eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa i montaż belownicy Z/I w Bełchatowie II/ 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071472 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż belownicy Z/I w Bełchatowie II/ 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15

1.5.8.) Numer faksu: 44 633 08 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż belownicy Z/I w Bełchatowie II/ 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d13ac2ef-acb1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045497/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę dostawy i montażu fabrycznie nowej półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi oraz wykonaniem prac towarzyszących w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16.
Zakres prac, o których mowa w pkt 1 obejmuje:
1) Opracowanie przez Wykonawcę projektu posadowienia, dostawy i montażu fabrycznie nowej półautomatycznej belownicy poziomej wraz elementami pomocniczymi oraz wykonaniem prac towarzyszących w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16, wraz z projektem (opisem) branży elektrycznej – zasilania, opisem sterowania i automatyki oraz projektem (opisem) wykonania wszelkich prac mających na celu prawidłowe posadowienie oraz działanie maszyn i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2.
2) Wykonanie przez Wykonawcę prac demontażowych dla prawidłowego posadowienia i działania urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
3) Wykonanie przez Wykonawcę prac towarzyszacych dla prawidłowego posadowienia i działania urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
4) Zrealizowanie przez Wykonawcę wykonania, dostawy, rozładunku, posadowienia i montażu urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
5) Zrealizowanie przez Wykonawcę zasilania (branży elektrycznej) urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonanie zasilania dla potrzeb prawidłowego ich działania – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
6) Zrealizowanie przez Wykonawcę sterowania i automatyki urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia dla potrzeb ich prawidłowego działania – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
7) Wykonanie przez Wykonawcę uruchomienia i przeprowadzenia rozruchów urządzeń i maszyn dostarczonych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
8) Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z zakresu wykonanego przedmiotu zamówienia w zakładzie/instalacji w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16 – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
9) Dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej z wykonanego przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
10) Wykonanie przez Wykonawcę innych obowiązków niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia – w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2 i zaakceptowany przez Zamawiającego projekt Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w umowie i jej załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.