Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071789 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych wraz z innymi artykułami higienicznymi dla Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Lubańskiej 16
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWOGRODŹCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230405204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Asnyka 55
1.5.2.) Miejscowość: Nowogrodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757316316
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@spzzoz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych wraz z innymi artykułami higienicznymi dla Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Lubańskiej 162.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d462045b-ad7e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych wraz z innymi artykułami higienicznymi dla Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Lubańskiej 16
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPTP - SPZOZ/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310897,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych wraz z innymi artykułami higienicznymi dla Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Lubańskiej 16, należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. A. Asnyka 55.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ stanowiący integralną jej część.
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Powodem nie dopuszczenia składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp jest zagrożenie ograniczeniem konkurencji.
4. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie według zapotrzebowania Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego (w dni robocze od godziny 8:00 do 14:00).
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
7. Zamówienie realizowane będzie w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, albo do ilościowego wyczerpania asortymentu. Realizacja zamówienia winna być wykonywana sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb.
8. Wspólny Słownik Zamówień: 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru.
9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
10. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zamieszcza stosowną informację o podwykonawcach.
11. Wymagania stawiane Wykonawcy:
11.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
11.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
11.3. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
11.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich.
13. Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
14. Zamawiający nie planuje aukcji elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293947,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293947,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DT Dolny Śląsk Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112428723
7.3.3) Ulica: Karola Miarki 54A
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 59-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293947,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
| 2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu
- Budowa świetlicy wiejskiej w Gierałtowie
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawy środków czystości i higieny
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
- Dostawa materiałów medycznych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, HIGIENICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





