Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264865/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla mieszkańców gminy Rawicz w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 545 40 37
1.5.8.) Numer faksu: 65 545 35 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla mieszkańców gminy Rawicz w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fec4304e-370f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001716/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.331.24.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Rawicz, w dni robocze, tj.: od poniedziałku do soboty, w godzinach od 07:00 do 20:00 a także w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę i święta, w okresie od 01.01.2022 roku do 31.12.2022 roku. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej.
85312000-9 Usługi opieki społecznej nie obejmujące miejsc noclegowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- usług opiekuńczych dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zaleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.
- specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
Godzina usługi (60 min.) obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu opiekuna do podopiecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz warunki realizacji określa „Rawicki standard usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania” - Załącznik Nr 1 do SWZ.
- ilość godzin usług opiekuńczych w roku 2022 szacuje się na około 23 316 godzin rocznie, miesięcznie 1 943 godzin, w tym: w niedzielę i święta około 629 godzin rocznie, dla szacunkowej liczby 88 osób.
- ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w roku 2022 szacuje się na około 3 084 godzin rocznie, miesięcznie 257 godzin w tym w niedzielę i święta około 240 godzin rocznie, dla szacunkowej liczby 6 osób.
Wymagania w zakresie zatrudnienia:
- zatrudnienie osób, z których każda musi spełniać wymogi określone w rozdziale IX pkt. 5 „Rawickiego standardu usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania”,
- na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 12 osób w wymiarze nie mniejszym niż 1/2 etatu, wykonujących czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia, tj. świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca osiągnął wymagany poziom zatrudnienia poprzez wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników. Warunek zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wyłącznie realizacji danego zamówienia a nie całego przedsiębiorstwa Wykonawcy.
- na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Ustawy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w charakterze opiekuna/-ki osoby starszej - nieprzerwanie przez cały okres realizacji tego zamówienia - co najmniej 1 osoby należącej do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2017 ze zm.) - w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat.
W przypadku ustania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia u Wykonawcy osoby wskazanej powyżej, Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ustania zatrudnienia, zatrudni przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia inną osobę należącej do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2017 ze zm.) - w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 6 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.),: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (...)”. Wskazana powyżej wada postępowania uzasadnia unieważnienie postępowania – Zamawiający opisał kryterium oceny ofert posługując się kryterium o charakterze podmiotowym – właściwościami wykonawcy. W pkt VIII 2.2 lit. b) określił kryterium doświadczenie wykonawcy o wadze 30. Zgodnie z art. 241 ust. 3 Ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości wykonawcy, a w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej. Zgodnie z art. 241 ust. 1 Ustawy Pzp, kryteria oceny ofert winny odnosić się do przedmiotu zamówienia.Dla przywrócenia zgodności z prawem konieczne jest unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie z zachowaniem zasad określonych w art. 16 i 17 oraz art. 241 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz" (część 3, 4 i 5)
- Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Naprawa nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu
- Remont budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej 34 oraz ul. Ratuszowej 8 w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Wykonanie badań diagnostycznych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania.
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.