Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00068473/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00101098/01 - Wynik z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: „Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozosiemianowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071399
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00062740/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
134146,34
Po zmianie:
8600000,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: „Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w Szpitalu Miejskim
w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.” w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt będzie realizowany w ramach Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji, w szczególności:
Przeprowadzenie PFU (Program funkcjonalno-użytkowy);
Analizę złożonej w ramach naboru dokumentacji obejmującej: dokumentację techniczną dla projektu „Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich”, analizę ekonomiczno-finansową oraz wniosek;
Sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych dla wszystkich zadań zgodnie z dokumentacją techniczną będącą załącznikiem do wniosku aplikacyjnego RPO, w sposób nienaruszający zasady równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji, a jednocześnie pozwalający na wyłonienie kręgu wykonawców dających gwarancję prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
Przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu
(z wyprzedzeniem ustalonym miedzy stronami w trakcie realizacji Projektu);
Uczestniczenie/prowadzenie narad koordynacyjnych związanych z Projektem oraz udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego lub Partnerów Projektu;
Czynności wykonywane przy przeprowadzeniu postępowań przetargowych będą świadczone bez zbędnej zwłoki
w terminach umożliwiających Zamawiającemu lub/i Partnerom zachowanie terminów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, z zapewnieniem Zamawiającemu co najmniej jednego dnia roboczego do dokonania czynności;
Dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę przekazana będzie Zamawiającemu w języku polskim w wersji elektronicznej, m.in. w formacie: .doc, pdf lub .xls.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w rozliczeniu Projektu m.in.
w zakresie:
1. kontroli dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności i kompletności zgodnie z zapisami zawartych umów;
2. nadzoru nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów;
3. sprawowania nadzoru oraz przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przekazania dla Instytucji Zarządzającej wynikającej z zapisów umowy między beneficjentem a Instytucją Zarządzającą;
4. weryfikowania na bieżąco i raportowania Zamawiającemu ryzyk oraz zagrożeń pojawiających się na każdym etapie realizacji Projektu oraz przedstawiania propozycji reakcji na nie;
5. wsparcia Zamawiającego w przygotowywaniu informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność zgodnie
z harmonogramem oraz do rozliczania częściowego i końcowego;
6. kontrola poziomu wydatków całkowitych Projektu wraz z powiadamianiem Zamawiającego w przypadku zbliżania się poziomu wydatków całkowitych do kwoty objętej Projektem;
7. Weryfikacja i potwierdzenie realizacji Projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym zapewnienie planowej (zgodnej z harmonogramem) realizacji Projektu;
8. Pomoc w raportowaniu z postępu prac nad Projektem przez Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: „Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w Szpitalu Miejskim
w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.” w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt będzie realizowany w ramach Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji, w szczególności:
Opracowanie PFU (Program funkcjonalno-użytkowy);
Analizę złożonej w ramach naboru dokumentacji obejmującej: dokumentację techniczną dla projektu „Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich”, analizę ekonomiczno-finansową oraz wniosek;
Sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych dla wszystkich zadań zgodnie z dokumentacją techniczną będącą załącznikiem do wniosku aplikacyjnego RPO, w sposób nienaruszający zasady równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji, a jednocześnie pozwalający na wyłonienie kręgu wykonawców dających gwarancję prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
Przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu
(z wyprzedzeniem ustalonym miedzy stronami w trakcie realizacji Projektu);
Uczestniczenie/prowadzenie narad koordynacyjnych związanych z Projektem oraz udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego lub Partnerów Projektu;
Czynności wykonywane przy przeprowadzeniu postępowań przetargowych będą świadczone bez zbędnej zwłoki
w terminach umożliwiających Zamawiającemu lub/i Partnerom zachowanie terminów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, z zapewnieniem Zamawiającemu co najmniej jednego dnia roboczego do dokonania czynności;
Dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę przekazana będzie Zamawiającemu w języku polskim w wersji elektronicznej, m.in. w formacie: .doc, pdf lub .xls.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w rozliczeniu Projektu m.in.
w zakresie:
1. kontroli dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności i kompletności zgodnie z zapisami zawartych umów;
2. nadzoru nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów;
3. sprawowania nadzoru oraz przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przekazania dla Instytucji Zarządzającej wynikającej z zapisów umowy między beneficjentem a Instytucją Zarządzającą;
4. weryfikowania na bieżąco i raportowania Zamawiającemu ryzyk oraz zagrożeń pojawiających się na każdym etapie realizacji Projektu oraz przedstawiania propozycji reakcji na nie;
5. wsparcia Zamawiającego w przygotowywaniu informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność zgodnie
z harmonogramem oraz do rozliczania częściowego i końcowego;
6. kontrola poziomu wydatków całkowitych Projektu wraz z powiadamianiem Zamawiającego w przypadku zbliżania się poziomu wydatków całkowitych do kwoty objętej Projektem;
7. Weryfikacja i potwierdzenie realizacji Projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym zapewnienie planowej (zgodnej z harmonogramem) realizacji Projektu;
8. Pomoc w raportowaniu z postępu prac nad Projektem przez Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych
- Modernizacja dachu przy ul. Piastowskiej 12 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie robót dekarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Modernizacja dachu przy ul. Damrota 4 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie robót elektrycznych niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Termomodernizacja Domu Kultury Jarzębina przy ul. Wierzbowej 2.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Południe w Gdańsku
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Aktualizacja oraz serwisowanie systemów IT
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
- Robotyzacja wybranych procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi typu RPA
- Dostawa i wdrożenie systemu do gromadzenia danych transportowych.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.