eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Zakup oraz dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fecee960-b46a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fecee960-b46a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029771/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRW.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. Zakup oraz dostawa mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%) na potrzeby Gminy Rypin
1) Dostawa około 3 000 ton mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%) z dowozem - transportem samochodowym wykonawcy na drogi gminne na terenie gminy Rypin z przeznaczeniem do remontów. Mieszanka powinna spełniać normy zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2021 r., poz. 1213), który określa jakie wyroby budowlane mogą zostać wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011. W związku z powyższym Wykonawca musi posiadać wdrożony w swoim zakładzie system zakładowej kontroli produkcji.
2) Realizacja dostaw podzielona jest na dwa etapy: w terminie dwóch miesięcy od dnia zawarcia umowy należy dostarczyć 2 500,00 Mg mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50%-50%), pozostałą część zamówienia w ilości 500,00 Mg sukcesywnie na żądanie Zamawiającego do dnia 31 grudnia 2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. Zakup oraz dostawa pospółki na potrzeby Gminy Rypin
1. Dostawa 500 ton pospółki (0-32 mm) bez zanieczyszczeń organicznych. Dopuszczalna ilość części gliniastych do 10 %. Zamawiana pospółka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13242, z dowozem transportem samochodowym wykonawcy na drogi gminne na terenie gminy Rypin z przeznaczeniem do remontów nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa 200 ton piasku suchosianego (0,00-4,00 mm) z przeznaczeniem do budowy chodników na terenie gminy Rypin transportem samochodowym Wykonawcy. Zamawiany piasek powinien spełniać wymogi normy PN-EN 13242

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa 200 ton żwiru płukanego (0,0-2,0mm) z przeznaczeniem do budowy chodników na terenie gminy Rypin transportem samochodowym Wykonawcy. Zamawiany piasek powinien spełniać wymogi normy PN-EN 13242.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212120-7 - Żwir

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęło 5 ofert:
Oferta nr 1. Zakład Handlowo-Usługowy Iwona Dąbrowska, Huta Chojno 1, 87-515 Rogowo:
Oferta nr 2. „MAR-POL” Marcin Zbigniew Ochoński, Cetki 5, 87-500 Rypin,
Oferta nr 3. NASZE MAZURY J. Marczak M. Sadowski Spółka Cywilna ul. Młyńska 5C, 87-500 Rypin,
Oferta nr 4. Marcin Nadrowski NAMPOL, Huta-Chojno 1A, 87-600 Lipno,
Oferta nr 5. Z.P.H.U. ZBYCH-TRANS Zbigniew Bilski, Lubstów, ul. Krótka 5A, 62-610 Sompolno.
Zamawiający na sfinansowanie części 1. zamówienia przeznaczył 190 000,00 zł brutto.
Każda z powyżej złożonych ofert znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308299,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęło 5 ofert:
Oferta nr 1. Zakład Handlowo-Usługowy Iwona Dąbrowska, Huta Chojno 1, 87-515 Rogowo:
Oferta nr 2. „MAR-POL” Marcin Zbigniew Ochoński, Cetki 5, 87-500 Rypin,
Oferta nr 3. NASZE MAZURY J. Marczak M. Sadowski Spółka Cywilna ul. Młyńska 5C, 87-500 Rypin,
Oferta nr 4. Marcin Nadrowski NAMPOL, Huta-Chojno 1A, 87-600 Lipno,
Oferta nr 5. Z.P.H.U. ZBYCH-TRANS Zbigniew Bilski, Lubstów, ul. Krótka 5A, 62-610 Sompolno.
Zamawiający na sfinansowanie części 2. zamówienia przeznaczył 10 000,00 zł brutto.
Każda z powyżej złożonych ofert znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęło 5 ofert:
Oferta nr 1. Zakład Handlowo-Usługowy Iwona Dąbrowska, Huta Chojno 1, 87-515 Rogowo:
Oferta nr 2. „MAR-POL” Marcin Zbigniew Ochoński, Cetki 5, 87-500 Rypin,
Oferta nr 3. NASZE MAZURY J. Marczak M. Sadowski Spółka Cywilna ul. Młyńska 5C, 87-500 Rypin,
Oferta nr 4. Marcin Nadrowski NAMPOL, Huta-Chojno 1A, 87-600 Lipno,
Oferta nr 5. Z.P.H.U. ZBYCH-TRANS Zbigniew Bilski, Lubstów, ul. Krótka 5A, 62-610 Sompolno.
Zamawiający na sfinansowanie części 3. zamówienia przeznaczył 3 000,00 zł brutto.
Każda z powyżej złożonych ofert znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęło 5 ofert:
Oferta nr 1. Zakład Handlowo-Usługowy Iwona Dąbrowska, Huta Chojno 1, 87-515 Rogowo:
Oferta nr 2. „MAR-POL” Marcin Zbigniew Ochoński, Cetki 5, 87-500 Rypin,
Oferta nr 3. NASZE MAZURY J. Marczak M. Sadowski Spółka Cywilna ul. Młyńska 5C, 87-500 Rypin,
Oferta nr 4. Marcin Nadrowski NAMPOL, Huta-Chojno 1A, 87-600 Lipno,
Oferta nr 5. Z.P.H.U. ZBYCH-TRANS Zbigniew Bilski, Lubstów, ul. Krótka 5A, 62-610 Sompolno.
Zamawiający na sfinansowanie części 4. zamówienia przeznaczył 3 000,00 zł brutto.
Każda z powyżej złożonych ofert znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.