Og³oszenie z dnia 2021-06-01
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00070727 z dnia 2021-06-01 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SEJNACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317340
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: dr Edwarda Rittlera 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875172319
1.5.8.) Numer faksu: 875172335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.sejny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9fe165a-c2be-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00070727
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital.sejny.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.sejny.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rejestracja i korzystanie z Platformy miniPortal zosta³y opisane w instrukcji u¿ytkownika systemu, która dostêpna jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, znajduj±cego siê od adresem: (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP), znajduj±ce siê pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJ¡CYCH W CELU ZWI¡ZANYM Z POSTÊPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJ¡CYCH W CELU ZWI¡ZANYM Z POSTÊPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 06/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych w zakresie prania bielizny i po¶cieli szpitalnej, odzie¿y ochronnej personelu, bielizny i odzie¿y noworodkowej, odzie¿y i po¶cieli operacyjnej, odzie¿y i bielizny pacjentów ZPO, kocy poduszek, rêczników, mopów, ko³der itp. Zamawiaj±cy wyliczy³, ¿e w ci±gu roku us³uga prania wyniesie ok. 45 ton.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± by³ wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania (CEiDG, KRS)b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi pozytywn± opiniê sanitarn± wydan± przez w³a¶ciw± Pañstwow± Powiatow± Inspekcjê Sanitarn± (w³a¶ciw± do lokalizacji obiektu) dopuszczaj±c± obiekt do ¶wiadczenia us³ug pralniczych zewnêtrznym podmiotom - na pranie bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem Bloków Operacyjnych i Oddzia³ów Noworodkowych / Dzieciêcych / Po³o¿niczych / Zaka¼nych oraz opinie sanitarn± potwierdzaj±c± ¿e ¶rodki transportu przeznaczone do transportu brudnego i czystego asortymentu s± przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki zamówienia w zakresie zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej, je¶li wyka¿e, ¿e posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej zawartej na okres min. 12 m-c w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ co najmniej 200.000,00 z³otych
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wg SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wg SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) minimum jeden protokó³ kontroli wydany przez pañstwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzaj±cy, ¿e pralnia podlega sta³emu nadzorowi na zasadach okre¶lonych ustaw± o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. 2019, poz. 59 z pó¼n. zm.) oraz spe³nia wymogi dotycz±ce stosowania technologii przystosowanej do prania bielizny i odzie¿y zak³adów opieki zdrowotnej z zachowaniem bariery higienicznej obejmuj±cej równie¿ ¶rodki transportu bielizny i odzie¿y szpitalnej.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
wg SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ – Projekt umowy.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, i¿ ostateczna tre¶æ umowy w stosunku do projektu umowy mo¿e ulec zmianie, jednak¿e wy³±cznie w zakresie nie zmieniaj±cym istotnych warunków z³o¿onej oferty i SWZ.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-06-01 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI SEJNY
- Dostawa zestawu do zapewnienia dostêpu do wody pitnej dla ludno¶ci w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Sejneñskiego.
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
wiêcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej (poszwy, poszewki, prze¶cierad³a) oraz obrusów, zas³on, firanek, koców, ko³der, poduszek, rêczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Us³uga prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Us³ugi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domów Pomocy Spo³ecznej bêd±cych jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe us³ugi pralnicze dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. ¯o³nierzy Wyklêtych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





