eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA ADMINISTRACJA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE

1.3.) Oddział zamawiającego: dział zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mabk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mabk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mabk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f2ab535-b5dc-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00047126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MABK-ZP/5/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości gminnych zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie. Zamówienie obejmuje nieruchomości stanowiące własność Gminy Ostróda i dotyczy:
1) sprzątanie i utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości –
powierzchnia zewnętrzna – Załącznik nr. 1 do SWZ;
2) sprzątanie i utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości –
powierzchnia wewnętrzna – zał. nr. 2 do SWZ.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na cały przedmiot zamówienia.
Powierzchnia nieruchomości objętych zamówieniem znajduje się w zał. 1A,2A do SWZ.
Przy podpisaniu umowy Wykonawcy udostępnione będą mapki graficzne ze
szczegółowymi zakresami zamówienia w poszczególnych nieruchomościach.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90600000-3 – Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach
miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane;
Dodatkowe przedmioty: 90.90.00.00-6 – Usługi w zakresie sprzątania i odkażania;
90610000-6 – Usługi sprzątania i zamiatania ulic;
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń;
90620000-9 - Usługi odśnieżania;
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków;
77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów
zielonych;
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów;
77314100-5 – Usługi w zakresie trawników;
77342000-9 – Przycinanie żywopłotów.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot Umowy przy użyciu własnych środków czystości, narzędzi i urządzeń technicznych.
4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie wykonywał zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1852) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Ostróda – Uchwała Nr XXI/145/2016 Rady Miejskiej w Ostródzie z dnia 13.04.2016r.
5. Wykonawca gwarantuje, że w czasie wykonywania usług zapewni na terenie objętym zamówieniem należyty ład i porządek oraz będzie przestrzegać przepisów BHP i p.poż.
6. Wykonawca ponosi koszt wywozu powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta. Wykonawca złożył dokumenty niepodpisane. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. art. 226 ust. 1
pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.