Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022915/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070766 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957278147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kostrzyn.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f41c0957-8d45-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000196/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pn.: „Miejsca pamięci Odry i Warty”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy INTERREG V A Brandenburgia – Polska 20142.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022915/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 818346,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387770,56 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: „Miejsca pamięci Odry i Warty”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy INTERREG V A Brandenburgia – Polska 2014, wraz z montażem i instalacją, obejmującego następujące zadania częściowe:Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia pracowni filmowo-fotograficznych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 stanowi załączniki nr 1 do SWZ, Formularz cenowy dla Zadania 4, zawierający zestawienie wyposażenia, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt wykonawczy wyposażenia budynku, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 191048,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: „Miejsca pamięci Odry i Warty”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy INTERREG V A Brandenburgia – Polska 2014, wraz z montażem i instalacją, obejmującego następujące zadania częściowe:Zadanie 5 – Dostawa wyposażenia pracowni grafiki komputerowej oraz innego sprzęt komputerowego, sprzętu RTV i AGD;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 5 stanowi załączniki nr 2 do SWZ , Formularz cenowy dla Zadania 5, zawierający zestawienie wyposażenia, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt wykonawczy wyposażenia budynku, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22160000-9 - Informatory
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 110752,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: „Miejsca pamięci Odry i Warty”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy INTERREG V A Brandenburgia – Polska 2014, wraz z montażem i instalacją, obejmującego następujące zadania częściowe:Zadanie 6 – Dostawa i montaż systemu informacji wizualnej, wydruków na sklejce oraz napisów na elewacji w technice sgraffito;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 6 stanowi załączniki nr 3 do SWZ, Formularz cenowy dla Zadania 6, zawierający zestawienie wyposażenia, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt wykonawczy wyposażenia budynku, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35261000-1 - Panele informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22160000-9 - Informatory
4.5.5.) Wartość części: 35370,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: „Miejsca pamięci Odry i Warty”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy INTERREG V A Brandenburgia – Polska 2014, wraz z montażem i instalacją, obejmującego następujące zadania częściowe:Zadanie 6A – Dostawa i montaż neonu na elewacji budynku;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 6A stanowi załączniki nr 4 do SWZ, Formularz cenowy dla Zadania 6A, zawierający zestawienie wyposażenia, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt wykonawczy wyposażenia budynku, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523300-1 - Podświetlane szyldy
4.5.5.) Wartość części: 12600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: „Miejsca pamięci Odry i Warty”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy INTERREG V A Brandenburgia – Polska 2014, wraz z montażem i instalacją, obejmującego następujące zadania częściowe:Zadanie 7 – Dostawa makiety Kostrzyńskich Zakładów Papierniczych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 7 stanowi załączniki nr 5 do SWZ oraz projekt wykonawczy wyposażenia budynku, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254779,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259801,83
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259801,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.3) Ulica: Międzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259801,83
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16851,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24944,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16851,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Zamojski AR NEON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180061063
7.3.3) Ulica: Piskorzewie 17A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16851,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42189,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42189,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42189,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO MODELARSKIE ARCHIMOD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342925626
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-601
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42189,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Informatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.