eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Ochrona obiektu Puławskiego Parku Naukowo - Technologicznego na okres od 15.01.2024 r. do 15.01.2027 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu Puławskiego Parku Naukowo – Technologicznego na okres od 15.01.2024 r. do 15.01.2027 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Puławski Park Naukowo - Technologiczny Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364225843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ignacego Mościckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0814646316

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ppnt.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppntpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba1d1731-886f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektu Puławskiego Parku Naukowo – Technologicznego na okres od 15.01.2024 r. do 15.01.2027 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1d1731-886f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/285/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia oraz dozoru obiektu Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego przez okres 36 miesięcy od dnia 15.01.2024 r. tj. nieruchomości położonej przy ulicy Mościckiego 1, 24-110 Puławy – zabudowa: kompleks budynków dwukondygnacyjnych o łącznej powierzchni zabudowy 7.000 m² wraz z przylegającym terenem. Teren obiektu ogrodzony, zamykany o powierzchni 38.700 m2.
2. Czas ochrony: W dni robocze w godz. 15:00 – 7:00, w dni wolne od pracy: całodobowo.
3. Ilość wymagana pracowników sprawujących jednocześnie posterunek: min. jeden.
4. Szacunkowy liczba roboczogodzin: 20200. Dopuszczalne odchylenia, tj, zwiększenie lub ograniczenie zamówienia w uzasadnionych przypadkach: 10%.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Stałe dozorowanie Obiektu i mienia.
b) Zabezpieczenie przed dostępem na teren Obiektów osób niepowołanych.
c) Ustalenie uprawnień do przebywania na terenie Obiektów chronionych oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości.
d) Sprawdzanie, zamykanie i przekazywanie kluczy do pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie.
e) Sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi, okien, itp. po opuszczeniu Obiektu przez Najemców i pracowników Zamawiającego.
f) Sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram i oświetlenia.
g) Nadzorowanie zagadnień dotyczących fotografowania lub filmowania chronionego terenu.
h) Przechowywanie zdeponowanych kluczy.
i) Zabezpieczenie przyległego do Obiektu terenu z tytułu wydarzeń okazjonalnych.
j) Patrolowanie terenów Obiektu nie rzadziej niż co 2 godziny, odnotowane w książce służby.
k) Codzienne otwieranie i zamykanie Obiektu.
l) Udostępnienie wejścia do Obiektu Najemcom i ich pracownikom całodobowo.
m) Dysponowanie grupą interwencyjną umożliwiającą niezwłoczną reakcję na zdarzenia na terenie Obiektu.
n) W razie zagrożenia powiadamianie grupy interwencyjnej lub innych służb porządkowych.
o) Monitorowanie i obsługa systemu sygnalizacji przeciwpożarowej i systemu telewizji dozorowej.
p) Zgłaszanie do Zamawiającego ewentualnych uszkodzeń i awarii instalacji elektrycznych, wod.-kan., i innych powstałych na terenie dozorowanego Obiektu.
q) Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z Wykonawcą, przekazywanych przez administracje Zamawiającego – zadania te powinny być odnotowane w książce służby.
r) Ewidencjonowanie wszelkich zdarzeń występujących na terenie Obiektu, mających związek z ochroną w książce służby.
s) Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej w kwestii sposobów zabezpieczenia technicznego i fizycznego pod groźbą odpowiedzialności cywilno-prawnej.
t) Podejmowania wszelkich innych czynności mających na celu podniesienie skuteczności ochrony Obiektu.
u) Prowadzenie książki ewidencji wejść i wyjść gości, książki obiegu kluczy, książki użycia klucza p.poż.
v) Pracownicy ochrony winni być wyposażeni m.in. w umundurowanie, identyfikator i środki łączności oraz odpowiednio przeszkoleni w zakresie ochrony fizycznej, przepisów BHP i p-poż, legitymujący się odpowiednimi predyspozycjami i kwalifikacjami - wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, przeszkoleni w zakresie podstawowej obsługi komputera, środków łączności i przekazu informacji oraz w zakresie posługiwania się sprzętem p-poż.
w) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym instrukcji pełnienia służby wraz z procedurą postępowania w razie zagrożenia chronionych obiektów.
6. Zamawiający wymaga, na podstawie art.95 ust. 1 Ustawy Pzp, aby czynności określone przedmiotem zamówienia wykonywały osoby zatrudnione przez Wykonawcę za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 poz. 1464).
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
8. W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, umowa przewiduje możliwość żądania przez zamawiającego w szczególności:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów − zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 786408,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842030,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 786408,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Respect System Grupa Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach, ul. Dęblińska 18, 24-100 Puławy

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Respect System Ochrona Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach, ul. Dęblińska 18, 24-100 Puławy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162821883

7.3.3) Ulica: Deblińska 18

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Agent Service Sp. z o.o. Sp.kom.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 786408,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-15 do 2027-01-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.