eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówZAKUP TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.4.2.) Miejscowość: Stryków

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.7.) Numer telefonu: 427198002

1.4.8.) Numer faksu: 427198002

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071797

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00062533/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę pkt w ramach niżej wskazanych kryteriów, przy czym max liczba pkt: w zakresie kryterium ceny brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia(C)-50 pkt, w zakresie kryterium czas wykonania konserwacji (G)wynosi 10 pkt, a w zakresie kryterium rodzaj zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych,tj. tuszy i tonerów(R)–wnosi 40 pkt
Każda z ofert otrzyma liczbę pkt jaka wynika ze wzoru:LPi=C+G+R
Zastosowane wzory do obliczenia pkt:
Kryterium:C C=Comin/Cobad x Kp x Wc
Comin–najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cobad–cena ofertowa brutto badanej oferty;
Kp–współczynnik proporcjonalności=100
Wc–waga kryterium oceny–50%
Kryterium: G będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu Oferty stanowiącego deklarację dotyczącą czasu wykonania konserwacji, w zakresie o którym mowa we wzorze umowy–zał.4 do SWZ.
Czas wykonania konserwacji liczony jest od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przeprowadzenia konserwacji urządzenia, do momentu zakończenia powyższych czynności potwierdzonych protokołem wykonania, podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, w dni pracujące dla Zamawiającego,tj.od poniedziałku do piątku-godz.urzędowania:pn-śr od 8.00 do 16.00, czw:od 7.00 do 16.00, pt:od 8.00 do 15.00.
Najkrótszy możliwy czas wykonania konserwacji uwzględniony do oceny to do 3-ch godzin. Najdłuższy możliwy czas wykonania konserwacji wymagany przez Zamawiającego do oceny ofert to do 7 godzin.
Wykonawca może zaproponować czas wykonania konserwacji w pełnych godzinach. Punkty w ramach kryterium Czas wykonania konserwacji będą przyznawane w następujący sposób:
do 3 godz–10 pkt
do 5 godz– 5 pkt
do 7 godz–0 pkt
Max liczba pkt, którą można uzyskać w kryterium czas wykonania konserwacji wynosi 10pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca w ramach tego kryterium nie wskaże czasu wykonania konserwacji, zgodnie z powyższym opisem(np.pozostawi puste pole w Formularzu ofertowym),to otrzyma 0 pkt. W takim przypadku Zamawiający uzna, że czas wykonania konserwacji będzie wynosił do 7 godz.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym czas wykonania konserwacji dłuższy niż 7 godz–Zamawiający odrzuci ofertę, jako nie spełniającą zapisów SWZ. Max dopuszczalny czas wykonania konserwacji przedmiotu zamówienia wynosi 7 godz
Kryterium:R-będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu Cenowym stanowiącym zał nr 1A do SWZ i element oferty (pozycje oznaczone Lp. od 1 do 71).
Ocenie będzie poddana liczba rodzajów zaoferowanych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) względem równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Procentowy udział w ofercie rodzajów materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów urządzeń (tj. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu wskazanego przez Zamawiającego w kol 3 w Formularzu cenowym) w odniesieniu do całkowitej liczby rodzajów materiałów eksploatacyjnych wymaganych przez Zamawiającego w ocenianej odpowiednio grupie tzn. pozycje oznaczone Lp. od 1 do 71. Zgodnie z opisem zawartym w Formularzu cenowym Wykonawca zobowiązany jest wskazać, czy oferowany produkt jest oryginalny czy równoważny poprzez zadeklarowanie dla każdej pozycji asortymentowej (a nie ilości określonych w niej mat. eksploat.).
W ramach tego kryterium Zamawiający przyzna ocenianej ofercie punkty w sposób opisany poniżej:
Oferta Wykonawcy, który dla Lp. od 1 do 71 Formularza Cenowego (załącznik nr 1A) zaoferuje:
pow 90% do 100% włącznie-40 pkt
pow 80% do 90%-30 pkt
pow 70% do 80%-20 pkt
pow 60% do 70%-10 pkt
do 60% włącznie-0 pkt
oryginalnych materiałów eksploatacyjnych

Po zmianie:
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę pkt w ramach niżej wskazanych kryteriów, przy czym max liczba pkt: w zakresie kryterium ceny brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia(C)-50 pkt, w zakresie kryterium czas wykonania konserwacji (G)- 10 pkt, a w zakresie kryterium rodzaj zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych,tj. tuszy i tonerów itp(R)–40 pkt
Każda z ofert otrzyma liczbę pkt jaka wynika ze wzoru:LPi=C+G+R
Zastosowane wzory do obliczenia pkt:
Kryterium:C C=Comin/Cobad x Kp x Wc
Comin–najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cobad–cena ofertowa brutto badanej oferty;
Kp–współczynnik proporcjonalności=100
Wc–waga kryterium oceny–50%
Kryterium: G będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu Oferty stanowiącego deklarację dotyczącą czasu wykonania konserwacji, w zakresie o którym mowa we wzorze umowy–zał.4 do SWZ.
Czas wykonania konserwacji liczony jest od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przeprowadzenia konserwacji urządzenia, do momentu zakończenia powyższych czynności potwierdzonych protokołem wykonania, podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, w dni pracujące dla Zamawiającego,tj.od poniedziałku do piątku-godz.urzędowania:pn-śr od 8.00 do 16.00, czw:od 7.00 do 16.00, pt:od 8.00 do 15.00.
Najkrótszy możliwy czas wykonania konserwacji uwzględniony do oceny to do 3-ch godzin. Najdłuższy możliwy czas wykonania konserwacji wymagany przez Zamawiającego do oceny ofert to do 7 godzin.
Wykonawca może zaproponować czas wykonania konserwacji w pełnych godzinach. Punkty w ramach kryterium Czas wykonania konserwacji będą przyznawane w następujący sposób:
do 3 godz–10 pkt
do 5 godz– 5 pkt
do 7 godz–0 pkt
Max liczba pkt, którą można uzyskać w kryterium czas wykonania konserwacji wynosi 10pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca w ramach tego kryterium nie wskaże czasu wykonania konserwacji, zgodnie z powyższym opisem(np.pozostawi puste pole w Formularzu ofertowym),to otrzyma 0 pkt. W takim przypadku Zamawiający uzna, że czas wykonania konserwacji będzie wynosił do 7 godz.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym czas wykonania konserwacji dłuższy niż 7 godz–Zamawiający odrzuci ofertę, jako nie spełniającą zapisów SWZ. Max dopuszczalny czas wykonania konserwacji przedmiotu zamówienia wynosi 7 godz
Kryterium:R-będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu Cenowym stanowiącym zał nr 1A do SWZ i element oferty (kol.4 w związku z kol.5 zał.nr 1A do SWZ).
Ocenie będzie poddana liczba rodzajów zaoferowanych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów itp.) względem równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Procentowy udział w ofercie rodzajów materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów urządzeń (tj. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych pochodzących/wyprodukowanych przez producenta sprzętu wskazanego przez Zamawiającego w kol.nr 3 Formularza cenowego, czyli sprzętu posiadanego przez zamawiającego) w odniesieniu do całkowitej liczby rodzajów materiałów eksploatacyjnych wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z opisem zawartym w Formularzu cenowym Wykonawca zobowiązany jest wskazać, czy oferowany produkt jest oryginalny czy równoważny poprzez zadeklarowanie dla każdej pozycji asortymentowej/każdego wiersza formularza (nie natomiast ilości określonych w niej materiałów eksploatacyjnych).
W ramach tego kryterium Zamawiający przyzna ocenianej ofercie punkty w sposób opisany poniżej:
Oferta Wykonawcy, który w Formularzu Cenowym (zał.nr 1A) zaoferuje:
pow 90% do 100% włącznie-40 pkt
pow 80% do 90%-30 pkt
pow 70% do 80%-20 pkt
pow 60% do 70%-10 pkt
do 60% włącznie-0 pkt
oryginalnych materiałów eksploatacyjnych

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów itp. na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie winna obejmować produkty wyłącznie nowe, nieużywane o parametrach opisanych w załączniku nr 2 oraz odpowiednio załącznika nr 1A do SWZ.
2. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszelkie koszty związane z dostawą tuszy i tonerów.
3. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1. Dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów itp. na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie winna obejmować produkty wyłącznie nowe, nieużywane o parametrach opisanych w SWZ i załączniku nr 2 oraz odpowiednio załączniku nr 1A do SWZ, które będą odpowiednie dla urządzeń wymienionych w ww. załącznikach posiadanych przez Zamawiającego.
2. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszelkie koszty związane z dostawą tuszy i tonerów.
3. W celu gospodarowania odpadami, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych (pustych pojemników po tonerach, zużytych bębnów, pełnych pojemników na zużyty toner itp.). Odbiór odpadów będzie odbywał się każdorazowo na wezwanie Zamawiającego drogą mailową. Gospodarowanie odpadami Wykonawca wykonuje zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 779 ze zm.), dalej „ustawa o odpadach”. Wszelkie koszty związane z odbiorem zużytych materiałów od Zamawiającego oraz ich dalszym zagospodarowaniem ponosi Wykonawca.
Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 779 ze zm.), zobowiązany jest do obioru raz na 3 miesiące zużytych materiałów eksploatacyjnych, na własny koszt, na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie. Odbiór osobisty zużytych materiałów nastąpi transportem Wykonawcy, obejmuje on przygotowanie, odbiór ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, załadunek zużytych materiałów.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje prawo opcji wraz z określeniem okoliczności, w których nastąpi realizacja prawa opcji.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie wobec Zamawiającego w zakresie skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zwiększenie przewidywanej ilości materiałów określonych jako podstawowy/minimalny (załącznik nr 1A stanowiący integralną część oferty i odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ) o wartość nieprzekraczającą kwoty 30% wartości umowy w zakresie jednego, kilku, lub wszystkich elementów przedmiotu objętych zamówieniem podstawowym, na warunkach nie gorszych niż w ramach zamówienia podstawowego, tzn. poprzez dostawę materiałów spełniających rygory SWZ (w tym minimalne wymagania techniczne).
W przypadku uruchomienia prawa opcji, poprzez rozszerzenie lub zwiększenie zakresu zamówienia wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcją będzie obliczone na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania ilości materiałów określonych w załączniku nr 1A do SWZ i odpowiednio załączniku nr 2 do SWZ w ilości nieprzekraczającej 30% wartości umowy (tzn. zmniejszenie do minus 30% wartości umowy). W przypadku niewykorzystania ilości materiałów, o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Okolicznościami, w związku z którymi ww. zwiększenie, lub zmniejszenie dostaw może nastąpić, są potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie, tzn. jeżeli zaistnieje konieczność zakupu większej ilości nowych materiałów np. w przypadku identyfikacji nowych potrzeb wynikających z obiektywnych okoliczności m.in. związanych z fluktuacją pracowników, organizacją większej liczby imprez promocyjnych zwiększających zużycie materiałów eksploatacyjnych lub rezygnacją z tego rodzaju imprez itp.
Opcja stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, a więc opcja nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
Przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie wykonania przedmiotu umowy.
Uruchomienie prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Uruchomienie prawa opcji, poprzez rozszerzenie lub zwiększenie zakresu zamówienia wymaga złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.

Po zmianie:
Stosownie do treści art. 441 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje prawo opcji wraz z określeniem okoliczności, w których nastąpi realizacja prawa opcji.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie wobec Zamawiającego w zakresie skorzystania z prawa opcji (zarówno w zakresie zwiększenie, jak i zmniejszenia). Prawo opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega prawo zwiększenia przewidywanej ilości materiałów eksploatacyjnych określonych jako szacowany/podstawowy (załącznik nr 1A stanowiący integralną część oferty i odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ) o wartość nieprzekraczającą kwoty 70.000,00 zł brutto w zakresie jednego, kilku, lub wszystkich elementów przedmiotu objętych zamówieniem podstawowym, na warunkach nie gorszych niż w ramach zamówienia podstawowego, tzn. poprzez dostawę materiałów spełniających rygory SWZ (w tym minimalne wymagania techniczne).
W przypadku uruchomienia prawa opcji, poprzez rozszerzenie lub zwiększenie zakresu zamówienia wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcją będzie obliczone na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie (ceny jednostkowe wynikające z oferty Wykonawcy nie ulegną zmianie).
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania ilości materiałów określonych w załączniku nr 1A do SWZ i odpowiednio załączniku nr 2 do SWZ w ilości do minus 40.000,00 zł brutto. W przypadku niewykorzystania ilości materiałów, o której mowa w zdaniu poprzednim (zmniejszenia ilości o wartości nieprzekraczającej minus 40.000,00 zł brutto wg cen jednostkowych z oferty), Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Okolicznościami, w związku z którymi ww. zwiększenie, lub zmniejszenie dostaw może nastąpić, są potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie, tzn. jeżeli zaistnieje konieczność zakupu większej ilości nowych materiałów eksploatacyjnych np. w przypadku identyfikacji nowych potrzeb wynikających z obiektywnych okoliczności m.in. związanych z fluktuacją pracowników, organizacją większej liczby imprez promocyjnych zwiększających zużycie materiałów eksploatacyjnych lub rezygnacją z tego rodzaju imprez itp.
Opcja stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, a więc opcja nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
Przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie wykonania przedmiotu umowy.
Uruchomienie prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Uruchomienie prawa opcji, poprzez rozszerzenie lub zwiększenie zakresu zamówienia wymaga złożenia przez Zamawiającego jednostronnego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:
Rodzaj zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy i tonerów

Po zmianie:
Rodzaj zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy i tonerów itp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
– w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego).
b) Pisemne zobowiązanie podmiotu/ów udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według załącznika nr 8 do SWZ.

Po zmianie:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ww. lit. d);
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
d) Pisemne zobowiązanie podmiotu/ów udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według załącznika nr 8 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-02 14:00

Po zmianie:
2022-03-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-02 15:00

Po zmianie:
2022-03-04 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-31

Po zmianie:
2022-04-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.