eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa, zainstalowanie i uruchomienie si³owni telekomunikacyjnej w obiekcie KPP Rypin



Og³oszenie z dnia 2022-03-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie si³owni telekomunikacyjnej w obiekcie KPP Rypin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 477515321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie si³owni telekomunikacyjnej w obiekcie KPP Rypin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0cc52a58-9964-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00071724

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kujawsko pomorska.policja.gov.pl/kb/urzad/zamowieniapubliczne/postepowaniaprzetargow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz lub przetarg@bg.policja.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶laj±:
„REGULAMIN platformazakupowa.pl” oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl”.
Regulamin znajduje siê stronie g³ównej Platformy, natomiast Instrukcja dostêpna jest pod danym
postêpowaniem w polu „Wymagania i specyfikacje” wybieraj±c „Pod linkiem”. Instrukcje korzystania z
Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ,
sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny
rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamawiaj±cego wynosi 26 MB.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz
szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a)Specyfikacja po³±czenia: Niezbêdne
wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: -sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, -komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej
konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, -zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa, z wyj±tkiem Internet Explorer (Nie zaleca siê korzystania z
przegl±darki Microsoft Explorer ze wzglêdu na wycofanie siê ze wspierania tej przegl±darki przez firmê
Microsoft), -w³±czona obs³uga JavaScript, -zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy format plików .pdf, b)Format przesy³anych danych: Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne
formaty przesy³anych danych zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 „Formaty danych oraz standardy
zapewniaj±ce dostêp do zasobów informacji udostêpnianych za pomoc± systemów teleinformatycznych u¿ywanych do realizacji zadañ
publicznych” do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, ul. Powstañców Wielkopolskich 7, 85 – 090 Bydgoszcz,
tel. 47 751-53-20, fax 47 75-53-19, e-mail: przetarg@bg.policja.gov.pl.2)kontakt do inspektora ochrony
danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy: tel. 47 751-12-30, adres e-mail:
iod.kwp@bg.policja.gov.pl;3)Pani/Pana dane osobowe, zebrane na podstawie przepisów ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.
18 ustawy Pzp; 5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 - 4 ustawy
Pzp, je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
obowi±zywania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ przez okres wynikaj±cy z przepisów o archiwizacji oraz
przepisów dotycz±cych projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;6)obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7)w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO,
prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b)na podstawie art. 16 RODO, prawo
do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c)na podstawie art. 18 RODO, prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO;9)nie przys³uguje Pani/Panu: a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo
do usuniêcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 i 76 ustawy, informujê ¿e:
1)skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±, nie mo¿e te¿ naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego
za³±czników. 2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³aszanie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia tego postêpowania,2. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.3. Udostêpnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady
jawno¶ci, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3–6 ustawy, stosuje siê odpowiednio. 4. W
przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby
wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZPiFP-23-22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie kompletnej nowej si³owni telekomunikacyjnej wraz z dwoma nowymi bateriami akumulatorów w nowo wybudowanym obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Rypinie, przy ul. Sportowej oraz pod³±czenie si³owni do centralnego systemu nadzoru.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje tak¿e wykonanie projektu techniczno-instalacyjnego systemu
zasilania oraz dostarczenie dokumentacji technicznej i dokumentacji obs³ugowej w jêzyku polskim.
3. Si³ownia musi zostaæ do³±czona do istniej±cego systemu nadzoru WinCN lub TelWIN, który znajduje siê w KWP Bydgoszczy, przy ul. Powstañców Wielkopolskich 7, w pomieszczeniu dy¿urnego ³±czno¶ci. Umieszczenie linii bateryjnych zaplanowano w tym samym pomieszczeniu co si³ownia telekomunikacyjna, tzn. w pomieszczeniu serwerowni

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji naprawy gwarancyjnej

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ¯ywotno¶æ baterii

4.3.6.) Waga: 7

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy (Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy (Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunków udzia³u w postêpowaniu)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie przez oferowan± si³owniê prostownikow± wymagañ
technicznych dotycz±cych mocy urz±dzenia, okre¶lonych w Rozdziale III Szczegó³owego opisu
przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
b) Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie przez oferowan± si³owniê inwertorow± wymagañ technicznych dotycz±cych mocy urz±dzenia, okre¶lonych w Rozdziale IV Szczegó³owego opisu
przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
c) Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie przez oferowane baterie akumulatorów wymagañ technicznych dotycz±cych pojemno¶ci ka¿dej z linii baterii, okre¶lonych w Rozdziale VI Szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie przez oferowan± si³owniê prostownikow± wymagañ
technicznych dotycz±cych mocy urz±dzenia, okre¶lonych w Rozdziale III Szczegó³owego opisu
przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
b) Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie przez oferowan± si³owniê inwertorow± wymagañ technicznych dotycz±cych mocy urz±dzenia, okre¶lonych w Rozdziale IV Szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
c) Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie przez oferowane baterie akumulatorów wymagañ technicznych dotycz±cych pojemno¶ci ka¿dej z linii baterii, okre¶lonych w Rozdziale VI Szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy – z³o¿ony zgodnie ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ,
2. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowana wykonawcy:
a) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit. a, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca w formularzu ofertowym wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 2 300,00 z³ (s³ownie:
dwa tysi±ce trzysta z³otych i 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych
formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ wy³±cznie przelewem na rachunek
zamawiaj±cego w Narodowym Banku Polskim Oddzia³ Okrêgowy w Bydgoszczy nr konta 95
1010 1078 0077 4813 9120 0000. Za datê wniesienia wadium w pieni±dzu uznaje siê datê
uznania na rachunku bankowym zamawiaj±cego.
Wykonawca obowi±zany jest do wskazania w tytule przelewu nazwy zamówienia publicznego,
którego wadium dotyczy lub oznaczenia go w inny sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê
postêpowania.
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku, gdy wadium zosta³o wniesione przelewem, Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do
oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy
zamawiaj±cego.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt
2–4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci
elektronicznej, podpisany przez jego wystawcê.
7. Wadium winno byæ oznaczone w sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê postêpowania, którego
dotyczy.
8. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 2 – 4 musz± uwzglêdniaæ zapisy art. 98 ust. 6 ustawy.
Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³ane i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium.
9. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
10. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub
z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3) ustawy, jego
oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 14) ustawy.
11. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w rozdz. V ust. 3 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie publiczne przez wykonawców o¶wiadczenie (za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie np.: ka¿dy cz³onek konsorcjum i ka¿dy wspólnik spó³ki cywilnej. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia wobec ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych
wspólnie.
4. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegó³owo okre¶lony
zosta³ w Za³±czniku do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y przekazaæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.