eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Modernizacja budynku kościoła w Wołczy Wielkiej, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku kościoła w Wołczy Wielkiej, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ireneusz.ferenc@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/um_miastko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku kościoła w Wołczy Wielkiej, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50dd59dd-737e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005969/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja budynku Kościoła w Wołczy Wielkiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013582/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.1.2022.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235451,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa schodów terenowych.
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) i 2) swz obejmuje przebudowę schodów terenowych (działka nr 114, 91 obr. ew. Wołcza Wielka), polegający na rozebraniu istniejących schodów z płyt betonowych oraz stalowo-drewnianych i wykonaniu nowych schodów z bloków kamiennych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka schodów z płyt betonowych oraz stalowo-drewnianych – ok. 180,19 m2;
- rozbiórka muru na granicy działki – ok. 0,75 m3;
- wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych – ok. 10,75 m3;
- uporządkowanie, nawiezienie ziemi i obsianie trawą terenu po schodach – ok. 180.19 m2;
2) schody terenowe:
- korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną schodów – ok. 66,8 m2;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 31.5 mm, gr. 15 cm – ok. 66,8 m2;
- podkłady betonowe gr. 10 cm – ok. 10,02 m3;
- ławy fundamentowe – ok. 0,59 m3;
- mur kamienny gr. 30 cm – ok. 11,45 m3;
- okładziny schodów z bloków kamiennych gr. 13 cm - ok. 47,72 m3;
- cokoliki betonowe gr. 5cm – ok. 63,61 m;
- balustrady stalowe kute - ok. 65.61 m;
- pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych (ułożenie warstwy humusu wraz z obsianiem trawą);
- spadki dostosować do warunków w terenie;
- wykonanie oznakowania pionowego na czas robót.

Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
- transport materiałów do miejsca wbudowania (utrudniony transport materiałów ze względu na lokalizację budynku na wzniesieniu – znaczna różnica wysokości i brak dojazdu do budynku);
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie obejść dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy;
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45454100-5 - Odnawianie

4.5.5.) Wartość części: 131350,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dachu budynku byłego kościoła w Wołczy Wielkiej
Opis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) i 2) swz obejmuje wymianę poszycia dachu ze wzmocnieniem konstrukcji dachowej, wymianą orynnowania i instalacji odgromowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka rynien i rur spustowych – ok. 75,16 m2;
- rozbiórka obróbek blacharskich – ok. 53,78 m2;
- rozbiórka pokrycia dachowego z blachy – ok. 235,09 m2;
- rozbiórka deskowania – 219,28 m2;
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych – 1 kpl;
2) wzmocnienie konstrukcji dachowej:
- wymiana płatwi - ok. 6 m;
- wymiana krokwi – ok. 42,6 m;
3) pokrycie dachu:
- deskowanie połaci dachowej – ok. 219,28 m2;
- pokrycie dachu papą – ok. 219,28 m2;
- ołacenie dachu – ok. 219,28 m2;
- pokrycie dachu karpiówką - 219,28 m2;
- montaż wyłazu dachowego – 1 szt;
- montaż gąsiorów z klamrami i taśmą kalenicową- ok. 31,52 m2;
- montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej - ok. 53,95 m3;
- montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej - ok. 75,16 m;
4) wymiana instalacji odgromowej:
- roboty demontażowe – 1 kpl;
- montaż instalacji odgromowej – 1 kpl.

Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
- transport materiałów do miejsca wbudowania (utrudniony transport materiałów ze względu na lokalizację budynku na wzniesieniu – znaczna różnica wysokości i brak dojazdu do budynku);
- zorganizowanie transportu materiałów z pominięciem istniejących schodów terenowych poprzez np. pochylnie, wyciągi, schody tymczasowe, itp.;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie obejść dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45454100-5 - Odnawianie

4.5.5.) Wartość części: 104101,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Michał Grygiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727

7.3.3) Ulica: Ujazdowo 8

7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.