eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774484715

1.5.8.) Numer faksu: +48774352989

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pwsz.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwsz.nysa.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d69eb630-8276-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041120/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie - Poprawa efektywności emisyjnej Uczelni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych na dachach niżej wymienionych budynków będących własnością Zamawiającego:
1) Budynek Rektoratu, ul. Armii Krajowej 7, działka nr 19/12, obręb geodezyjny Nysa.
2) Hala sportowa PWSZ Nysa, ul. Głuchołaska 12, działka nr 12/21, obręb geodezyjny Nysa.
Łączna moc instalacji fotowoltaicznych składających się na przedmiot zamówienia wynosi max. 83,00 kWp, w tym:
- budynek Rektoratu – max. 50,00 kWp,
- Hala sportowa – max. 33,00 kWp.

2. W ramach każdej z instalacji fotowoltaicznych mieści się dostawa i montaż co najmniej następujących komponentów:
- modułów fotowoltaicznych,
- falownika lub falowników fotowoltaicznych,
- konstrukcji wsporczej,
- okablowania strony AC oraz DC,
- zabezpieczeń strony AC oraz DC,
- systemu monitorowania pracy instalacji PV wraz z licznikiem dwukierunkowym oraz instalacji ograniczającej napięcie po stronie DC do bezpiecznego poziomu w przypadku zaniku napięcia po stronie AC,
- innych komponentów niż wyżej wymienione, koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Kluczowe elementy przedmiotu zamówienia obejmują co najmniej:
- opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji technicznej wykonawczej na podstawie Specyfikacji technicznej wraz z analizą wykonawczą – załącznik nr 3 do SWZ,
- zakup zestawów instalacji paneli fotowoltaicznych oraz koniecznego wyposażenia dodatkowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań,
- dostawa i montaż instalacji (modułów fotowoltaicznych, falowników, konstrukcji wsporczej, kompletnego okablowania, urządzeń pomiarowych, zabezpieczających i komunikacyjnych, oraz innych komponentów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia),
- usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu,
- próby i regulacja instalacji fotowoltaicznej,
- uruchomienie technologiczne instalacji fotowoltaicznej,
- przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego na temat zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji fotowoltaicznych wraz opracowaniem szczegółowych instrukcji,
- podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A.,
- dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wynikających
z przepisów prawa w tym uzgodnienie z rzeczoznawcą ppoż. i zawiadomienie Straży Pożarnej o zamiarze przystąpienia do użytkowania wykonanej instalacji fotowoltaicznej,
- przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji instalacji fotowoltaicznej i ich po-szczególnych elementów zgodnie z zaleceniami producentów.

4. Monitorowanie instalacji.
Każda instalacja powinna posiadać system monitorowania pracy instalacji.
System powinien charakteryzować się:
monitorowanie funkcji:
a) import energii z sieci,
b) export energii z sieci,
c) produkcja instalacji PV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solsafe Obrót Energią Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387176785

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.