Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071231 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„zakup i dostawę 20 kart PKP Intercity na 1 klasę z ulgą 50% - bilety sieciowe imienne z terminem ważności 1 roku na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników prokuratury”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Krajowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postępu 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baf@pk.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pk.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a9367f0c-bfa2-11eb-911f-9ad5f74c2a251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„zakup i dostawę 20 kart PKP Intercity na 1 klasę z ulgą 50% - bilety sieciowe imienne z terminem ważności 1 roku na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników prokuratury”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9367f0c-bfa2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013745/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Roczne karty PKP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku gdy dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Roczne karty PKP Intercity są oferowane tylko przez jednego wykonawcę tj. PKP Intercity.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK XF 261.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146296,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 20 KART Intercity na 1 klasę z ulgą 50% (bilet sieciowy imienny) na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników prokuratury.
2. KARTA uprawnia do:
- nieograniczonej liczby przejazdów wszystkimi kategoriami pociągów na terenie Polski uruchamianych przez PKP INTERCITY, oraz pociągów wszystkich kategorii, uruchamianych przez następujących przewoźników: POLREGIO Sp. z o.o., Warszawską Kolej Dojazdową Sp. z o.o., Szybką Kolej Miejską w Trójmieście Sp. z o.o. , Koleje, Koleje Dolnośląskie S.A. (z wyłączeniem połączeń „Pociąg do Kultury” i „KD Spacjal”);
- pobrania nieodpłatnego biletu dodatkowego ze wskazaniem miejsca do siedzenia (z wyjątkiem przedziałów menedżerskich);
- kupowania miejscówek na przejazd w czteroosobowych przedziałach menedżerskich (kursujących w wybranych pociągach EIC),
- kupowania jednorazowych biletów dodatkowych (rezerwacji) na miejsce sypialne lub do leżenia,
- zajęcia wolnego miejsca do siedzenia w pociągu bez konieczności posiadania biletu dodatkowego ze wskazaniem miejsca do siedzenia w pociągu TLK, EIC do czasu zgłoszenia się osoby posiadającej bilet na to miejsce,
- dokonywania poprzez internet bezpłatnych rezerwacji miejsc (dwa razy w ciągu doby), z zastrzeżeniem ograniczeń wskazanych powyżej.
3. Karty Intercity ważne są od daty wskazanej przez Zamawiającego przez okres 1 roku (tj. 12 miesięcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKP Intercity S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017258024
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142 A,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-302021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.