Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063983/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
 - 2022/BZP 00101953/01 - Wynik z dnia 2022-03-29
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            DOSTAWA  SPRZĘTU  JEDNORAZOWEGO  UŻYTKU    DO KARDIOLOGII INWAZYJNEJ  DLA
SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 97
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub2@szpitalino.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070943
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00063983/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium                    Przed zmianą: 
                        1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
dla pakietu 1 – 600,00 zł
dla pakietu 2 – 2.670,00 zł
dla pakietu 3 – 1.270,00 zł
dla pakietu 4 – 780,00 zł
dla pakietu 5 – 1.780,00 zł
dla pakietu 6 – 517,00 zł
dla pakietu 7 – 171,00 zł
dla pakietu 8 – 45,00 zł
dla pakietu 9 – 126,00 zł
dla pakietu 10 – 2.100,00 zł
dla pakietu 11 – 560,00 zł
dla pakietu 12 – 930,00 zł
dla pakietu 13 – 1.700,00 zł
dla pakietu 14 – 18,00 zł
dla pakietu 15 – 490,00 zł
dla pakietu 16 – 280,00 zł
2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 01.04.2022r.
3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank PKO BP, numer rachunku 43102014620000730203589496. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być  Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c)	kwotę gwarancji/poręczenia,
d)	termin ważności gwarancji/poręczenia,
e)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6)	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.                
                    Po zmianie: 
                        1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
dla pakietu 1 – 600,00 zł
dla pakietu 2 – 2.670,00 zł
dla pakietu 3 – 1.270,00 zł
dla pakietu 4 – 780,00 zł
dla pakietu 5 – 1.780,00 zł
dla pakietu 6 – 517,00 zł
dla pakietu 7 – 171,00 zł
dla pakietu 8 – 45,00 zł
dla pakietu 9 – 126,00 zł
dla pakietu 10 – 2.100,00 zł
dla pakietu 11 – 560,00 zł
dla pakietu 12 – 930,00 zł
dla pakietu 13 – 1.700,00 zł
dla pakietu 14 – 18,00 zł
dla pakietu 15 – 490,00 zł
dla pakietu 16 – 280,00 zł
2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 02.04.2022r.
3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank PKO BP, numer rachunku 43102014620000730203589496. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być  Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c)	kwotę gwarancji/poręczenia,
d)	termin ważności gwarancji/poręczenia,
e)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6)	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2022-03-03 10:00                
                    Po zmianie: 
                        2022-03-04 10:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2022-03-03 10:05                
                    Po zmianie: 
                        2022-03-04 10:05                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą                    Przed zmianą: 
                        2022-04-01                
                    Po zmianie: 
                        2022-04-02                
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
 - Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
 - Modernizacja budynku przy ul. Kilińskiego 5 w Inowrocławiu
 - "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w 2025 roku"
 - Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji, rozbudowy i budowy oświetlenia na terenie Miasta Inowrocławia
 
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa asortymentu j.u. do Zakładu Radiologii na okres 6 miesięcy
 - Dostawa stentów wewnątrzczaszkowych z systemem dostawczym dla potrzeb Pracowni Angiografii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu- powtórzenie unieważnionego pakietu
 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do koronarografii, PTCA i PTA.
 
więcej: Wyroby do angiografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





