Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662270/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: „Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: „Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f02c3f50-f32c-4d25-9c21-ef4b5e10ac58
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573492/98/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.100 Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: „Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 151/BZP-U.510.144/2024/MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288505,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: „Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku”.
Roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenu, obejmującego działki nr 287 i 285/3 obr. 100, polegają na uporządkowaniu terenu po wykonaniu ratowniczych badań archeologicznych w oparciu o załączoną zamienną dokumentację projektową opracowaną w ramach nadzoru autorskiego przez biuro projektowe KREMER GRAF mgr inż. Sebastian Kremer z siedzibą w Gdańsku przy ul. T. Tylewskiego 48.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania, w tym następujące elementy:
uporządkowanie terenu poprzez zasypanie otwartego wykopu po wykonanych ratowniczych badaniach archeologicznych,
montaż projektowanej wiaty śmietnikowej Rys. A-13 wraz z wykonaniem nawierzchni utwardzonej,
założenie trawnika z siewu.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296775,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341392,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296775,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB-JELCZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021817
7.3.3) Ulica: ul. Polna 45
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-229
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296775,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowa organizacja konferencji 9th International Conference on FOOD DIGESTION (ICFD)
- "Ninja Park Przymorze Małe" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023
- Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania fabrycznie nowego dźwigu osobowego
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
- Wykonanie usług drukarskich
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń biurowych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- "Remont korytarzy na I piętrze w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. Szafera w Głubczycach"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1564 K Korzenna -Jasienna - Przydonica
- "REMONT SANITARIATÓW ŻEŃSKIEGO, MĘSKIEGO, OGÓLNODOSTĘPNEGO Z DOSTOSOWANIEM DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI I POMIESZCZENIA GOSPODARCZEGO"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego - infrastruktura towarzysząca-etap III
- Remont korytarzy na I piętrze w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. Szafera w Głubczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.