eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont pomieszczeń (sanitariatów) Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń (sanitariatów) Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz/proceedings?input_proceedings_search=&globalMode%5B%5D=all&proceeding_type%5B%5D=all&search-in%5B%5D=1&search-in%5B%5D=2&search-in%5B%5D=3&search-in%5B%5D=4&company-divisions%5B%5D=1784

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń (sanitariatów) Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f0b47cb-6a08-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012932/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont pomieszczeń (sanitariatów) w Komendzie Wojewódzkiej Państowej Straży Pożarnej w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225279 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje remont pomieszczeń nr:
a) 007 (sanitariat dla osób niepełnosprawnych) – parter budynku,
b) 008 (sanitariat męski) – parter,
c) 207 (sanitariat damski) – drugie piętro,
d) 209 (sanitariat męski) – drugie piętro,
e) 212 i 213 (sanitariat damski i męski) – drugie piętro.

Zakres prac remontowych obejmuje:
- demontaż opraw oświetleniowych,
- demontaż gniazd wtykowych, styczników, etc.,
- demontaż całej armatury i całości wyposażenia pomieszczeń,
- roboty rozbiórkowe polegające na skuciu wierzchniej warstwy posadzki (płytki z gresu/ceramiczne i zaprawa klejowa),
- wykonanie nowych posadzek z gresu,
- montaż kratek wentylacyjnych z wentylatorami wyciągowymi,
- roboty elektryczne w zakresie okablowania oraz montażu elementów gniazd wtykowych, łączników, etc.,
- roboty instalacyjne w zakresie remontu pomieszczeń sanitarnych (podłączenie przyborów, wymiana rurarzu, montaż nowej armatury, wymiana odcinków instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej),
- tynkowanie ścian,
- wykonanie sufitów podwieszanych,
- montaż wyposażenia stałego,
- montaż oraz podłączenie suszarki do rąk.

Przed przystąpieniem do wykonywania robót należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, zgromadzić niezbędne narzędzia i sprzęt. Zamawiający informuję, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający normalne korzystanie z reszty pomieszczeń znajdujących się w budynku.

Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania prac powinny spełniać wymagania odpowiednich norm i posiadać aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania, deklarację zgodności wymagane lub dobrowolnie stosowane przez producentów.

Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego użycia należy zutylizować i dokumenty dotyczące utylizacji przekazać Zamawiającemu. Pozyskane materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieźć na składowisko uzgodnienie z Zamawiającym.

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną, polskimi normami oraz przepisami BHP i p.poż.

Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w:
- opisie przedmiotu zamówienia – remont pomieszczeń w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie pomieszczenie sanitarne nr 007,
- opisie przedmiotu zamówienia – remont pomieszczeń w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie pomieszczenie sanitarne nr 008,
- opisie przedmiotu zamówienia – remont pomieszczeń w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie pomieszczenie sanitarne nr 207,
- opisie przedmiotu zamówienia – remont pomieszczeń sanitariatów w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie pomieszczenie nr 209,
- opisie przedmiotu zamówienia – remont pomieszczeń sanitariatów w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie pomieszczenie sanitarna nr 212 i 213,
- przedmiarze robót - remont pomieszczeń sanitariatów w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie – pomieszczenie nr 007,
- przedmiarze robót - remont pomieszczeń sanitariatów w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - pomieszczenie nr 008,
- przedmiarze robót - remont pomieszczeń sanitariatów w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - pomieszczenie nr 207,
- przedmiarze robót - remont pomieszczeń sanitariatów w budynku głównym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - pomieszczenia nr 212 i 213.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ.

Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, podstawą do obliczenia ceny oferty są ww. opisy przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych ani wariantowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji niniejszego zamówienia (zgodnie z art. 60 ustawy PZP).

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ – projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276040,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444580,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276040,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowych Piotr Buras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781174168

7.3.3) Ulica: Oś. Przy Arce

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-845

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276040,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.