eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa artykułów spożywczych różnych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych różnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl; https://zp.swnet.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych różnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8f35ad-7aa1-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 67215,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63607 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Soja granulat – 500 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506
2. Kostka sojowa – 250 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506
3. Kotlet sojowy ( gramatura 1 szt. od 15-20 g ) – 700 kg, ( ilość szacunkowa ) (opak. zbiorcze 4–20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 12474,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sos pieczeniowy ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg ) – 240 kg, nomenklatura CPV: 15871260-4, PN-A-86951:2001;
2) Sos biały ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg ) - 260 kg, nomenklatura CPV: 15871260-4, PN-A-86951:2001
3) Zupa pieczarkowa ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg ) – 300 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
4) Zupa gulaszowa ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg ) – 500 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
5) Zupa kalafiorowa ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 300 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
6) Bulion drobiowy ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg – 300 kg, nomenklatura CPV:15891500-5, PN-A-94052:1996;
7) Zupa ogonowa ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg ) – 300 kg, nomenklatura CPV: 15891400-4, PN-A-94050:1996;
8) Żurek ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 250 kg, nomenklatura CPV: 15891400-4, PN-A-94050:1996;
9) Barszcz czerwony ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 250 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
10) Zupa porowa ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 250 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
11) zupa cebulowa - ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 300 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
12) zupa szczawiowa - ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 300 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
13) sos myśliwski - ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 240 kg, nomenklatura CPV: 15871260-4, PN-A-86951:2001;
14) sos boloński - ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 260 kg, nomenklatura CPV: 15871260-4, PN-A-86951:2001;
15) zupa grzybowa - ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg ) – 300 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;
16) bulion warzywny - ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg – 150 kg, nomenklatura CPV:15891500-5, PN-A-94052:1996;
17)Barszcz biały ( w postaci proszku, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg )– 300 kg, nomenklatura CPV:15891400-4, PN-A-94050:1996;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15891400-4 - Zupy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15871260-4 - Sosy

15891500-5 - Buliony

4.5.5.) Wartość części: 15156,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Makaron „świderki” ( jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg – 7 000 kg, (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: – 15851100-9, Polska Norma: PN-A-74131:1999
2) Makaron „wstążki” ( jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg ) – 6 000 kg, (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: – 15851100-9, Polska Norma: PN-A-74131:1999

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 39585 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12941,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13618,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12941,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberrstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12941,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17846,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27331,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17846,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17846,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35122,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35122,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35122,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.