Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00039920/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Planu Ogólnego gminy Lubsza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBSZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 16
1.5.2.) Miejscowość: Lubsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-313
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774118630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubsza@lubsza.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03f4488b-03c9-4af4-8bd1-714d6826c5911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Planu Ogólnego gminy Lubsza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03f4488b-03c9-4af4-8bd1-714d6826c591
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018850/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Lubsza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Opracowanie Planu Ogólnego gminy Lubsza”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
a) pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy,
b) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii
i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie odpowiedzi, zestawień na zgłoszone wnioski;
c) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
d) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
e) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
f) zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych;
g) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
h) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej
w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy,
i) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
j) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
k) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu)
l) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
m) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
n) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego; zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi
w harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy urbanistycznej i obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”;
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu
planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);
c) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.);
d) zgodnie z zapisami uchwały Nr IV/50/2024 Rady Gminy Lubsza z dnia 28 sierpnia 2024 r.
w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Lubsza;
e) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy
i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego;
f) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg;
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności:
a) Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do utworów powstałych w wyniku realizacji niniejszej umowy oraz w zakresie praw zależnych, uprawnienie do korzystania z nich i rozporządzania nimi, obejmujące miedzy innymi: przystosowanie, dokonywanie poprawek, zmian i przeróbek (jeżeli dotyczy).
b) Przeniesienie autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych następuje z chwilą przekazania nośników materialnych, na których zostały utrwalone, lub z chwilą ich wysłania Zamawiającemu drogą elektroniczną.
c) Przeniesienie praw autorskich dotyczy zarówno w sytuacji zakończenia, jak i przerwania prac dotyczących przedmiotu umowy
d) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność względem osób trzecich za naruszenie cudzych praw autorskich lub innych praw.
e) Wykonawca nie może odmówić wykonania jakichkolwiek czynności nie wymienionej wprost w umowie, a niezbędnej do osiągnięcia celu oznaczonego w umowie.
4) Zakres dokumentacji obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 2 egzemplarzy
b) Obszerne i szczegółowe uzasadnienie projektu Planu Ogólnego, składające się z części tekstowej i graficznej zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy.
c) Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy
d) Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy tematyczne.
e) Projekty uchwał wraz z uzasadnieniem
f) Przekazanie dokumentacji w formacie zgodnym z Systemem Informacji Przestrzennej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024, poz. 1320), ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI LUBSZA
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Dobrzyniu
- Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP MĄKOSZYCE
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Kościerzycach
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Michałowicach
więcej: przetargi LUBSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Kleszczów
- Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru 20 obrębów gminy Kołbaskowo
- Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Jedlina-Zdrój na lata 2025 - 2035 oraz Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Jedlina-Zdrój. (II)
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Słaboszów
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych budynku C należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.