eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWymiana wyk³adzin posadzkowych w wyznaczonych pomieszczeniach budynku Filharmonii im. M. Kar³owicza w Szczecinie



Og³oszenie z dnia 2021-06-02


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00071627 z dnia 2021-06-02

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana wyk³adzin posadzkowych w wyznaczonych pomieszczeniach budynku Filharmonii im. M. Kar³owicza w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Filharmonia im. M. Kar³owicza w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280488

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ma³opolska, 48

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.burdzinska@filharmonia.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://filharmonia.szczecin.pl/pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wyk³adzin posadzkowych w wyznaczonych pomieszczeniach budynku Filharmonii im. M. Kar³owicza w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7dad1b1f-c0a7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00071627

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00068561/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wymiana wyk³adzin posadzkowych w wyznaczonych pomieszczeniach budynku Filharmonii im. M. Kar³owicza w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.filharmonia.szczecin.pl/chapter_71014.asp

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1)z zastrz. art. 61 ust. 2 ustawy, w post. o udz. zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê:
a)sk³adanie ofert – wy³±cznie za po¶rednictwem dedykowanego „formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i dostêpnego równie¿ przez MiniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/);
b)pozosta³a komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami (tj. ca³o¶æ komunikacji poza sk³adaniem ofert), w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub przekazywanie innych informacji w postêpowaniu - odbywa siê wy³±cznie elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
Adres e - mail do komunikacji zamawiaj±cego z wykonawcami: wy³±cznie: d.burdzinska@filharmonia.szczecin.pl
Korespond. przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, na adres e-mail inny ni¿ wskazany powy¿ej) nie zostanie uznana za skutecznie przekazan±/z³o¿on±
2)adres mini portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporz±dzenia i przekazania podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;
3) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ;
4) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
5) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
6) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanego: „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
7) za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na elektroniczn± skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego ePUAP;
8) za datê przekazania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres e-mail Zamawiaj±cego wskazany w rozdziale II pkt 1 ppkt 1 lit. b SWZ;
9) wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/);
10) sposób z³o¿enia ofert, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
11) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres
e-mail Zamawiaj±cego wskazany w rozdziale II pkt 1 ppkt 1 lit. b SWZ;
12) wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana wyk³adzin posadzkowych
w wyznaczonych pomieszczeniach budynku Filharmonii im. M. Kar³owicza w Szczecinie”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ podobnych,
o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. robót polegaj±cych na wymianie wyk³adzin posadzkowych w pomieszczeniach budynku Filharmonii im. M. Kar³owicza w Szczecinie, o warto¶ci do 120 000 z³ netto. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zamówienie zostanie udzielone na podstawie warunków przewidzianych dla zamówienia podstawowego oraz przeprowadzonych negocjacji z wykonawc±.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum trzy roboty budowlane. Za jedn± robotê budowlan± zamawiaj±cy uzna pracê, zrealizowan± na podstawie jednej umowy o warto¶ci umowy (wynagrodzenia) nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto, polegaj±c± na wymianie wyk³adziny posadzkowej w pomieszczeniu lub pomieszczeniach znajduj±cych siê w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (zdefiniowanym w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie) obejmuj±c± co najmniej: usuniêcie zu¿ytych wyk³adzin posadzkowych, przygotowanie pod³o¿a do po³o¿enia nowej wyk³adziny (w tym co najmniej oczyszczenie poziomych powierzchni posadzek i wyrównanie pod³o¿a) oraz po³o¿enie nowej wyk³adziny. Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania zakoñczone. W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie. 2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
- minimum trzema osobami, z których ka¿da posiada do¶wiadczenie zawodowe obejmuj±ce udzia³ w realizacji co najmniej dwóch zadañ, polegaj±cych (ka¿de zadanie) na wymianie, na podstawie jednej umowy o warto¶ci umowy (wynagrodzenia) nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto, wyk³adziny posadzkowej w pomieszczeniu lub pomieszczeniach znajduj±cych siê w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (zdefiniowanym w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie) obejmuj±cej co najmniej: usuniêcie zu¿ytych wyk³adzin posadzkowych, przygotowanie pod³o¿a do po³o¿enia nowej wyk³adziny (w tym co najmniej oczyszczenie poziomych powierzchni posadzek i wyrównanie pod³o¿a) oraz po³o¿enie nowej wyk³adziny. Ww. osoby musz± zostaæ skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
oraz
- jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie podczas realizacji zamówienia funkcjê Kierownika Budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie. 2. Dodatkowe informacje dotycz±ce ww. warunków udzia³u w postêpowaniu:1) ilekroæ w tre¶ci SWZ jest mowa o „robotach budowlanych”, „uprawnieniach budowlanych”, „kierowniku budowy”, nale¿y pojêcia te rozumieæ zgodnie z definicjami okre¶lonymi w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej,
2) roboty budowlane, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 musz± byæ wykonane w ramach oddzielnych umów, 3)je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 (wykaz robót budowlanych), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Z uwagi na limit znaków szczegó³owe informacje dot. warunków zawarte s± rozdziale V SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Podmiotowe ¶rodki dowodowe, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±: a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument/o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ .Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia. 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

opis materia³ów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 i 5 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

opis materia³ów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 i 5 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2;
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie,
w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
7) o¶wiadczenie (informacja) o nazwie oferowanej wyk³adziny (nazwa producenta, nazwa handlowa produktu), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ umowy polegaj±cych na:
1) zmianie terminów: zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, usuniêcia wad;
2) zmianie wynagrodzenia;
3) zmianie sposobu spe³nienia oraz zakresu ¶wiadczenia;
4) zmianie harmonogramu rzeczowo – terminowego;
5) zmianie osób wskazanych w § 4 ust. 1 umowy.
2. Zmiana terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w sytuacji zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, robót dodatkowych lub robót zamiennych, które bêd± mia³y wp³yw na termin realizacji przedmiotu umowy;
2) w przypadku konieczno¶ci uwzglêdnienia wp³ywu innych przedsiêwziêæ, wydarzeñ lub dzia³añ powi±zanych z przedmiotem umowy lub z dzia³alno¶ci± Zamawiaj±cego;
3) w przypadku, gdy nast±pi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±ca wp³yw na termin realizacji przedmiotu umowy;
4) w sytuacji, gdy wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, np. w przypadku konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej;
5) w sytuacji, gdy nast±pi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy;
6) w sytuacji, gdy wyst±pi± warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce lub znacznie utrudniaj±ce prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± przewidzian±
w dokumentacji projektowej i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
7) w sytuacji, gdy wyst±pi± nieprzewidziane warunki realizacji tj.: odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej;
8) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), dotycz±ce w szczególno¶ci:
a) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ
w realizacji przedmiotu umowy;
b) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;
c) poleceñ lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem Covid–19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych;
d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
e) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±.
3. W sytuacjach, o których mowa w pkt 2, termin realizacji umowy mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w terminowej i zgodnej z umow± realizacji przedmiotu umowy. Okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 - 7 kierownik budowy stwierdza wpisem do dziennika budowy, który wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy.
4. Zmiana terminu usuniêcia wad mo¿e nast±piæ w sytuacjach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2, 3, 6, 7 lub 8.§ 15 Ust. 3 i 10 umowy stosuje siê odpowiednio.
Ze wzglêdu na limit znaków pozosta³e informacje dotycz±ce zmian umowy zawarte zosta³y we wzorze umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na mini portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy. 2. Okres realizacji zamówienia wskazany w sekcji 4.2.10 (40 dni) stanowi maksymalny termin wykonania zamówienia. Wykonawca w formularzu oferty powinien podaæ termin wykonania zamówienia okre¶lony w dniach. 3. Zamawiaj±cy zwo³uje zebranie wykonawców w celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SWZ. Zebranie odbêdzie siê w dniu 08.06.2021 r., o godzinie 12:00. W celu udzia³u w zebraniu nale¿y stawiæ siê przed g³ównym wej¶ciem Filharmonii im. Mieczys³awa Kar³owicza w Szczecinie, Ul. Ma³opolska 48, 70 – 515 Szczecin.
2021-06-02 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.