eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem wg wykazu zawartego w poszczególnych pakietach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070823 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem wg wykazu zawartego w poszczególnych pakietach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozmm.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem wg wykazu zawartego w poszczególnych pakietach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8a2bfaa-8af6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012208/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup usługi-przegląd i konserwacja sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024364/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest świadczenie przez Wykonawców usług w zakresie przeglądów
i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37.
Zamówienie zostało podzielone na zadania wg załączonego wykazu pakietów sztuk 40.
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w pełnej zdolności techniczno-eksploatacyjnej użytkowaną przez SPZOZ aparaturę i sprzęt medyczny poprzez:
• Przeglądy techniczne, stałą konserwację sprzętu medycznego wymienionego w załącznikach – pakietach stanowiącym integralną część umowy, w którym zastosowanie będą miały: koszt przeglądu i konserwacji + stawka ryczałtowa za dojazd
• Naprawy i remonty sprzętu medycznego wymienionego w załączniku, montaże i demontaże oraz wydawanie orzeczeń o stanie technicznym, które będą wykonywane na podstawie odrębnych zleceń – do rozliczania, w których będą miały zastosowanie składniki: stawka roboczogodzina + stawka ryczałtowa za dojazd,
• Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy aparatury medycznej będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał kody dostępu serwisowego sprzętu (jeżeli dotyczy).
Czynności wskazane w OPZ winny być realizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 211 ze zm.), w tym w szczególności z art.90 i nast.
Zamówienie w okresie 24-ch miesięcy.
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do wykonywania ekspertyz w zakresie napraw sprzętu o wycenionej wartości napraw powyżej 5 000,00 zł brutto ( na własny koszt).
Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie czytelny podpis użytkownika aparatury na karcie serwisowej/raporcie serwisowym/karcie pracy oraz wpis do paszportu technicznego.
Płatności:
Zleceniodawca wymaga od Zleceniobiorcy aby w fakturach za usługi naprawcze były wyszczególnione:
• koszt robocizny,
• koszt części zamiennych,
• koszt dojazdu.
Przeglądy techniczne będą wykonywane po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z użytkownikiem sprzętu w godzinach pracy Zleceniodawcy tzn. 7³⁰ - 15⁰⁰, chyba, że Zleceniodawca wyrazi zgodę na wykonanie zakresu zamówienia poza godzinami pracy Zleceniodawcy.
W przypadku wystąpienia awarii usuwanie stanów awaryjnych rozliczane będzie na podstawie odrębnych zleceń wg stawki roboczogodzinowej stosowanej przy pracach naprawczych oraz stawki ryczałtowej za dojazd.
W przypadkach zauważenia w czasie przeglądu lub naprawy uszkodzeń w tym uszkodzeń mechanicznych sprzętu medycznego Zleceniobiorca jest zobowiązany do składanie w trybie niezwłocznym pisemnych informacji do Zleceniodawcy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dostęp do oryginalnych części zamiennych do wykonywania napraw.
Cena materiałów i części użytych do naprawy, w przypadku wystąpienia naprawy, nie może przekraczać udokumentowanej ceny nabycia brutto i marży 10% ceny zakupu brutto. Wykonywanie napraw odbywać się będzie po akceptacji wyceny przez Zleceniodawcę.
Ceny zregenerowanych części nie mogą przekraczać 60% wartości brutto nowych części.
Zleceniobiorca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zleceniodawcy na ich wykonanie.
Wymagania dot. gwarancji: na wykonane usługi naprawcze Zleceniobiorca udziela 12 miesięcznej gwarancji, na wymienione części zamienne okres nie krótszy niż gwarancja określona przez producenta.
Dopuszcza się częściowe składanie ofert. Terminy realizacji przeglądów wykazanych w pakietach będą się odbywać po pisemnym zgłoszeniu Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59927,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59927,56

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25477,84

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: jak w informacjach dodatkowych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713 285 18 27

7.3.4) Miejscowość: jak w informacjach dodatkowych

7.3.5) Kod pocztowy: 20-718

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Anmediq S.C. Eryk Goś Paweł Pyrzalski, ul. Zachodnia 5, 05-552 Wola Mrokowska


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25444,84

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Multimedia-Center Piotr Dąbrowski aleja Kraśnicka 182A, 20-718 Lublin
NIP 713 285 18 27
Pakiet nr 15
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
11900,00zł netto, 12852,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 100,00zł netto, 108,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
400,00zł netto, 492,00,00zł brutto
Pakiet nr 32
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
3960,00zł netto, 4276,80zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 100,00zł netto, 108,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
400,00zł netto, 492,00,00zł brutto
Pakiet nr 34
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
3112,00zł netto, 3360,92zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 100,00zł netto, 108,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
400,00zł netto, 492,00,00zł brutto


2. MEDEW Ewa Zaremba ul. Rudolfa Zubera 7A, 40-749 Katowice
NIP 634 17 79 298
Pakiet nr 12
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
3592,60zł netto, 3880,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 481,48zł netto, 520,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
1000,00zł netto, 1230,00zł brutto
3. „GREENPOL” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o. ul. Stefana Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra
NIP 929 01 00 334
Pakiet nr 25
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
5000,00zł netto, 6150,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] – wszystkie pakiety
200,00zł netto, 246,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych] – wszystkie pakiety
900,00zł netto, 1107,00 zł brutto
4. Edwards Lifesciences Poland Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa
NIP 107 00 15 148
Pakiet nr 37
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
4800,00zł netto, 5184,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 280,00zł netto, 302,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
500,00zł netto, 615,00 zł brutto
5. 3M Poland Sp. z o.o. Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn
NIP 527 02 04 212
Pakiet nr 36
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
10990,00zł netto, 13960,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 220,00zł netto, 237,60zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
240,00zł netto, 259,20 zł brutto
6. „Margot Medical” Sp. z o.o. ul. Ptaków Leśnych 77, 05-500 Jastrzębie
NIP 524 02 03 082
Pakiet nr 31
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
9503,60zł netto, 10263,84zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 80,00zł netto, 86,40zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
1000,00zł netto, 1080,00zł brutto
2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.