eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii "Rowerowy Maj" wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi



Ogłoszenie z dnia 2025-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii „Rowerowy Maj” wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7c1aa49-a186-4c9b-b9fc-939c07950ddc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii „Rowerowy Maj” wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c1aa49-a186-4c9b-b9fc-939c07950ddc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055238/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa rozwoju i utrzymania systemu Rowerowy Maj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 992182,0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii „Rowerowy Maj” wraz ze świadczeniem usług utrzymania (w tym rozwoju), analitycznych oraz programistycznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia – będącym załącznikiem do SWZ.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO – 73 miesiące od daty zawarcia umowy.

Terminy realizacji Prawa Opcji:
Prawo Opcji 1 – Świadczenie Usług Utrzymania w okresie kolejnych 12 miesięcy po zakończeniu Usług Utrzymania wynikających z zamówienia podstawowego.
Prawo Opcji 2 – Świadczenie Usług Rozwoju Systemu w okresie wykonywania zamówienia podstawowego w ilości do 500 Godzin Rozwojowych, na zasadach określonych dla Usług Rozwoju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72400000-4 - Usługi internetowe

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2599924,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 755220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspello sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943007089

7.3.3) Ulica: ul. Technologiczna 2

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-839

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 755220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 73 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość całkowita umowy wynosi 755 220,00 zł, w tym:
Cena oferty brutto za zamówienia podstawowe: 664 200,00 zł,
Cena brutto - Prawo opcji nr 1: 29 520,00 zł,
Cena brutto - Prawo opcji nr 2: 61 500,00 zł.

W treści ogłoszenia w sekcji nr VI, podano ceny ofert najniższą i najwyższą, wraz z prawem opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.