg 220
6. Skrzydełko z kurczaka kg 100
7. Porcja rosołowa z kurczaka kg 1000
8. Polędwiczka wieprzowa kg 120
9. Szynka wieprzowa kulka (myszka) kg 150
10. Karkówka wieprzowa b/k kg 250
11. Łopatka wieprzowa b/k kg 250
12. Szynka wieprzowa b/k kg 50
13. Schab wieprzowy b/k kg 200
14. Słonina kg 30
15. Kiełbasa śląska kg 20
16. Kiełbasa chłopska kg 50
17. Parówki z szynki kg 55
18. Pasztetowa drobiowa w sztucznym flaku kg 50
19. Udko drobiowe wędzone kg 70
20. Wędlina-kurczak gotowany kg 25
21. Wędlina-krakowska drobiowa parzona kg 20
22.. Szponder wołowy z kością kg 15
23. Boczek świeży łuskany kg 15
24. Parówki cielęce kg 50
25. Pieczeń rzymska kg 10
26. Wędlina- szynka tyrolska kg 40
27. Wędlina-filet specjał z indyka kg 40
28.. Wędlina-polędwica sopocka kg 30
29. Wędlina- szynka gotowana kg 50
30. Wędlina-schab wiejski kg 30
31. Wędlina-szynkowa drobiowa kg 40
32. Wędlina-polędwica drobiowa kg 50
33. Wędlina-szynka pieczona kg 40
34.. Wędlina-żywiecka kg 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15131400-9 - Produkty wieprzowe

15112000-6 - Drób

15112100-7 - Świeży drób

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 78069,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Pieczywo
1. Bułka grahamka szt. 5500
2. Bułka poznańska duża szt. 6500
3 Chleb mieszany (krojony) szt. 1400
4. Chleb graham (krojony) szt. 2000
5. Chałka szt. 300
6. Drożdżówka mini z dżemem szt. 500
7. Drożdżówka mini z serem kg 500
8. Rogal maślany szt. 800
9. Bułka maślana szt. 1200
10. Rogaliki drożdżowe z nadzieniem szt. 60
11. Bagietka szt. 300
12. Paluch drożdżowy szt. 200
13. Rogal z makiem szt. 300
14. Chleb razowy kg 180

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 42196,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Różne produkty spożywcze i miód naturalny
1. Ananas w puszce, w lekkim syropie, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności
(głównie substancji konserwujących, regulatorów kwasowości) szt. 565 g* 10
2. Biszkopty bez zawartości masy jajowej i emulgatorów typu E, typu PETIT szt. 120gl* 300
3. Bazylia suszona szt. 10 g* 50
4. Brzoskwinie połówki w syropie, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności
(głównie substancji konserwujących, regulatorów kwasowości) szt. 850 g* 10
5. Budyń o smaku śmietankowym, bez dodatku cukru szt. 35* 250
6. Budyń o smaku waniliowym, bez dodatku cukru szt 35g* 250
7. Cynamon bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu typu szt 30
8. Czosnek granulowany bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
9. Cukier waniliowy szt. 16g* 40
10. Curry bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 15
11. Cukier biały szt. 1kg* 450
12. Czekolada gorzka min. 70% kakao szt. 100 g* 50
13. Cukier puder, niezbrylony torba foliowa szt. 400g* 10
14. Dżem owocowy niskosłodzony, 100% owoców szt. 220 g* 300
15. Fasola czerwona konserwowa puszka bez dodatku cukru i substancji słodzących oraz soli, bez konserwantów szt. 400 g* 10
16. Fasola sucha drobna szt 1,00kg* 20
17. Groszek konserwowy wysokogatunkowy szt. 400g* 50
18. Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki kg 1,00kg* 40
19. Herbatniki szt. 50g* 850
20. Herbata czarna granulowana wysokogatunkowa typu Lipton lun równoważna szt. 100g* 100
21. Herbata czarna ekspresowa 100 saszetek wysokogatunkowa szt. 15
22. Herbata ziołowa mięta (saszetki) skład 100% liścia mięty szt. 30

23. Herbata owocowo-ziołowa (saszetki) zawierająca wyłącznie naturalne składniki, szt. 30
24. Koncentrat pomidorowy bez konserwantów kl. .I minimalna zawartość ekstraktu 30% typu szt. 990g* 70
25. Kawa zbożowa bez cukru typu Inka lub równoważna szt 150g* 80
26. Kukurydza konserwowa słodka bez dodatku cukru wysokogatunkowa szt 340g* 80
27. Kakao ciemne nie alkalizowane o obniżonej zawartości tłuszczu zawierające min.11% tłuszczu kakaowego szt 180g* 300
28. Ketchup łagodny bez konserwantów zawierający min. 190g pomidorów na 100g produktu szt 480g* 60
29. Kasza jęczmienna gruba w torbie papierowej kg 1 kg 100
30. Kasza manna gat. I kg 1 kg 40
31. Liść laurowy bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 100
32. Makaron świdry z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400 g* 300
33. Makaron pióra z maki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400 g* 300
34. Makaron nitka cięta z maki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400g* 300
35. Makaron kokardka mała z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400 g* 250
36. Makaron muszelka z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy typu szt. 400 g* 100
37. Makron Pióra z maki pszennej pełnoziarnistej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400g* 50
38. Mąka ziemniaczana w torbie papierowej szt. 1kg* 50
39. Mąka pszenna wrocławska typ 500 w torbie papierowej szt. 1kg* 250
40. Miód pszczeli nektarowy z własnej pasieki, różne smaki szt. 400 g* 50
41. Miód pszczeli nektarowy z własnej pasieki, różne smaki, szt. 200 g* 200
42. Morela suszona bez barwników i konserwantów szt 20
43. Majonez dekoracyjny wysokogatunkowy szt 400g* 80
44. Musztarda sarepska wysokogatunkowa bez konserwantów szt 185g* 20
45. Majeranek bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
46. Naturalna woda mineralna nisko lub średni zmineralizowana w butelce .szt 1,5l* 500
47. Oliwa z oliwek EXTRA VERGINE do sałatek szt 500ml* 5
48. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonasyconych poniżej 40% szt 3l 100
49. Ocet jabłkowy szt. 250ml* 5
50. Ocet 10% szt. 1 l* 5
51. Oregano bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 80
52. Ogórki konserwowe zawierające nie więcej niż 1g soli w 100g produktu szt. 50
53. Płatki kukurydziane z zawartością grysu kukurydzanego min.98% z witaminami i obniżona zawartością żelaza szt. 220-320g* 250
54. Płatki owsiane zwykłe szt. 400 g* 250
55. Papryka słodka, bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 20g* 100
56. Papryka ostra bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 20 g* 80
57. Pieprz czarny mielony bez konserwantów i glutaminianu sodu kg 20g* 150
58. Pieprz ziołowy bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 25 g* 100
59. Proszek do pieczenia kg 30g* 15
60. Pomidory całe, bez skórki w soku pomidorowym, bez konserwantów szt. 400g* 100
61. Ryz biały ziarnisty sypki, torba papierowa kg 1kg* 100
62. Ryz paraboliczny opakowanie zawierające 4x100g szt. 250
63. Rodzynki sułtanki bez substancji konserwujących szt 30
64. Sól o obniżonej zawartości sodu (sodowo-potasowa) bez antyzbrylacza E536 , biała, niezbrylona szt. 10
65. Sól spożywcza jodowana, niezbrylona szt. 1kg* 110
66. Syrop owocowy malina bez barwników, bez konserwantów szt 400-50ml* 50
67. Syrop owocowy truskawka bez barwników, bez konserwantów szt. 400-500ml* 20
68. Sok 100% (nie napój) częściowo z soków zagęszczonych z dodatkiem witamin ze słomką wysokogatunkowy szt 200ml* 600
69. Sok przecierany zagęszczony 100% owoców bez dodatku cukru szt 900ml* 200
70. Sok marchwiowo-owocowy (mix smaków) szt 300ml* 400
71. Soda oczyszczona szt. 40
72. Szczaw konserwowy krojony (nie siekany i nie przecierany) szt. 250-300g* 70
73. Tymianek bez barwników , konserwantów i glutaminianu sodu szt. 80
74. Wafelek bez czekolady szt. 600
75. Ziele angielskie bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
76. Żurawina suszona bez substancji konserwujących szt 30
77. Morela suszona bez substancji konserwujących szt. 30
78. Mąka graham typ 1850 szt. 1kg* 50
79. Pałeczki kukurydziane (nie chrupki) bez glutenu i konserwantów szt. 50
60. Wiórki kokosowe szt. 200 g* 10
61. Ziarno słonecznika łuskane, bez konserwantów szt. 10
62. Zioła prowansalskie szt. 10 g 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

03142100-9 - Miód naturalny

4.5.5.) Wartość części: 58530,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Nabiał
1. Jogurt naturalny kubek szt. 390g* 200
2. Jogurt z owocem o zawartości cukru nie więcej niż 13 g na 100 g produktu szt. 110-130 g 1300
3. Jogurt naturalny typ Grecki o zawartości tłuszczu mlecznego 3,5% szt. 400 g 1000
4. Masło extra o zawartości 82% tłuszczu szt. 200 g 2800
5. Mleko 2% szt. 1 litr 7500
6. Kefir szt. 400g* 50
7. Masło klarowane szt. 500g* 40
8. Ser twarogowy ziarnisty ze śmietanką zawartość tłuszczu 5% szt. 500 g* 50
9. Ser żółty o zawartości tłuszczu mlekowego 48% mleka pasteryzowanego i podpuszczki, bez dodatku tłuszczów roślinnych kg 200
10. Maślanka naturalna kg 1l* 50
11. Serek homogenizowany smakowy szt. 150 g* 1000
12. Twaróg półtłusty krajanka tłuszcz 4% klasa I szt. 150
13. Śmietana UHT 12 szt. 0,5 l 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 77311,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Mrożonki
1. Brokuł różyczki, mrożony op. 50
2. Kalafior różyczki mrożony op. 50
3. Fasolka szparagowa zielona cięta mrożona op. 60
4. Marchew kostka mrożona op. 15
6. Marchew z groszkiem mrożona op. 30
7. Marchew mini mrożona op. 40
8. Mieszanka 7 składnikowa (zupa jarzynowa) mrożona op. 30
9. Groszek zielony, mrożony op. 20
10 Jagody leśne, mrożone, op. 10
11. Mieszanka bukiet 3 składnikowy mrożone op. 40
12. Mieszanka kompotowa bez pestki mrożona op. 200
13. Maliny, mrożone, gat. I op. 15
14. Truskawka mrożona op. 100
15. Wiśnia mrożona op. 30
16. Szpinak mrożony op. 30
17. Pyzy z mięsem mrożone op. 100
18. Dynia kostka mrożona op. 30
19. Pierogi ruskie mrożone op. 80
20. Kopytka mrożone op. 70
21. Pierogi leniwe mrożone op. 80
22. Mieszanka chińska mrożona op. 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 36716,87 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Warzywa i owoce świeże , jaja, ziemniaki
1. Arbuz kg 150
2. Banan klasa jakości I, kolor żółty, bez przebarwień kg 300
3. Brokuł świeże, klasa jakości I szt. 30

4. Brzoskwinia klasa jakości I, dojrzałe kg 25
5. Burak czerwony ćwikłowe, podłużne, klasa jakości I kg 450
6. Cebula biała klasa jakości I kg 80
7. Cukinia klasa jakości I kg 15
8. Cytryna gat. I, żółta i cienka skórka kg 60
9. Czosnek (główka) szt. 30
10. Botwina pęczek szt. 50
11. Gruszka klasa jakości I, dojrzałe kg 100
12. Jabłko klasa jakości I dojrzałe kg 2500
13. Kalafior gat. I, świeży, biały, bez wykwitów szt. 60
14. Kalarepa klasa jakości I szt 150
15. Kapusta biała gat. I szt 200
16. Kapusta młoda sezonowo szt. 80
17. Kapusta czerwona gat. I szt 100
18. Kapusta kiszona nie zakwaszona chemicznie op. do 5 kg kg 130
19. Kapusta pekińska gat. I szt 100
20. Kiwi gat. I, dojrzałe szt. 600
21. Koperek zielony, świeży (pęczki) szt. 80
22. Maliny porcjowane w opakowaniach 250g op 30
23. Mandarynka klasa jakości I, bez pestek, cienka skórka kg 150
24. Marchew średniej wielkości, gat. I kg 400
25. Nektarynka klasa jakości I kg 40
26. Ogórek gruntowy kg 100
27. Ogórek zielony świeży, prosty, klasa jakości I kg 180
28. Papryka czerwona, żółta, zielona świeża, gat. I kg 120
29. Pieczarki gat. I, świeże, młode, średniej wielkości kg 100
30. Pietruszka korzeń gat. I, średniej wielkości kg 100
31. Pietruszka zielona (pęczek) szt. 300
32. Pomarańcza gat. I, cienka skórka kg 80
33. Pomidor świeże gat. I, twarde, średniej wielkości kg 200
34. Por świeży, klasa jakości I szt 120
35. Sałata klasa jakości I, duże główki szt. 100
36. Sałata lodowa klasa jakości I, duże główki szt. 100
37. Seler klasa jakości I kg 320
38. Śliwka świeże, klasa jakości I, twarde kg 30
39. Truskawka (sezonowo) kg 50
40. Winogrono bezpestkowe dojrzałe kg 100
41. Ziemniak jadalny młody, gat. I kg 2500
42. Ziemniak jadalny, gat. I kg 4500
43. Włoszczyzna młoda –pęczek (sezonowo) szt. 50
44. Szczypior - pęczek szt. 500
45. Rzodkiewka -pęczek szt. 300
46. Rzodkiew biała (sople) kg 100
47. Ogórek małosolny (sezonowo) kg 50
48. Ogórek kiszony (wiaderko 0,5 kg) szt. 120
49. Jaja świeże klasy A szt. 3500
50. Fasola sucha szt 30
51. Groch suszony szt 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

03142500-3 - Jaja

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 67971,97 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Ryby
1. Filet z dorsza Czarniaka 5% glazury kg. 80
2. Filet z miruny ze skóry kg 80
3 Filet z morszczuka 5% glazury kg 60
4. Kostka panierowana z mintaja filet niemielony kg 100
5. Koreczki rybne panierowane z fileta kg. 150
6. Paluszki rybne z fileta kg 150
7. Filet z makreli w sosie pomidorowym konserwa 170g szt. 80
8. Makrela wędzona kg 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 21607,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Krzysztof Sobieraj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5980002044

7.3.3) Ulica: Pogodna 26

7.3.4) Miejscowość: Krzeszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 66-435

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToBake sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581881703

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Mieszkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 74-505

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część 3 nie wpłynęła żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69487,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77832,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69487,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dymecka Krystyna "KARYS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990000911

7.3.3) Ulica: Małorolnych 34

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69487,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23735,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23735,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23735,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo usługowe "Bambino" s. c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642509068

7.3.3) Ulica: Topolowa 6

7.3.4) Miejscowość: Radziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 74-107

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23735,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2023” Wykonawca złożył w dniu 23.12.2022 r. za pośrednictwem platformy zakupowej formularz oferty na część nr 6 postępowania ,w postaci elektronicznej. Przedmiotowa oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Dnia 27.12.2022 Wykonawca otrzymał zawiadomienie o wyborze oferty. W odpowiedzi na zawiadomienie pismem z dnia 30.12.2022 Wykonawca poinformował Zamawiającego o odmowie podpisania umowy. Na przedmiotową część wpłynęła tylko jedna oferta, w związku z powyższym Zamawiający nie mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część 7 nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.