Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060127/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00064741/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00114437/01 - Wynik z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli wraz z montażem dla SP ZOZ w Łęcznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakad Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krasnystawska 52
1.4.2.) Miejscowość: Łęczna
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz.powiatleczynski.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071569
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00060127/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
10. Ponadto do oferty należy dołączyć:
10.1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SWZ).
10.2. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik Nr 2 do SWZ).
10.3. Specyfikację techniczną (Załącznik Nr 3 do SWZ).
Brak powyższych wypełnionych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
10.4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 7 do SWZ);
10.5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy załącznik nr 6 do SWZ )
10.6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
10.7. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
10.8. Wypełniona tabela warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego (załącznik nr 9 do SWZ);
10.9.Meble, jako gotowy wyrób muszą posiadać atest higieniczny (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie w laboratoriach, placówkach medycznych i dydaktycznych.
10.10. Meble muszą posiadać atest zgodności z normą PN –EN 14073:2006; 14074:2006. Z wyłączeniem atestów na biurka i stoły.
10.11. Meble muszą posiadać świadectwo badań PN-EN 13150:2004.
10.11.1. Zamawiający zgodnie z treścią Załącznika nr 3.1 do SWZ wymaga aby fotele posiadały atest wytrzymałościowy zgodnie z normą PN-EN 1335-2:2019-03
10.12. Producent mebli musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 w następującym zakresie projektowanie, produkcja i montaż mebli, mebli medycznych.
Po zmianie:
10. Ponadto do oferty należy dołączyć:
10.1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SWZ).
10.2. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik Nr 2 do SWZ).
10.3. Specyfikację techniczną (Załącznik Nr 3 do SWZ).
Brak powyższych wypełnionych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
10.4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 7 do SWZ);
10.5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy załącznik nr 6 do SWZ )
10.6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
10.7. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
10.8. Tabela warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego (załącznik nr 9 do SWZ);
10.9.Meble, jako gotowy wyrób muszą posiadać atest higieniczny (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie w laboratoriach, placówkach medycznych i dydaktycznych.
10.10. Meble muszą posiadać atest zgodności z normą PN –EN 14073:2006; 14074:2006. Z wyłączeniem atestów na biurka i stoły.
10.11.1. Zamawiający zgodnie z treścią Załącznika nr 3.1 do SWZ wymaga aby fotele posiadały atest wytrzymałościowy zgodnie z normą PN-EN 1335-2:2019-03
10.12. Producent mebli musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 w następującym zakresie projektowanie, produkcja i montaż mebli, mebli medycznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-03 10:00
Po zmianie:
2022-03-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-03 11:30
Po zmianie:
2022-03-07 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-31
Po zmianie:
2022-04-04
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Rozbudowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów na terenie Działu Utylizacji Odpadów w Starej Wsi
- DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH I PROTEZ DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ powtórka
- Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2017L w os. Kolonia Trębaczów od drogi krajowej nr 82 w kierunku drogi wojewódzkiej nr 829
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.