Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00013582/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00033157/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-25
- 2022/BZP 00143584/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku kościoła w Wołczy Wielkiej, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ireneusz.ferenc@um.miastko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/um_miastko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku kościoła w Wołczy Wielkiej, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50dd59dd-737e-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005969/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Modernizacja budynku Kościoła w Wołczy Wielkiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013582/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.1.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235451,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa schodów terenowych.Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) i 2) swz obejmuje przebudowę schodów terenowych (działka nr 114, 91 obr. ew. Wołcza Wielka), polegający na rozebraniu istniejących schodów z płyt betonowych oraz stalowo-drewnianych i wykonaniu nowych schodów z bloków kamiennych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka schodów z płyt betonowych oraz stalowo-drewnianych – ok. 180,19 m2;
- rozbiórka muru na granicy działki – ok. 0,75 m3;
- wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych – ok. 10,75 m3;
- uporządkowanie, nawiezienie ziemi i obsianie trawą terenu po schodach – ok. 180.19 m2;
2) schody terenowe:
- korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną schodów – ok. 66,8 m2;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 31.5 mm, gr. 15 cm – ok. 66,8 m2;
- podkłady betonowe gr. 10 cm – ok. 10,02 m3;
- ławy fundamentowe – ok. 0,59 m3;
- mur kamienny gr. 30 cm – ok. 11,45 m3;
- okładziny schodów z bloków kamiennych gr. 13 cm - ok. 47,72 m3;
- cokoliki betonowe gr. 5cm – ok. 63,61 m;
- balustrady stalowe kute - ok. 65.61 m;
- pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych (ułożenie warstwy humusu wraz z obsianiem trawą);
- spadki dostosować do warunków w terenie;
- wykonanie oznakowania pionowego na czas robót.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
- transport materiałów do miejsca wbudowania (utrudniony transport materiałów ze względu na lokalizację budynku na wzniesieniu – znaczna różnica wysokości i brak dojazdu do budynku);
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie obejść dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy;
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 131350,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu budynku byłego kościoła w Wołczy WielkiejOpis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) i 2) swz obejmuje wymianę poszycia dachu ze wzmocnieniem konstrukcji dachowej, wymianą orynnowania i instalacji odgromowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka rynien i rur spustowych – ok. 75,16 m2;
- rozbiórka obróbek blacharskich – ok. 53,78 m2;
- rozbiórka pokrycia dachowego z blachy – ok. 235,09 m2;
- rozbiórka deskowania – 219,28 m2;
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych – 1 kpl;
2) wzmocnienie konstrukcji dachowej:
- wymiana płatwi - ok. 6 m;
- wymiana krokwi – ok. 42,6 m;
3) pokrycie dachu:
- deskowanie połaci dachowej – ok. 219,28 m2;
- pokrycie dachu papą – ok. 219,28 m2;
- ołacenie dachu – ok. 219,28 m2;
- pokrycie dachu karpiówką - 219,28 m2;
- montaż wyłazu dachowego – 1 szt;
- montaż gąsiorów z klamrami i taśmą kalenicową- ok. 31,52 m2;
- montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej - ok. 53,95 m3;
- montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej - ok. 75,16 m;
4) wymiana instalacji odgromowej:
- roboty demontażowe – 1 kpl;
- montaż instalacji odgromowej – 1 kpl.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
- transport materiałów do miejsca wbudowania (utrudniony transport materiałów ze względu na lokalizację budynku na wzniesieniu – znaczna różnica wysokości i brak dojazdu do budynku);
- zorganizowanie transportu materiałów z pominięciem istniejących schodów terenowych poprzez np. pochylnie, wyciągi, schody tymczasowe, itp.;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie obejść dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 104101,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Michał Grygiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727
7.3.3) Ulica: Ujazdowo 8
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
- Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Miastku do wymogów przepisów o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę stadionu miejskiego w Miastku''
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.