eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raczyce › Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Raczycach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071704 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Raczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Odolanowski Zakład Komunalny Sp z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302409617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odolanowska 17

1.5.2.) Miejscowość: Raczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 733 13 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozkodolanow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozkodolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z o.o. - spółka komunalna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


oczyszczanie ścieków komunalnych, prowadzenie PSZOK

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Raczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93fb6dee-b278-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051733/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 473214,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z „PSZOK”
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie w sposób określony w umowie odpadów komunalnych zebranych na punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Raczycach:

1) 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury
2) 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych
3) 15 01 05 – opakowania wielomateriałowe
4) 15 01 07 – opakowania ze szkła
5) 16 01 03 – zużyte opony
6) 20 01 21 – lampy fluorescyjne i inne odpady zawierające rtęć
7) 20 01 23 – urządzenia zawierające freony
8) 20 01 32 – leki inne niż wymienione w 20 01 31
9) 20 01 34 – baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
10) 20 01 35 – zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki
11) 20 01 36 – zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35
12) 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji
13) 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe
Odpady z punktu a i c ( papier i wielomateriałowe) gromadzone są w pojemnikach 1100 litrów, elektrosprzęt (w tym 20 01 23) gromadzony jest w kontenerze zamykanym o pojemności 25 m3 . Odpady wielkogabarytowe gromadzone są również w osobnym kontenerze 25 m3. Leki, baterie i odpady z grupy 20 01 21 gromadzone są w osobnych pojemnikach. Wykonawca musi opróżnić pojemnik i pozostawić go na pszoku. Pozostałe odpady gromadzone są w otwartych i zamkniętych kontenerach kp 7.

Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny gromadzony jest w jednym kontenerze o pojemności 25 m3. Należy przyjąć, że odpady o kodach 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36 będą przewożone w jednym kontenerze a następnie rozdzielane na instalacji. Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić również sprzęty niekompletny i dopłatę do nich (osobna pozycja w kalkulacji).

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). Szacunkową ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określono w załączniku nr 1A do SWZ.
Wskazana w załączniku nr 1A ilość odpadów ma charakter szacunkowy (rozmiar prac). Rozmiar prac do wykonania może być mniejszy lub większy od przedstawionego w SWZ oraz ofercie wykonawcy złożonej w postępowaniu, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zawsze jest zobowiązany do wykonania całości prac wynikających z tej umowy wraz z załącznikami. Wykonawca może żądać zapłaty wynagrodzenia wyłącznie za wykonany rzeczywiście oraz prawidłowo i odebrany przez zamawiającego zakres prac.
Ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu i odbiorowi wskazane w tym punkcie SWZ w tabeli 1.1 są natomiast ilościami maksymalnymi, a wykonawcy nie służy roszczenie o zagospodarowanie większej ilości odpadów
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący zagospodarowanie i odbiór wszystkich rodzajów odpadów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie zagospodarowanie lub odbiór odpadów opisanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jeden rodzaj odpadów do zagospodarowania lub odbioru wskazany w SWZ (i wyceniony przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % kwoty brutto podanej przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym jako suma szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy za całość zagospodarowania odpadów Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe za zagospodarowanie i odbiór poszczególnych rodzajów odpadów zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10 -18 i w soboty od 8 -16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy. Przed planowanym odbiorem odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do przesyłania drogą mailową danych do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów przez Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOK-a. Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 302478,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów budowlanych z PSZOK.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych i gruzu o kodach:
a) 17 01 01 – odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remonów
b) 17 01 02 – gruz ceglany
c) 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
d) 17 05 04 – gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03
Odpady są gromadzone w kontenerach o pojemności 12 m3 typu hakowiec bramowiec.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określona została w załączniku 1B do niniejszej SWZ.
Wskazana w załączniku nr 1B ilość odpadów ma charakter szacunkowy (rozmiar prac). Rozmiar prac do wykonania może być mniejszy lub większy od przedstawionego w SWZ oraz ofercie wykonawcy złożonej w przetargu, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zawsze jest zobowiązany do wykonania całości prac wynikających z tej umowy wraz z załącznikami. Wykonawca może żądać zapłaty wynagrodzenia wyłącznie za wykonany rzeczywiście oraz prawidłowo i odebrany przez zamawiającego zakres prac.
Ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu i odbiorowi wskazane w tym punkcie SWZ w tabeli 1.1 są natomiast ilościami maksymalnymi, a wykonawcy nie służy roszczenie o zagospodarowanie większej ilości odpadów
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący zagospodarowanie i odbiór wszystkich rodzajów odpadów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie zagospodarowanie lub odbiór odpadów opisanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jeden rodzaj odpadów do zagospodarowania lub odbioru wskazany w SWZ (i wyceniony przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % kwoty brutto podanej przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym jako suma szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy za całość zagospodarowania odpadów Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe za zagospodarowanie i odbiór poszczególnych rodzajów odpadów zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10 -18 i w soboty od 8 -16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy. Przed planowanym odbiorem odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do przesyłania drogą mailową danych do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów przez Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOK-a. Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 134736,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i niebezpiecznych z PSZOK.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Raczycach:

1. 08 03 18 Odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17
2. 15 01 10 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych
lub nimi zanieczyszczone
3. 15 01 11 Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest),
włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi
4. 15 02 02* Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w grupach) tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
5. 16 02 11* Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC
6. 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy
inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12
7. 17 02 02 Szkło
8. 20 01 01 Papier tektura
9. 20 01 02 Szkło
10. 20 01 10 Odzież
11. 20 01 11 Tekstylia
12. 20 01 13* Rozpuszczalniki
13. 20 01 14* Kwasy
14. 20 01 19* Środki ochrony roślin
15. 20 01 26* Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25
16. 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne
17. 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne
18. 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29
19. 20 01 33* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie

20. 20 01 38 Drewno inne niż wymienione w 20 01 37
21. 20 01 39 Tworzywa sztuczne
22. 20 01 40 Metale
23. 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny

Odpady z tej grupy to głównie odpady niebezpieczne gromadzone w specjalnych pojemnikach, w kontenerze na odpady niebezpieczne. Odpady z grupy niebezpiecznych należy odbierać we własnych pojemnikach. Jeśli to możliwe to należy przepakować je do własnych pojemników. Odpady z grupy niebezpiecznych należy odebrać w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia. Pozostałe odpady należy odebrać w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Odpady o kodzie 20 01 99 to zużyte igły i strzykawki.
Papier, metale i odzież gromadzone są w pojemnikach 1100 l. Drewno i tworzywa sztuczne gromadzone są w pojemnikach KP 7.

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.).

Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określona została w załączniku nr 1C do SWZ.
Wskazana w załączniku nr 1C ilość odpadów ma charakter szacunkowy (rozmiar prac). Rozmiar prac do wykonania może być mniejszy lub większy od przedstawionego w SWZ oraz ofercie wykonawcy złożonej w przetargu, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zawsze jest zobowiązany do wykonania całości prac wynikających z tej umowy wraz z załącznikami. Wykonawca może żądać zapłaty wynagrodzenia wyłącznie za wykonany rzeczywiście oraz prawidłowo i odebrany przez zamawiającego zakres prac.
Ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu i odbiorowi wskazane w tym punkcie SWZ w tabeli 1.1 są natomiast ilościami maksymalnymi, a wykonawcy nie służy roszczenie o zagospodarowanie większej ilości odpadów
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący zagospodarowanie i odbiór wszystkich rodzajów odpadów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie zagospodarowanie lub odbiór odpadów opisanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jeden rodzaj odpadów do zagospodarowania lub odbioru wskazany w SWZ (i wyceniony przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % kwoty brutto podanej przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym jako suma szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy za całość zagospodarowania odpadów Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe za zagospodarowanie i odbiór poszczególnych rodzajów odpadów zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10 -18 i w soboty od 8 -16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy. Przed planowanym odbiorem odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do przesyłania drogą mailową danych do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów przez Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOK-a. Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302513,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302513,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302513,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788279

7.3.3) Ulica: UL. POLNA 17

7.3.4) Miejscowość: RASZKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302513,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113454,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113454,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113454,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788279

7.3.3) Ulica: UL. POLNA 17

7.3.4) Miejscowość: RASZKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113454,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.