eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowoZakup sprzêtu TIK dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w OWP Skrzeszewo



Og³oszenie z dnia 2025-01-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzêtu TIK dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w OWP Skrzeszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gdañska 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzêtu TIK dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w OWP Skrzeszewo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46db3311-2731-4979-9058-5459f434826c

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00070739

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039079/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.8 Zakup sprzêtu TIK dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w OWP Skrzeszewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie ¯ukowo” Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego spo³ecznie Pomorza EFS+, Dzia³ania 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1043578

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1043578

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zosta³y opisane
w Rozdzia³ach XIII-XIV SWZ. Zamawiaj±cy wymaga podpisania oferty, o¶wiadczeñ oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO – obowi±zek informacyjny
Administrator danych- Administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o tym, które dane osobowe bêd± przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Burmistrz Gminy ¯ukowo, którego dane kontaktowe s± nastêpuj±ce:
adres korespondencyjny: ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo
nr telefonu: 58 685 83 00, adres e-mail ugzukowo@zukowo.pl
Inspektor ochrony danych - We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktowaæ siê z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@zukowo.pl
Cel przetwarzania
Pañstwa dane s± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postêpowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Podstaw± prawn± przetwarzania danych s± przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikaj±cych z przepisów prawa podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególno¶ci na podstawie rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
Okres przechowywania danych - Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 2 lat od zakoñczenia roku, w którym Minister przeka¿e organom Unii Europejskiej zbiorcze zestawienie wydatków zawieraj±ce wydatki ostatecznie rozliczaj±ce zakoñczony projekt (zgodnie z art. w art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.). W niektórych przypadkach, np. prowadzenia kontroli u Ministra przez organy Unii Europejskiej, okres ten mo¿e zostaæ wyd³u¿ony.
Po up³ywie ww. okresu dane osobowe bêd± podlega³y archiwizacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Odbiorcy danych - Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu na ich wniesienie.

Pozosta³e dane dotycz±ce obowi±zku informacyjnego w zakresie RODO zosta³y umieszczone w SWZ pkt II

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje prawo do:
− usuniêcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W sk³ad przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa projektora i tablicy multimedialnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji w zakresie podstaw wykluczeniu z postêpowania – Za³±cznik nr 5 do SWZ .
2) O¶wiadczenie w³asne wykonawcy – za³±cznik nr 5.1 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

SPECYFIKACJA TECHNICZNA stanowi±cy Za³±cznik nr 6

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

SPECYFIKACJA TECHNICZNA stanowi±cy Za³±cznik nr 6

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³ada siê (dokumenty sk³adane wraz z ofert± przez wszystkich wykonawców): wype³niony formularz ofertowy (Oferta) sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ; o¶wiadczenie wstêpne o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 4; pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy); za³±cznik nr 6 - specyfikacja techniczna.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,
4. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 - projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1043578

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507), wyklucza siê:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej ,,rozporz±dzeniem 765/2006” i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.), zwanego dalej ,,rozporz±dzeniem 269/2014'' albo wpisanego na listê osób i podmiotów, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwan± dalej „list±” na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu i rozporz±dzeniu nr 269//2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.