eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka › ,,Rozbudowa instalacji uzdatniania wody w Jankowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071091 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Rozbudowa instalacji uzdatniania wody w Jankowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297179505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Rozbudowa instalacji uzdatniania wody w Jankowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50d03a1-a1be-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000723/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa instalacji uzdatniania wody w Jankowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036499/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.ZP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1478090,22

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Rozbudowa instalacji uzdatniania wody w Jankowie”.
2. W ramach zadania Zamawiający zamierza rozbudować istniejący system technologiczny pracy Stacji Uzdatniania Wody w Jankowie.
Zakres prac obejmuje m. in.:
a) Ujęcie:
- Poprawa wykończenia z zewnątrz studni głębinowych Sw1 i Sw2, obejmująca przebudowę istniejących skarp wraz z przebudową istniejących schodów, formowanie i zagęszczanie nasypów, plantowanie i obsianie trawą.
b) Sieci zewnętrzne:
- Przebudowa rurociągu wody uzdatnionej zasilającego istniejącą sieć wodociągową,
- Przebudowa rurociągu wody surowej ze studni Nr 1 i Nr 2 do budynku SUW,
- Przebudowa rurociągu wody uzdatnionej z budynku SUW do zbiornika wyrównawczego,
- Przebudowa rurociągu wody uzdatnionej ze zbiornika wyrównawczego do budynku SUW,
- Przebudowa istniejącego odpływu ścieków z węzła chlorowania z demontażem istniejącej studzienki neutralizacyjnej i montażem nowej studzienki żelbetonowej ∅1200 mm,
- Przebudowa istniejącego odpływu ścieków sanitarnych z demontażem istniejącego zbiornika szczelnego i montażem nowego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ∅1200 mm,
- Montaż studzienki PCV ∅ 425 mm na istniejącym przewodzie odprowadzającym wody popłuczne do zbiornika i włączenie dodatkowego przewodu PCV ∅ 160 mm odprowadzającego wody popłuczne.
c) Urządzenia i rurociągi technologiczne w budynku SUW:
- Demontaż istniejących urządzeń, armatury i rurociągów,
- Montaż aeratora centralnego Dn=1200 mm – 1 szt.,
- Montaż 1 szt. filtra do odżelaziania i 1 szt. filtra do odmanganiania o ∅1700 mm wraz z oprzyrządowaniem i orurowaniem kompatybilnym z istniejącym układem. Istniejące zbiorniki ciśnieniowe filtrów wykorzystać – wyczyścić, wypiaskować, wymalować w środku. Istniejące złoża wymienić na nowe – po 1 szt.,
- Montaż dmuchawy boczno-kanałowej do płukania filtrów – 1 szt.,
- Montaż sprężarki spiralnej – 2 szt.,
- Montaż zestawu pompy płucznej – 1 szt.,
- Montaż agregatu pompowego II – stopnia,
- Montaż tablicy sprężonego powietrza – 1 szt.,
- Montaż szaf zasilająco-sterujących – 1 kpl,
- Montaż instalacji technologicznej ze stali nierdzewnej,
- Montaż instalacji elektrycznych i automatycznego sterowania,
- Wymiana awaryjnego układu dozującego podchloryn sodu NaOCl – 1 kpl,
- Wymiana podejść instalacyjnych wod-kan,
- Wymiana umywalek i miski kompaktowej,
- Montaż przepływowego podgrzewacza wody – 2 szt. (w pomieszczeniu chlorowni i WC),
- Wymiana istniejących wywietrzaków dachowych w pomieszczeniu technologicznym ∅160 mm oraz wymiana istniejącego kanału wentylacyjnego z rur PCV ∅160 mm w pomieszczeniu chlorowni. Montaż 2 wentylatorów dachowych wraz z podstawami i obróbką,
- Wymiana istniejących kratek wentylacyjnych nawiewnych i wykonanie kanału wentylacyjnego grawitacyjnego w pomieszczeniu WC,
- Wymiana istniejących kratek podłogowych,
- Wymiana grzejników elektrycznych.

d) Zagospodarowanie terenu:
- Rozbiórka istniejącego ogrodzenia terenu i wykonanie nowego ogrodzenia z siatki cynkowanej oraz powlekanej na słupkach ogrodzeniowych,
- Wykonanie drogi dojazdowej i placu manewrowego,
- Wykonanie opaski wokół budynku, utwardzeń i chodników na terenie SUW,
- Przebudowa istniejących skarp studni głębinowych, odstojnika popłuczyn i zbiornika wyrównawczego wraz z przebudową istniejących schodów,
- Budowa fundamentu pod agregat prądotwórczy.
e) Budynek SUW
- Wymiana okien,
- Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, w tym poszerzenie otworu drzwiowego do montażu wrót zewnętrznych 83/83x205 mm do pomieszczenia technologicznego wraz z przebudową nadproża,
- Tynkowanie i malowanie elewacji na siatce z klejem,
- Wymiana obróbki blacharskiej - rynien, rur spustowych,
- Wykonanie fundamentów pod urządzenia technologiczne,
- Wymiana miski ustępowej i umywalek w pomieszczeniu WC i chlorowni,
- Skucie posadzek oraz podkładów betonowych do poziomu podsypki podposadzkowej i ułożenie płytek na podłodze we wszystkich pomieszczeniach,
- Ułożenie płytek na ścianach do sufitu w pomieszczeniach Stacji Uzdatniania Wody,
- Malowanie sufitów,
- Przebudowa schodów zewnętrznych do pomieszczenia chlorowni wraz z montażem wycieraczki typu wema na kątowniku ,
- Montaż daszka 150x95 cm ze stali nierdzewnej nad wejściem do pomieszczenia chlorowni oraz montaż daszka 190x95 cm ze stali nierdzewnej nad wejściem do pomieszczenia technologicznego,
- Przebudowa rampy zewnętrznej.
f) Montaż zasuw na sieci wodociągowej – 15 szt.
g) Wymiana hydrantów na sieci wodociągowej – 15 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1622762,33

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1849000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1622762,33

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPACT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-00-01-571

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża budowlana, sanitarna, elektryczna.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1622762,33

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.