eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Wykonanie ciągu komunikacyjnego pomiędzy Pawilonem Diagnostyczno-Zabiegowym, a Pawilonem Łóżkowym z fabrycznie nowych kontenerów wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071394 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ciągu komunikacyjnego pomiędzy Pawilonem Diagnostyczno-Zabiegowym, a Pawilonem Łóżkowym z fabrycznie nowych kontenerów wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 4

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 854 92 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ciągu komunikacyjnego pomiędzy Pawilonem Diagnostyczno-Zabiegowym, a Pawilonem Łóżkowym z fabrycznie nowych kontenerów wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890cb9c1-a347-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022062/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kontenerowe połączenie budynków Pawilonu Łóżkowego z Pawilonem Diagnostyczno - Zabiegowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Doposażenie ZZOZ w Cieszynie w sprzęt medyczny i komputerowy, środki ochrony osobistej, testy i materiały do diagnostyki niezbędne do leczenia pacjentów w stanie nagłego zagrożenia życia wynikającego z zaostrzenia choroby COVID-19 oraz pacjentów zakażonych wirusem SARS-CoV-2”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039694/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 620/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214600,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ciągu komunikacyjnego pomiędzy Pawilonem Diagnostyczno-Zabiegowym, a Pawilonem Łóżkowym z fabrycznie nowych kontenerów wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2. W Załączniku nr 2 do SWZ zawarto Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary. Roboty należy wykonać w oparciu o przedstawione Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedstawione przedmiary określają zakres robót, które w ramach zamówienia należy wykonać. Jeżeli przedstawione przedmiary są niekompletne, to przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić również te roboty, które są konieczne do prawidłowego ukończenia inwestycji.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca i obiektów wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem, potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego.
Informacja o planowanej wizji lokalnej przez potencjalnego Wykonawcę zadania powinna być podana Zamawiającemu z wyprzedzeniem, co najmniej dwóch dni roboczych.
Odbycie wizji lokalnej nie jest wymagane do złożenia oferty.
4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces a także normy, oceny, aprobaty, specyfikacje techniczne oraz systemy referencji, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez wskazanie norm, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający akceptuje normy równoważne do wymienionych w opisie zamówienia norm.
5. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów „równoważnych” co do ich cech i parametrów, a wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie jako konkretne nazwy firmowe tych urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego.
6. Przy wykonaniu zamówienia należy dokonać doboru rozwiązań i materiałów do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1. ustawy Pzp wymaga, aby czynności polegające na wykonywaniu: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dotyczy), na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320 t.j. ze zm.). Wymagania w zakresie art. 95 ust. 1. ustawy Pzp zostały szczegółowo określone w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45223822-4 - Gotowe części składowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349269,57

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349269,57

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC Serwis Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408

7.3.3) Ulica: Szybowa 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ZPUH AL-DUE Rybnik - montaż stolarki aluminiowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349269,57

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.